Ducati Monster 1200

:(
gastajbarter said:
eto tebi čvrsta, muška stvar :mrgreen: ,a ja cu se drzat neceg  glatkog ko ženska koža :mrgreen:
dobar je ovaj dukac al ako vec moram na 2cil onda radje KTM :wink:
je, ktm dobro ide i vrlo upravljiv. Vozio sam i sm i super duke-a, on me baš izenandio, velika upravljivost, super ide, a na čak 170 sjediš ko daska i vjetar te ne skida s motora, to još nisam doživio na nakedu. Super rješeno. (y)
molim te da mi ne pokušavaš inputirati više od onog što je napisano, valjda smo se razumjeli...  :mrgreen:
 
miro said:
:(je, ktm dobro ide i vrlo upravljiv. Vozio sam i sm i super duke-a, on me baš izenandio, velika upravljivost, super ide, a na čak 170 sjediš ko daska i vjetar te ne skida s motora, to još nisam doživio na nakedu. Super rješeno. (y)
molim te da mi ne pokušavaš inputirati više od onog što je napisano, valjda smo se razumjeli...  :mrgreen:
ok sala mala nadam se proslo baz velike ljutnje..sam si naletio sta ces:mrgreen:
 
gastajbarter said:
ok sala mala nadam se proslo baz velike ljutnje..sam si naletio sta ces:mrgreen:
ma eto, slučajno sam naletio na tvoju slučajno izbačenu nogu na svome slučajnom putu... što ćeš...  :mrgreen:
 
Novi Mnoster ide bolesno, baš jako jako. I nema veze sa starim modelima. Što je super. :mrgreen:
 
Sjedam na sve, osim na pimpek. :mrgreen:

Stvarno je Monster iznenađenje, nikad mi nije legao i smatrao sam ga nužnim zlom da firma opstane međutim sad je došlo novo vrijeme i cijela Ducatijeva nova gama je brutalna. Nema više kamilice. :mrgreen:
 
mate said:
međutim sad je došlo novo vrijeme i cijela Ducatijeva nova gama je brutalna. Nema više kamilice. :mrgreen:

Evo, bas gledam na jubitou lika koji je kupio novi 899 panigale pa mu se vec chuka rastopila, valjda od jakog sunca u UK  :LOL:


(0:25 na filmu)
http://www.youtube.com/watch?v=SI9zvCc9q78
 
S toliko žica i elektronike nije ni čudno da se tako nešto dogodi, isto kao što nije čudno da svi za isto upiru prstom u Ducati, Apriliju i KTM. Jer jedino oni to imaju. :mrgreen:
 
Evo Monstera, čovjek treba biti objektivan ali ovo je moj pobjednik 2014. :mrgreen:

http://www.motori.hr/ducati-monster-1200s/
 
odličan motor (y)

želio bi vidit neku usporedbu sa standardnom verzijom, čini mi se da se tih 10ks niti ne osjeti
 
Tih deset konja je valjda ono divlje ubrzanje u Sport modu, a što se tiče ovjesa, sigurno serijski ne zaostaje za Ohlinsom. Do sada se pokazalo da je glavna razlika bila u vremenu pregrijavanja amortizera.
 
Ima ovdje štogod slički novog Monstera:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,227537.300.html

 
mate said:
Tih deset konja je valjda ono divlje ubrzanje u Sport modu, a što se tiče ovjesa, sigurno serijski ne zaostaje za Ohlinsom. Do sada se pokazalo da je glavna razlika bila u vremenu pregrijavanja amortizera.

Da, da, pogotovo zadnjeg kad ga silujes na stazi ili dooobroj cesti, osjetis pumpanje. Sa time se slazem.

A ne slazem se sa tvojim izjavama prije. Zna se sto je bio monster, ti si ga gledo ko nuzno zlo da firma zaradi, ja sam ga gledo ko esenciju naked filozofije. Nista osim rame, masine, sto lakse, sto jednostavnije, dobra upravljivost, kocnice, pristojna snaga, s kojom ako si dobar vozac, mozes biti 100% na ratnoj nozi, vozit na limitu gripa, okretaja i ovjesa. E tu lezi zadovoljstvo.
Problem je bio sto je sve manji broj kupaca na to "grizao", a sve veci broj zombija je htio zilijun konja, abs, gkrs, ccmdrg trakšn, fjuling maping bulšit pricu zapakiranu u udobno sjedalo. I to sada imas.
Razlika izmedju ovoga i starih monstera je ogromna, ergonomija je skroz promjenjena, sjedi se rekao bih skoro kao na v-maxu, udobno u motoru sa sirokim volanom, stucanje pri manjim brzinama je neprimjetno, moze se voziti 40 na sat u trecoj sto je bio sanak pusti na apsolutno svim dukcima do sada. Ide ko sotona, koci takodje odlicno, kuplung je mekan toliko da ga mozes dozirati sa dva prsta (sto oni hajvani iz motoradda pisu i koji su bajk vozili meni nije jasno al nema veze, tamo je bitno jedino da je natpis bmw na rezervaru i imamo pobjednika testa  :LOL:) kocnica takodje lagana za doziranje, mjenjac je malo koscat, pogotovo kad se salta iz druge u prvu.
Tezina nece predstavljat problem kad imas 145 konja, u to budite sigurni  :evil:
 
s2r said:
Da, da, pogotovo zadnjeg kad ga silujes na stazi ili dooobroj cesti, osjetis pumpanje. Sa time se slazem.

A ne slazem se sa tvojim izjavama prije. Zna se sto je bio monster, ti si ga gledo ko nuzno zlo da firma zaradi, ja sam ga gledo ko esenciju naked filozofije. Nista osim rame, masine, sto lakse, sto jednostavnije, dobra upravljivost, kocnice, pristojna snaga, s kojom ako si dobar vozac, mozes biti 100% na ratnoj nozi, vozit na limitu gripa, okretaja i ovjesa. E tu lezi zadovoljstvo.
Problem je bio sto je sve manji broj kupaca na to "grizao", a sve veci broj zombija je htio zilijun konja, abs, gkrs, ccmdrg trakšn, fjuling maping bulšit pricu zapakiranu u udobno sjedalo. I to sada imas.
Razlika izmedju ovoga i starih monstera je ogromna, ergonomija je skroz promjenjena, sjedi se rekao bih skoro kao na v-maxu, udobno u motoru sa sirokim volanom, stucanje pri manjim brzinama je neprimjetno, moze se voziti 40 na sat u trecoj sto je bio sanak pusti na apsolutno svim dukcima do sada. Ide ko sotona, koci takodje odlicno, kuplung je mekan toliko da ga mozes dozirati sa dva prsta (sto oni hajvani iz motoradda pisu i koji su bajk vozili meni nije jasno al nema veze, tamo je bitno jedino da je natpis bmw na rezervaru i imamo pobjednika testa  :LOL:) kocnica takodje lagana za doziranje, mjenjac je malo koscat, pogotovo kad se salta iz druge u prvu.
Tezina nece predstavljat problem kad imas 145 konja, u to budite sigurni  :evil:
Care, potpisujem ti sve, ali ne shvaćaju toga svi+++ (y)
 
No frx. Samo sam bio iskren ;)