BEVERLY 400ie ali ne Tourer

da podjelim šta mi se je desilo jučer sa bev.
Ja i klinac išli smo se voziti i u par navrata čuje ti se iza neko lupkanje,
zaustavim se pogledam ništa :misli: nastavljam, lupkanje ponovo :misli:
Neda mi vrag mira idem provjeravati kotač kada ono luft ljevo- desno i to dosta.
Upišem ti ja luft beverly kada ono dosta sličnih situacija od glavčine pa do zatezanja matice.
Skinem ti ja prema uputstvima jednog forumaša štift te  :cigle: ludilo odvidana matica do bola.
Zavidam stavim štiftić i sve je ok. (y)
Zašto se to događa nije valjda zaboravio zategnuti serviser prilikom promjene guma?
Forumaši kontrolirajte si to....
pozz
p.s. malo sam glup te se mučim poslati slike jbg. godine
 
:Dnije ni meni baš ok. ali u ovo doba je nezamjenjiv.
Jednom kada ga probaš teško ga skidaš do toplijih dana. Znam usporava, troši i nije lijep ali čuva i produžava
sezonu vožnje do prvih mrazeva. (y)
Skužio sam za slike, hvala. :banana:
 
odlično izgleda, dok ovo sa tom maticom na zadnjem kotaču ne kužim, kako mogu napraviti takav gaf, na sreću do sad ja nisam imao takvih problema  (y)
osim toga ja sam isto stavio kofer ali ne original nego od kappe 42-jku, i nisam mijenjao utege volana, već i dalje vozim sa originalnim, i na svim brzinama ne primjećujem nikakve vibracije ili trešnju volana....
 
Imaš pravo ljepši su oni kromirani, ali nisam dirao ništa od kada sam ga
kupio, probati ću staviti kromirane pa da i ja vidim dali ima razlike. 8)
Kofer je mali te razmišljam o kupovini večega u kojega mogu stati dvije kacige.
Inače sve pohvale motoru i guštu za vožnju. (y)
Čitam na forumu o mašini  i dali vuče, vuče on itekako, ja imam 110 kg. a suvozači su mi od 50-70 kg.
i mogu kazati sasvim ljepo ide, start je malo tromiji, ali ipak je to težina. :tetter:
I još nešto čitam na forumu o potrošnji ulja, troši i to mi je prihvatljivo i to zasada šta sam primjetio
1 dcl na cca 1500 km, šta mi je draže nego da ga ima više. (y)
I to vjerojatno kada mu vadim mast preko 120 - 130 km/h  :wink:
Pa nije toliko teško pogledati razinu ulja i kupiti dodatno jednu litru te svako malo dodati. pozz
 
ja gledam ulje tu i tamo al je uvijek ok, svakih 6 tk promjenim, i to je to.
Isto i nivo antifriza...uvijek isti.
Na startu je i moj trom al to je tako valjda kod svih, zadovoljan sam kako ide, po kilaži smo tu negdje tako da sa suvozačem sam na  oko 200, a nekad i 230 kg  :mrgreen:, i opet ide. Na sreću to su većinom kratke relacije. Na dužim sam uvijek sam  8)  (y)
Napravio sam par dužih vožnji između 600 i 1000 km i nikad problema.
Od većih troškova otišao mi je samo regulator paljenja, no to je isto tako i kod 400 i 500 ccm barem kako mehanico kaže uobičajeno.......
Godišnje ga odvedem na jedan evt. dva sistematska i to je to....

Čini mi se da ti imaš savu mc28 gore, pripazi malo na te gume jer će se odjednom početi nepravilno trošiti i postat će grbave i zahebane za vožnju, od kad sam ih promjenio bev se ponaša puno puno bolje
 
biker4life said:
Evo mozda ovo pomogne!
> http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,190564.0.html (y)
svaka čast moderatoru,odmah link o problemu koji se pojavio clanu foruma i kako ga rijesiti! To je to!!
(y) (y)
 
Dok sam vozio Bev 400 primjetio sam da ulje trosi malo samo po gradu u voznjama sa zescim ubrzanjima a kratkim relacijama dok se masina jos nije niti sasvim dobro ugrijala.
Na putovanjima mi nije nista ulja potrosio nikada. Svi su tromi kos starta s originalnim variomatima. Kada se daje gas ima malu zadrsku ali onda potegne. To je i mene malo smetalo, ali kada se naviknes u biti
je i dobro koji puta pogotovo kada je kisa :)
 
tako je spartakus, probao sam voziti poboljšanu verziju sa lakšim rolicama i nekim ???? dodacima od frenda
i ne leži mi taj način naglog ubrzanja jer nisam baš neki super vozač pa ta zadrška
dobro dođe da mi ne pobjegne zadnji kraj. (y)
Hvala na obavjesti za savu, da ona je i pripaziti ću na to. :wink:
Još nešto pitao sam servisera za servisni interval na 18 000 km i kaže samo ulje, filter i svječice
te košta 720 kn. zar nije to malo paprena cijena za obično ispuštanje ulja i navidavanje svječice.
računam si : ulje cca 2 litre 180 kn., svječica 70 kn., filter cca 70 kn  sve ukupno cca 320 kn. pa zar
ruke naplati 400 kn??????. ufff morati će ipak raditi kućna radionica.
Kaže mi frend pa imaš garanciju, jb. garanciju pa zar nije dovoljno ovo sa maticom prilikom izmjene gume
tko bi dao na to garanciju, jedino poslije policijskog očevida da je pao štift. :palacdolje:
pozz
 
Cijene servisa mogu varirati upravo zbog "ruku".
Jer ce negdje biti realni i naplatiti ti jedan sat rada a negdje 2 sata a ako je sat oko 180-200kn racunica je jasna.
Ali ako ti je skuter pod garancijom onda si na neki nacin prisiljen koristiti usluge ovlastenih servisa, a pogotovo ako nemas znanja niti
alata.
 
cijena radnog sata u ovlasntenom piaggio servisu je 170 kuna sa PDV-om. Cijene servisa variraju o modelu i kubikazi skutera...te vrsti agregata(2t 4t)...te o kojemu se servisu radi (prvi serevis...kontrolini servis...itd..itd)...Sve se dakle racuna prema tablicama koje je sastavio Piaggio Hrvatska i misljenja sam da bi cijene servisa trebale biti otpriike iste(barem sto se ruku tice) u cijeloj RH. :wink:
 
istina je to za satnicu, ali štos je u tome da su u današnje vrijeme ljepa lovica, te se odlučujem za sistem sam
svoj majstor. :D
Do sada sam mjenjao na svemu šta imam i ulje i svječice, to ti je valjda malo i balkaniše
mentalitet, pivica - ključ - dobar susjed i slobodno popodne  :mrgreen:
Koje ulje preporučate??