Pogledat cu i tu 300ku. Nisam ju do sad gledao. EDIT: preslaba je.
Thnx za info oko cijene. Vjerujem da nemaju puno prostora jer marze nisu jako velike. No, motori im sad stoje 2 do 3 godine i jos je izasao novi model. Sad bi bilo pametnije rijesiti se lagera i ici dalje s novim modelima. Ne vjerujem da tu ima vise prostora za kalkulacije i trazenje nule. Sad su u situaciji da ce sa svakim danom sve vise izgubiti i na kraju biti sretni da ih se uopce rijese.
Jel se zna ista o snazi novog modela CRF450RL? Jel zagusen u EU na 25KS kao i CRF450L?
Ovaj 450 L pukom srećom ima aluminijsku ramu (naslijedio od trkaćih 250/450 R/X modela '05-'21) 130,8 kg.
250 L čelik, 146 kg.
250 Rally čelik, 157 kg.
300 L čelik, 142 kg.
300 Rally čelik, 153 kg.
Meni je osobno preko 130 kg puno za Enduro do 450..
Daj neprdite o tezinama a vozite se po asvaltu.
To kad neko vozi hard enduro na takmicenjima pa prica o kilima onda ok al neko ko je vozija CRF450x po cesti i auto putu to je glupost
Polako, bez nervoze.
X je na Ribniku bio trom, provjereno..
+ problem subjektivnosti test vozača koji je 5 sezona vozio 2T 250 MX prvenstva HR i YU na 3 Japanca i 2 Šveđana.
Uostalom, kupac/korisnik ima pravo birati/ocjenjivati motor po osobnim kriterijima, ili smo izgubili to pravo i moram biti zahvalni što nam uopće prodaju svoje blago?
Za asfalt mi ostaje GS tak da drugi motor kupujem iskljucivo za off road, ali me ne zanima hard enduro. Radje bi s poda dizao 130 umjesto 160 kila i volio bi da od doma do sume ne umirem vozeci se po asfaltu na necem ekstremnom. Problem trzista poput naseg je da ako nemas frendove koji voze motore koji te zanimaju, osudjen si zakljucke donositi na osnovu Youtube filmova i pisanih recenzija jer trgovci nemaju skoro nis za probu. Ljetos smo otisli do Motorrad Klinik u Leibnitzu jer smo jedino tam mogli probati 3 razlicita motora tijekom jednog poslijepodneva.