kraut
Member
Oj,
motor mi se gasi kada u vožnji povučem kvačilo. Okretaji normalno počnu padat ali nastave padat ispod 1000 i onda se ugasi. Ali ne svaki put da stvar bude zanimljivija.
Nekad se ista stvar dogodi kod agresivnijeg kočenja. Ne čini mi se kao stvar struje, sumnjam na frgić.
Uredno radi u leru na 1200-1300. Pali bez čoka, ako je malo hladnije upali na čok (izvučen na prvi stupanj). Pali na prvi zub uvijek bez problema.
Stavljen je otvoren auspuh gore i gljiva. Gljiva je montirana na staro crijevo od zračne kutije da se smanje turbulencije pošto se radi o CV frgiću.
Šaraf za omjer zraka/benge je vani za 4 okretaja. Pilot dizna i glavna dizna su povećane. Vuče dobro kroz cijeli opseg gasa. Malo je siromašna smjesa na ful gasu (čekam novu diznu).
Provjeren nivo goriva u karburatoru. Izgleda ok.
Danas ću na putu do doma probat prebacit pipicu u na Reserve pa vidjet, ako ima promjena onda je ona rupica na Normal na filteru goriva zaštopana pa ne dolazi dovoljno benge!? Rezervar je pun :-/
Imal ko ideju?
motor mi se gasi kada u vožnji povučem kvačilo. Okretaji normalno počnu padat ali nastave padat ispod 1000 i onda se ugasi. Ali ne svaki put da stvar bude zanimljivija.
Nekad se ista stvar dogodi kod agresivnijeg kočenja. Ne čini mi se kao stvar struje, sumnjam na frgić.
Uredno radi u leru na 1200-1300. Pali bez čoka, ako je malo hladnije upali na čok (izvučen na prvi stupanj). Pali na prvi zub uvijek bez problema.
Stavljen je otvoren auspuh gore i gljiva. Gljiva je montirana na staro crijevo od zračne kutije da se smanje turbulencije pošto se radi o CV frgiću.
Šaraf za omjer zraka/benge je vani za 4 okretaja. Pilot dizna i glavna dizna su povećane. Vuče dobro kroz cijeli opseg gasa. Malo je siromašna smjesa na ful gasu (čekam novu diznu).
Provjeren nivo goriva u karburatoru. Izgleda ok.
Danas ću na putu do doma probat prebacit pipicu u na Reserve pa vidjet, ako ima promjena onda je ona rupica na Normal na filteru goriva zaštopana pa ne dolazi dovoljno benge!? Rezervar je pun :-/
Imal ko ideju?