GSR 600 2007 ! ! !

Pozdrav svima! evo da se i ja pridruzim gsr-ovcima mada se vozim ev skoro 3 mj. :mrgreen:,al bolje ikad nego nikad
 
di ste hebivjetri?idu li te vase Suze? :misli:
imal tko brzi? :mrgreen:

sta se planira ugradivat,pregradivat....


:jesus:
 
darko_b said:
di ste hebivjetri?idu li te vase Suze? :misli:
imal tko brzi? :mrgreen:
sta se planira ugradivat,pregradivat....
:jesus:
...pa vidiš da je tema zamrla...očito se svi voze :mrgreen:
Da kucnem o drvo i zahvalim Bogu, moja i 23-eću tisučicu nabija bez ikakvih problema. Sada će uslijediti zamjena lančanika i lanca, možda kočnice, nove gume (i ostali potrošni materijal) i nadam se tako dalje. Izuzetno sam zadovoljan. Motor je i dalje u orginalnom stanju. Ništa stavljano, dodavano (osim kofera). Ove sezone me odvezao lijepih kilometara što Slovenije, Austrije, Mađarskei Hrvatske (i to sve u dvoje). Nadam se da će ovaj vikend i do Grossglocknera (i opet u dvoej,ovisi o vremenu)...Da ponovo kupujem tu klasu, sigurno GSR. U početku sam bio malo nesiguran jer sam stvarno malo znao o tom motoru, ali sada bih ga svakome preporučio (tko može nogama do poda :mrgreen: )....Potrošnja mu je s dvoje ljudi smješna. Kad se vozimo malo dalje (čitaj oko 500 km dnevno) laganim tempom (70-100 km/h) potrošnja mu pada ispod 5 (oko 4,8) Kada sam prvi put mjerio, mislio sam da sam krivo točio, ali kada je svaki put tako, moram povjerovati. Na 150 (dvoje) i autoceta, potrošnja mu je još uvjek ispod 7. Na 180-230 (sam) popije od 8,5-12 l. Suvozačica se ne žali previše na udobnost. Naravno da ju boli guza nakon cijelog dana, ali ni sam ne znam koliko je ona mjerodavna kad joj je to prvi i jedini motor koji je probala :mrgreen: (Nik...nhf :wink: ). Nadam se da ću ga slijedeće godine zamjeniti i uzeti bandita 1250 (opet suzuki), ali to su ipak samo želje.
 
U početku sam bio malo nesiguran jer sam stvarno malo znao o tom motoru, ali sada bih ga svakome preporučio (tko može nogama do poda :mrgreen: )....


Meni se GSR čini dosta nizak, pa mi nije jasno zašto to pišeš. Ja ga isto uzmam kao jednu od opcija slijedeće proljeće, pa me zanima kakva su iskustva višim vozačima, cca 185cm
 
darko_b said:
di ste hebivjetri?idu li te vase Suze? :misli:
imal tko brzi? :mrgreen:

sta se planira ugradivat,pregradivat....


:jesus:
moj je vec tvornicki preradjen.
evo slika:
 
Ma samo trpajte karbona gore.... (y)

Ja ga imam 2kg i još mi nije dosta.... :LOL:
 
bbrnero said:
U početku sam bio malo nesiguran jer sam stvarno malo znao o tom motoru, ali sada bih ga svakome preporučio (tko može nogama do poda :mrgreen: )....


