Na tom motoru federi su najmanji problem, naprave se za cca 400kn. Veci problem je nekvalitetan i jeftin amortizer sa vrlo limitiranim mogucnostima podesenja. Ako su ti sag i race sag u okviru u kojem trebaju biti, a po napisanom mi se cini da su tu negdje (rade izrazi u mm a ne u %), nema pomoci, povrat i kompresija su limitirani. Pogledao sam neke tvoje videe a i kad sam probao jedan 300...to je bilo vise manje zakurac...
Jedino podešenje je preload iza, naprijed nema ni to, nema klikova tj nema reb/comp. To je bio nov motor za 38k kn..Federi su ti ok.
Cak mozes smanjit preload...
Sto mozes podesavat od klikova napred/nazad?
Ima sam ih oba i LC4 Adventure je svemirski brod za Dominatora
Ne znam kak je itchy sjebala countershaft splines na ne baš drastično puno kilometara?
Kad su vilice u pitanju servisi znaju biti bezobrazno skupi. ako imas osnovnoga znanja mozes sve sam, samo prati ovaj video
do tebe je kakav ti je svjetonazor. ja to odfuram Ivici/Denisu/Štefu i ne bi rekao da sam nešto puno platioProcurio semering lijevog amortizera.. ko bi rekao, nakon cca 35 000km bez ikakvog servisa vilica
Ulje koje izlazi je ajmo reć više prljavo smeđe boje nego originalno crvene..
Kak se uopće kreću cijene toga kod servisera skupa s semerinzima i uljem za komplet lijeva i desna? Jakopec ili Ruting?