gasi se kad povučem kvačilo

kraut

Member
Oj,

motor mi se gasi kada u vožnji povučem kvačilo. Okretaji normalno počnu padat ali nastave padat ispod 1000 i onda se ugasi. Ali ne svaki put da stvar bude zanimljivija.
Nekad se ista stvar dogodi kod agresivnijeg kočenja. Ne čini mi se kao stvar struje, sumnjam na frgić.
Uredno radi u leru na 1200-1300. Pali bez čoka, ako je malo hladnije upali na čok (izvučen na prvi stupanj). Pali na prvi zub uvijek bez problema.

Stavljen je otvoren auspuh gore i gljiva. Gljiva je montirana na staro crijevo od zračne kutije da se smanje turbulencije pošto se radi o CV frgiću.
Šaraf za omjer zraka/benge je vani za 4 okretaja. Pilot dizna i glavna dizna su povećane. Vuče dobro kroz cijeli opseg gasa. Malo je siromašna smjesa na ful gasu (čekam novu diznu).

Provjeren nivo goriva u karburatoru. Izgleda ok.

Danas ću na putu do doma probat prebacit pipicu u na Reserve pa vidjet, ako ima promjena onda je ona rupica na Normal na filteru goriva zaštopana pa ne dolazi dovoljno benge!? Rezervar je pun :-/

Imal ko ideju?
 
koi motor? godina? km? cijena i sl.... :jesus:
 
Može biti svašta, no za početak maaalo podigni ler gas. To je najjednostavnije rješenje, a prenizak ler gas je najčešći uzrok takvom gašenju motora. Ne vjerujem da je nešto drugo. Da podigneš za 50 okr/min, vjerojatno će biti dosta.
 
Bok,
podigao sam ler gas, sad zagrijan u leru radi na 1400 i stvar se ponavlja. Sto dalje? Jel bi moglo imat veze sa samim kvacilom da ne odvaja skroz? Prije godinu dana sam pregledao istošenost i sve je bilo u granicama normale prema manualu. Ulje je od prijasnjeg vlasnika unutra, ima ga na granici da fali pa cu u zamjenu ulja ovih dana da i to eliminiram ako bi mogao probel biti do toga...
 
Posalji pp sipu ili boris 929, oni imaju servis za ta stara drrla (y)
 
kraut said:
Oj,

motor mi se gasi kada u vožnji povučem kvačilo. Okretaji normalno počnu padat ali nastave padat ispod 1000 i onda se ugasi. Ali ne svaki put da stvar bude zanimljivija.
...

Okretaji počmu padat - bez da kvačilo odvoji, znači ručica spojke stisnuta, a kvačilo ne odvaja, ili kvačilo odvoji, ali se okretaji ne "zadrže" na ler-gasu (jednom kada padnu do njega), nego padnu "do kraja" i motor se ugasi? :misli:
 
A jesi ga zakomplicirao. Čovjek stisne kvačilo i pusti gas. Okretaji padnu ispod minimuma i motor se ugasi. Isto bi se desilo kad bi ga piknuo u ler i pustio kvačilo.

Hm...meni je na jednom motoru (navodno, mada ne dovodim u pitanje stručnost tadašnjeg mehaničara i sav respekt koji sam imao prema njemu) jednostavno ventil ponekad nije zatvarao do kraja. Kako ventil ne zatvori, tako motor ispuca kompresiju na njega i motor se ugasi. Dešavalo se ponekad. Nakon servisa bilo  bi ok cca 3000 km. Nakon toga bi se počelo javljati gašenje sve češće,u trenutku servisa (6000 km) na semaforu  nisam smio puštati gas do kraja jer bi se ugasio. Nakon toga upaliti ga bila čista sreća. Mada, kad bi motor malo odstajao i ohladio se pali je iz prve. Vukao je u svim režimima rada išao i radio besprijekorno (osim u leru:))
 
imao sam takav problem, u pitanju je bio TPS (throttle position sensor)
 
live-for-ride said:
A jesi ga zakomplicirao. Čovjek stisne kvačilo i pusti gas. Okretaji padnu ispod minimuma i motor se ugasi. Isto bi se desilo kad bi ga piknuo u ler i pustio kvačilo.

Pa i nisam zakomplicirao, pitanje je na mjestu. Ako kvačilo odvoji i motor se ugasi govorimo o jednom problemu, a ako kvačilo ne odvaja na vrijeme ili uopče o drugom problemu. U tom smjeru je išlo moje pitanje.