Beverly 500 - 2005; pitanja

ajmo rec da je to normalno za tu masinu,malo koji da ne mjesa ulje i benzin,bar malo,a razlog tome je odvrtanje gasa dok nije zagrijan,ulje se razrijedi i nije dobro,ako ulje smrdi po benzinu,onda treba cesce mijenjatu ulje i filter i gasssss

črnomerec said:
moj ima 17000,radi ko urica,neki dan na servisu,ovlastenom,ali poznanik,rekao da je motor u savrsenom stanju,ulje nakon godinu dana kao da je juce stavljeno!
nemojmo pretjerivati :mrgreen:
 
ni najmanje,pogledaj malo kuda sam sve isao u zadnjih dva mijeseca :D,covijek mi je susjed,nebi me lagao
 
ok hvala na odgovoru. Motor ima 15k predjenih, sutra bas idem pogledati u kakavom je stanju. A dobro svakoj masini skodi potezanje na hladno...
 
evo kad je vec nesto svjeze otvoreno o tom motoru... od koje god. Beverly ima el. ubrizgavanje (i.e.)?? od 2006. ili 2007?? i vase misljenje karb. ili elektronika? koliko je manja potrosnja?
 
da ne otvaram novu temu... prijatelj kupuje ovih dana (uz moje savjetovanje  :D) beverly ili 500 ili 400. Iso sam gledat i imaju 2-3 vrlo zanimljiva. Ugl. zanimaju me neke finese koje ce zanalci znat  :D dakle, sto nije da bi model 2005 trebao imat ovaj novi materijal sica i oznaku kubikaze na dnu prednje bobne plastike. Ili je moguce da se do polovice 2005 proizvodio stari koji ima onaj sic sa tockicama i oznaku kubikaze odmah ispod natpisa (kao ovaj s pocetka teme)... to me malo zbunjuje da znam dali je mijenjano ili je mozda ipak tako original
drugo: koje god se izbacio Bev 500 s ubrizgavanjem (500 ie)... 2007 ili 2006... znam da je 250 i 400 vec od 06. pa zato nisam siguran
trece: po vama koji nacin napajanja gorivom bolji? klasicni karb ili elektronika? i kolika je razlika u potrosnji... jer sam imao iskustva samo s ovim starim
 
anba said:
Prije svega pozdav svim forumašima. Kao sto naslov kaze rijec je o Beverly 500 iz 2005 god. interesuju me neke stvari vezane za ovaj model. Vasa iskustva vezana za ovaj agregat, posto sma citao da neke serije imaju problema sa benzinom u ulju... Ovaj model namjeravam kupiti, a citajuci dosta komentara vec sam pomalo skeptik... pozdrav i hvala na odgovorima ...

O svemu tome je vec bilo govora x puta na forumu. Potrazi starije teme i prouci, postajemo kao papagaji ovdje.

Ukratko, redovito kontroliraj ulje, izbjegavaj (pre)kratke relacije (gdje se masina ne zagrije na radnu temp. prije gasenja), i to je ugrubo to.

EDIT: Spojene dvije teme o istome prometalu. @Anba - imas dosta informacija o tom problemu na pocetku ove teme. :wink:
 
gino_du said:
da ne otvaram novu temu... prijatelj kupuje ovih dana (uz moje savjetovanje  :D) beverly ili 500 ili 400. Iso sam gledat i imaju 2-3 vrlo zanimljiva. Ugl. zanimaju me neke finese koje ce zanalci znat  :D dakle, sto nije da bi model 2005 trebao imat ovaj novi materijal sica i oznaku kubikaze na dnu prednje bobne plastike. Ili je moguce da se do polovice 2005 proizvodio stari koji ima onaj sic sa tockicama i oznaku kubikaze odmah ispod natpisa (kao ovaj s pocetka teme)... to me malo zbunjuje da znam dali je mijenjano ili je mozda ipak tako original
drugo: koje god se izbacio Bev 500 s ubrizgavanjem (500 ie)... 2007 ili 2006... znam da je 250 i 400 vec od 06. pa zato nisam siguran
trece: po vama koji nacin napajanja gorivom bolji? klasicni karb ili elektronika? i kolika je razlika u potrosnji... jer sam imao iskustva samo s ovim starim

Da ne duljim o ovim stvarima na koji ce ti vec netko drugi odgovoriti.. ali 400tku ako mozes naci, definitivno
je bolji izbor. Osim sto nema problema mjesanja ulja/goriva, mirnije radi, evolucijski je noviji stroj i to se primjeti
i u voznji.

Potrosnju mozes ocekivati izmedju 4 i 5 litara za oba, ovisno o stilu voznje.

400tka mi je trosila 4,5l ganjanja po gradu, dosta udvoje, a 500tku (493cc noviji model) sam uspio
sa prilicno zivahnom voznjom po otvorenoj cesti izmjeriti ravno 4l/100km, uglavnom obje masine
vrlo dobre po tom pitanju.

A ovo sto je kolega napisao da je 460tka od pocetka injection je novost i meni, ja sam bio uvjeren
da je prvi beverly 500 bio sa karburatorima.
 
moj bivši Bev 460 ccm 2005 god. je injection bio