Husky/KTM mogu otici probati i u Austriju. Lani smo isli probati par motora kad je frend kupovao novi motor, a kod nas nije mogao doci do testnih primjeraka. U istom danu i na istoj adresi je testirao Ducati i Triumph, a doma samo Suzuki. Za dva dana je tocno znao sto mu pase i kupio motor.
190/90. Na cca 15min od doma imam i sume i brda (Zagorje). Cesce bi to bile visesatne voznje, al bi rado s tim motorom vozio TET. Za visednevne voznje me ne brine nosivost motora (sator i slicno) jer na duzim putovanjima s GSom nocim i doruckujem u hotelu. Za trodnevna putovanja mi je na GSu bio dovoljan top box bez bocnih kofera.
Sve to nabrojano ide ruku pod ruku s Hondom.
Kao bivši vlasnik KTMa LC4 (s većim tankom), te vlasnik 990ice i 250EXCa, ja bih ti rekao ovo:
Ako ćeš se voziti po Zagorskim šumama i bregima, kupi EXCa. Mozda nisi o tome razmišljao, no EXC je super za poslijepodnevne izlete nakon posla ili jednostavno se zaletjeti na kratko divljanje po šumi, van šumskih puteva. EXC je idealan za Zagorske brege. Dakle, to ti je za sat-dva zabave. EXC nije za makadame (geometrija je jednostavno podešena za manje brzine).
Ako ćeš se voziti malo dalje (Zagorje, Ravna gora, Ivančica), onda mozes pogledati klasu iznad tj. tu Hondu. Honda je idealna za Dalmatinsku Zagoru, Liku tj. za područja gdje su makadami relativno česti i ima ih puno. Honda nije za šumske puteve niti za šumu. Moze, no, kao što geometrija EXCa nije napravljena za makadam, tako geometrija većih motora nije napravljena za teze terene. Puno ekipe je po Dalmaciji prešlo na manje singlove (DR350, Honda Dominator, Yamaha 250) zato što su im makadami\kozje staze pod nosom. Tri godine sam vozio LC4 i došao do zaključka da Zagorje nije teren za taj motor.
Ako bi si vozio TET, onda računaj da ti je najblizi priključak na TET u Delnicama. Dakle, to je cca. 2 sata od tebe, uključujući Zagorsku magistralu, autocestu Zagreb-Karlovac te, relativno brzu dionicu stare Karlovačke ceste. Razmisli da li bi to vrijeme zelio provesti na motoru bez vizira. A znas isto kako je na terenu - malo se zaigras, prodje vrijeme, i onda bi se trebao vratiti doma. Što prije, pa onda zajašeš autocestu. Na motoru bez vizira.
To je ujedno bio i još jedan razlog zašto sam prodao LC4. Jesam, odradio sam lude dane, odradio sam autocestom Sofiju-Varazdin u jednom danu, no to si više ne zelim pa sam završio na 990ki. Taman je za tu namjenu: podnošljiva na autocesti i dobra na TETu. Razmisli o Yamahi T7. Fini motor, ne košta puno, prema tvojim gabaritima bi ga mogao podnijeti (ja sam 174\75).
Ako ces kupovati Hondu, prvo riješi vizir (pazi na homologaciju, navodno znaju zajebavati
). Onda vidi da li ti fali snage.
Mislim da ti dodatni tank ne treba, domet 990ice van ceste je 200njak kilometara no nikada nisam ostao bez benzina.
Isto tako, barem ja, kad bih već kupovao tu Hondu, kupio bih ju točno takvu kakva je. I ne bih kupio niti dodatni tank. Niti taj Vortex. Ali bih kupio prikolicu za motore i tako riješio problem snage, dometa i voznje autocestom.