Evo malo konkretnije;
SPR210 bit ce moguce pogledati i vjerojatno probati vec drugi tjedan, A PR7 iza 15.3.
Stricek M trebat ces malo poradit na SEO optimizaciji, ovako kad guglas to sta si napisa dobijes neke sacmarice 😂
I sta je sa ovom temom, pise CRF450L, kad ono patnje mladog tetovca, prestanite ga zajebavat i nek covik lipo uzme t-max i rjesen problem.
Mene osobno CRF300L ili Rally uopce ne privlace. Ti su modeli jos tezi, a prilicno slabiji.
Da se vratimo na glavnu temu...upravo sam razgovarao sa vlasnikom Ruting Honda, uglavnom cijena je ta koja je cca9t€ i imaju dva motora na lageru i ne misle ih spuštati jer propisi u HR su takvi da porezni zakoni ne priznaju prodaju ispod nabavne cijene. Power kit koji prodaju Britanci također ne smiju nuditi jer bi to opet bilo protivno homologaciji itd. Po meni ako baš netko želi Hondu onda bolje čekati CRF300 za manje para, iste snage i duljim servisnim intervalima od 450L ili jednostavno kupit KTM/Husky itd.
Pojavio se jedan CRF300L slobodan za isporuku u kolovozu. Radje bi uzeo CRF300L Rally radi veceg tanka i vjetrobrana, ali po trenutnim informacijama nece biti dostupan do 2022. Dugo mi je cekati i do kolovoza za CRF300L jer gubim pola ljetne sezone, ali nemam alternativu. Ne isplati se dovlaciti novog iz Njemacke u vlastitom aranzmanu. Nema mi druge nego danas uplatiti avans za CRF300L. Ponuda mi je vec stigla pa idem uplatiti avans,a onda kaj bude, bude.