BEVERLY 400ie ali ne Tourer

bepipi said:
istina je to za satnicu, ali štos je u tome da su u današnje vrijeme ljepa lovica, te se odlučujem za sistem sam
svoj majstor. :D
Do sada sam mjenjao na svemu šta imam i ulje i svječice, to ti je valjda malo i balkaniše
mentalitet, pivica - ključ - dobar susjed i slobodno popodne  :mrgreen:
Koje ulje preporučate??

Da nemam servisera kojem apsolutno vjerujem, a radi servis ionako pred mojim ocima, vrlo vjerovatno bi cim mi istekne garancija koristio svoje znanje i prosirio ga.
Ovako mi je bolje jer ne prtljam u nesto s cim nisam na ti, a ionako je stroj jos pod garancijom pa moram tako.
Super je ako imas alat i znas sam to napraviti, pa onda uzivaj sa susjedom, to ti je dvostruka korist :)
 
evo servis gotov, :D
bez muke nema nauke, čep zapečen od kartera - upotrijebio lagano pologu i sve je ok.
Svijećica ne može biti teže postavljena pod kutom tako da iziskuje pažnje i alata.
Filter me je mučio ali vodoinstalaterska klješta su mu došla glave , jer moj lančani odvijač
ne prolazi (usko). :palacdolje:
Nakon sat vremena ipak je sve na mjestu i zadovoljstvu nema kraja.
(y)
Ušteda nekih cca  400 kn. uz preporuku nije baš sve bezazleno jer uz nestručnost
može doći i do oštečenja npr. forsirati svječicu može puknuti, čep od kartera koji ide malo tvrđe
bez poluge ili pištolja - oštečenje, te filter za kojeg čujem da se može i šarafcigerom odvrnuti nije
poželjno jer vidio sam lika koji je oštetio centalnu cijevčicu unutar filtera.
Nisam neki stručnjak ali opreza nikad dosta.
Ušlo mi je 1,75 litara ulja sa filterom.
Ušteda je nekih cirka 400 kn.
A čiščenje filtera zraka obavio sam, oprao ga dobro očistio plastiku i to je to.
 
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/Beverley/BV%20Tourer%20400%20i.e/
ovdje sam vidio puno dobrih savjeta pa ako nekome treba.... (y) 8)
 
eto, sad tih 400 kuna = 4 i pol rezervara = vožnje i uživancije koliko želiš  (y)
a ovo sa svječicom je stvarno sjebano,...ja je jedva vidim  :LOL:
količina ulja je taman kako treba  (y)
 
evo sada sam još i sigurniji, :D
promjenio sam i rolice, zatezače, prednje pakne i remen ufff. skupo :shock: ali
sada sam ipak mirniji.
Ljudi moji vozim bev. skoro 3 mjeseca i nije mi dosadio - super je to motor.
Ima neke mušice i treba se naviknuti (zavoji, sporije kretanje), ali malo više
iskustva i vožnje te sve dođe na svoje. (y)
Ljudi moji nas sa ovim bevom od 400 ima na cesti kao bjelih miševa.
super mi je kada me drugi vozači beverlya proučavaju na semaforu, a pogotovo
kada ga podcjene i usporede sa 200 cc :jesus:
sve u svemu super
 
predpostavljam da se rolice bile kao nove,...ili?
sad samo uživaj i koristi svaki lijepi dan...... (y)
za zavoje nemoj razbijat glavu,..jednostavno neće kako treba i to je to, zapliva bez veze, al kao što si rekao sve će to leć na svoje mjesto, još kad dođu nove gume bit će sve više manje ok
 
pa imaš pravo remen je bio potrošen, ali rolice baš i ne,
gume će čekati toplije dane i deblji novčanik pozz (y)
 
koma1 said:
za zavoje nemoj razbijat glavu,..jednostavno neće kako treba i to je to, zapliva bez veze, al kao što si rekao sve će to leć na svoje mjesto, još kad dođu nove gume bit će sve više manje ok

koliko to pliva beverly?
ak ide po zavojima kao beverly 250 ili bolje super
jer imam  dvojbu 400 ili novi  beverly 300
više naginje na 400
al me kopka to plivanje, kak kažete
i koliko je on to trom
koliko sam prije uspio skužit, ode 400 ispred mene kad sam imao 250, tak da opet nije tromo
 
beverly 400 je vec master agregat...i kao takav dosta je nezgrapniji za zavoje od bev-a 300....jer je i samim time tezi....a ovjes nije nista kvalitetniji od bev-a 300..ili 250.... :?
 