Meni se GSR čini dosta nizak, pa mi nije jasno zašto to pišeš. Ja ga isto uzmam kao jednu od opcija slijedeće proljeće, pa me zanima kakva su iskustva višim vozačima, cca 185cm
...ma nije bitno što je pjesnik time htio reći  :mrgreen:

Uglavnom niži je od recimo z 750, tu je negdje s hornetom. Ja imam malo duže noge (visina 180 tak da 185 nije daleko) i uvjek mi je puno stopalo na podu i koljena lagano savinuta. Položaj sjedenja je meni dobar. Prije sam vozio endura i trebalo mi da se naviknem, ali sad mi je skroz ok. Nimalo ne zamara. Ruke previše ne trpe, vjetar ne lupa ni približno kao npr na fz 6-n. Osobno ga nisam vozio, ali jako dobar prijatelj je imao prilike isprobati mog gsr-a (podosta km), on ima horneta 2006 (prodaje se i predobar je pa ko treba savršeno usčuvan motor...) i frendovog fz-a. Kaže ćovjek da ono što je proživljavao na 150 na fz-u u usporedbi sa hornyem i gsr-om je nemoguće. Nije mi jasno odakle tolika razlika, ali eto. Nema razloga lagati.
Uglavnom, s ovim motorom nećeš pogriješiti. po meni je to jako dobar izbor u ovoj klasi. Ako ti ne smeta dizajn, pogledaj još i novog horneta. Sjedni na oba, provozaj oba. Hornet mi izgleda malo lakši, no po meni je nedostatak taj što ne možeš podešavati prednju vilicu tako da up-side-down vilica je više šminka u odnosu na gsr-a koji ima klasičnu ali podesivu (ne u potpunosti). Z 750 je tu napravio korak naprijed i kod podešavanja omogućio podešavanje protoka ulja u prednjoj vilici, ali pošto je z ipak zakinut na udobnosti vozaća, a da ne pričam suvozaća, ne bih ga kupio. Meni ipak treba motor za otputovati, biti na njemu cijeli dan (ne mislim na dio dana koji se zove noć :mrgreen: ). i mislim da je gsr u toj klasi (600-750, 100ks) najbolji. Zbog putovanja i razmišljam o banditu 1250 za koji mislim da bi bio motor za do kraja...
 
ja cekam jednu bitnu preradu, ali necu o tome sada nego kad dode pohvalit cu se, da se ne ureknem...

nego mene zanima ciji su ovo gsr-ovi....


dva razlicita...
prvi viden na plitvicama,
drugi u kastelima na mottorijadi
 
Bajac said:
ja cekam jednu bitnu preradu, ali necu o tome sada nego kad dode pohvalit cu se, da se ne ureknem...

nego mene zanima ciji su ovo gsr-ovi....


dva razlicita...
prvi viden na plitvicama,
drugi u kastelima na mottorijadi
..he he, ovaj s plitvica (prvi) je moj. Pa što se nisi javio, ili sačekao ili...Bio ovaj vikend (nedjelja) Poslije plitvica zapalio preko otočca i senja do Selca. U ponedjeljak u zg :wink: Mogao si mi barem tablicu izbrisat. Prepoznao bih ga ja :mrgreen:
 
Bajac said:
ja cekam jednu bitnu preradu, ali necu o tome sada nego kad dode pohvalit cu se, da se ne ureknem...

Preradio si ga ti cijeloga, tako reci :LOL: :LOL: :LOL:
 
@ obby:nestoji mu to crveno nikako,al zato dojam popravljaju yoshimure(di si ih uzeo?)

@ svi ostali ja imam 187 i savrseno se osjecam na njemu....

imam i ja u planu neke prerade,al kontam da mi se vise isplati mijenjat ga za gsxr-a....GSR600R :)
 
darko_b said:
@ obby:nestoji mu to crveno nikako,al zato dojam popravljaju yoshimure(di si ih uzeo?)

@ svi ostali ja imam 187 i savrseno se osjecam na njemu....

imam i ja u planu neke prerade,al kontam da mi se vise isplati mijenjat ga za gsxr-a....GSR600R :)
meni se svidja ako ne ga ne bi ni kupio..
2.to je nova yoshimura verzija koja vec izlazi s topovima,crvenim tamponima,i jos nekim sitnicama u karbonu.
inace kupio sam ga u italiji.
 
di si ga kupio? :misli:

btw. ovaj gsr s Riječka Pi..a,moze bit od naseg Rome s foruma??