za ovjes-ramu,  mi je slovenac u Crikvi rekal da je nešto sitno pojačan za 400-ticu.
Nije to ništa strašno za vozit, al je malo svojeglav i treba ga skužit, nakon toga se uredno može deklo pošlajfat  :mrgreen:
sam odluči što ti više treba, 22 ili 32 Ks,...ja sam napravio par vožnji sa gilerom 300 i scarabeom 300, i fala lipa
meni je 400 punoooo bolje
kako bmw-ac kaže teži je i nezgrapniji ali kad se vozi,  pogotovo na otvorenoj cesti nema problema sa prometom,
doduše ja ni po Rijeci sa njime nemam problema  (y)
 
Slažem se u potpunosti sa komom (y),
svojeglav ali ponavljam uz malo više vožnje sve dođe na svoje.
Ubrzanje da, 250 -a može pobječi 20 -ak metara( iako pripiši to mojoj grešci jer ne želim divljati niti naglo startati - jednostavno krečem lagano), ali nakon toga sve je igra sa njom.
Imao sam slučaj da vozać piaggio liberty 200 na semaforu da gas i željan utrke starta kao lud,
ali utrka završava nakon par metara tj. igraš se sa njime ( uzrok zamjene je sa bev.200/250).
Vozio sam 300 - icu , ali je nebi mjenjao za 400 beva jer šta kaže koma na otvorenoj cesti je car. :wink:
Zasada zadovoljan i prezadovoljan :cool: :blahblah:
 
beberly said:
koliko to pliva beverly?
ak ide po zavojima kao beverly 250 ili bolje super
jer imam  dvojbu 400 ili novi  beverly 300
više naginje na 400
al me kopka to plivanje, kak kažete
i koliko je on to trom
koliko sam prije uspio skužit, ode 400 ispred mene kad sam imao 250, tak da opet nije tromo

Trom je samo u startu, ali to ima svaki Beverly sa serijskim djelovima, ali kasnije kada krene onda je sve samo ne trom :)
Leetiii sve dok se ne zakuca kazaljka na kraj u cifru 180 makar je tako moj isao.
A trosi kladim se isto ko 300, a kada dodjes s dvoje na brdo sa 300 itekako ces pozeljeti 400, kao sto sam ja na 400 pozelio 850 pa sada to i vozim :)
 
u dvojbi sam jer imam 80% po gradu vožnje, a ostalo otvorena cesta
al poznavajući malo sebe i malo slušajući Vas, mislim da će prevladat Tourer 400  :mrgreen:
samo treba skupit novce i sjest natrag u sedlo  8)
hvala dečki  (y)
 
po gradu ti je realno gledajući dovoljan 250, ali nakon prve vožnje po otvorenoj cesti sa njime ćeš žalit što nisi uzeo 400. pogotovo ako se na otvorenoj cesti voziš u dvoje. osobno nisam vozio 250, ali znam da kad se ja vozim sa suvozačem na otvorenoj cesti sa Bev-om 400, da žalim što nemam barem 850 ccm kao što je kolega spartacus rekao jer je meni to preslabo, pogotovo kod pretjecanja, a mislim da se to može usporediti sa Bevom 250 i samo vozačem na njemu.

druga stvar je ako misliš obarat rekorde u naginjanju po zavojima onda definitivno Beverly nije skuter za tebe. on je stabilan do jedne granice i određeni zavoji se mogu proći brže, ali to je daleko od kvalitetnog ovjesa za brusit nogare i često zna zaplivat kao što je i koma1 rekao (ako koma1 pod ''zaplivat'' misli na isto ono što i ja kad se vozim sa Bevom agresivnije)
 
Dario_87 said:
po gradu ti je realno gledajući dovoljan 250, ali nakon prve vožnje po otvorenoj cesti sa njime ćeš žalit što nisi uzeo 400. pogotovo ako se na otvorenoj cesti voziš u dvoje. osobno nisam vozio 250, ali znam da kad se ja vozim sa suvozačem na otvorenoj cesti sa Bev-om 400, da žalim što nemam barem 850 ccm kao što je kolega spartacus rekao jer je meni to preslabo, pogotovo kod pretjecanja, a mislim da se to može usporediti sa Bevom 250 i samo vozačem na njemu.

druga stvar je ako misliš obarat rekorde u naginjanju po zavojima onda definitivno Beverly nije skuter za tebe. on je stabilan do jedne granice i određeni zavoji se mogu proći brže, ali to je daleko od kvalitetnog ovjesa za brusit nogare i često zna zaplivat kao što je i koma1 rekao (ako koma1 pod ''zaplivat'' misli na isto ono što i ja kad se vozim sa Bevom agresivnije)
potpisujem sve gore navedeno (y)