GSR 600 2007 ! ! !

zdravko_mileni said:
ja sam na svom gsr nabio 260km prosle godine kad sam s mora isao, negdje iznad zadra sam na ini tocio i stigao na jezevo, i nasuo 14,7 litri od 16.5.
kisa je padalastalno, vozio od 120 do 150 na sat! bez stajanja.
al mi je pelin i piva sjela na jezevu!
smrzo sam se kao p....
jedan je kolega sa r1 isto stigao sa 2 dl goriva dok je drugi sa istom r1 ostao 2km pred jezevom bez goriva.
ja sam prije tjedan dana krenuo na more Sisak-Bibinje 285 km jedan tank. to mi je do sada rekord šta sam napravio prije sam do 240 radio. sad mi je potrošio 15.5 litara
 
igor-ns said:
ok, verovatno mislis na drugi, posto je prvi na 1000 km. Sto se tice ulja, zastupnik Suzukija kod nas je zastupnik i za Silkolene. Dobro je ulje, tu nema problema. Ovde se najvise trosi Motul, pa Silkolene. Castrol se vise trosi kod auta... (y)

ne ne mislim na prvi tj taj na 1000km...
 
igor-ns said:
Pozdrav ljudi!
Danas sam uradio servis ns 12.000 km, sto me kostalo 14.637 dinara, sto je po danasnjem kursu 155 eur. Zamenjeno:
1. ulje Silkolene Pro 4 15W 50 - 4 lit
2. Filter ulja
3. Svecice Denso- 4 kom
+ kupio
4. Sprej za lanac- 1 kom

Zanima me koliko kod vas kosta ovo zadovoljstvo?
Pozdrav svima...
cijena je ok..ja sam svoj prvi servis u trstu platio 165 eura...(lopovi)
 
ja sam odradio servis na 12000km.
-ulje agip 15w50- 3.7l - 70kn/l
-sprej za lanac castrol 1-kom - 60kn
-svijecice nekakve za njega, mislim ngk, 80kn/kom
-filtar ulja je bio oko 90kn max

sve zajedno 720 kn bez ruku plus 160kn po satu rada.
a to se sve rijesi za sat i pol max. cca 200kn.

agip ulje je ok, tak sam cital i tak mi mnogi kazu...bitno je da podmazuje. neda mi se davati po 140kn/l ulja, pa jos 130kn za iridijumsku svjecicu ak mu ne trba ili nije propisana.
pocastio sam ga sa leo vince, dobije gume kad mu trebaju, redovito se odrzava.
bolji sam prema njemu neg prema zeni.
ok, nekad je i bolji od zene.


 
-kad smo na cijenama...
koliko kosta lanac i zupcanici?
i kad se to mijenja.
moji su ok. sad je na 14200km.
cak su mu i plocice ok. ja vise bremzam masinom nego kocnicama.
 
2 igor-ns....to je normalna cijena. Nema neke velike razlike.
Ja sam mjenjao lanac i lančanike na 32000 i u novemi su me ispali oko 1400 kn komplet afam. Prednje pločice sam mjenjao također na 32000 i bile su do pola potrošene. Stavio CL A3+ i duplo su bolje. Bolje grizu, a koliko će izdržati i nije mi bitno. Odlične su i opet ću ih staviti. Zadnje sam mjenjao na 38000 i bile cu cijele potrošene. Također stavio CL ali ne A3+ i ok su mi.
Osim kočenja mašinom, dosta u vožnji koristim zadnju pa se i više potrošilo.
 
prijatelju koliko ti imas uopce km na tom gsru??mislim da si uvjerljivo s najvise km u hr(sto se tice gsra)
 
darko_b said:
prijatelju koliko ti imas uopce km na tom gsru??mislim da si uvjerljivo s najvise km u hr(sto se tice gsra)
...nema se nešto para ove godine za dulja putovanja. Sad sam se vratio s mora pa ih ima oko 43500. Još malo pa na servis (radio na 38000). Do sad je sve "Sjedi, pali i vozi". Ulje redovito gledam no još niti jednom nisam dolijevao između servisa. Samo vozite i uživajte.
 
live-for-ride said:
...nema se nešto para ove godine za dulja putovanja. Sad sam se vratio s mora pa ih ima oko 43500. Još malo pa na servis (radio na 38000). Do sad je sve "Sjedi, pali i vozi". Ulje redovito gledam no još niti jednom nisam dolijevao između servisa. Samo vozite i uživajte.

svaka cast...za pohvalu (y)...a sta si ocekivao od Suzukija nego pali i vozi(ponekad i toci  :mrgreen:),a ako hoces probleme kupis si Kawu  :jesus: :LOL:

a ovo :vozite i uzivajte,drugi put  :wink: :mrgreen:
 
Postavio sam pitanje cene servisa jer se kod nas moze odraditi sa originalnim delovima za duplo manje novaca ali u servisu koji nije ovlasten. E, sad, posto je moj motor pod garancijom, za sada ide u ovlasteni servis...Samo, malo mi je cudno da platim 40% vise servis motora od servisa Astre, takodje u ovlastenom servisu....Da ne ispadne da previse kukam, ja sam pobornik redovnog odrzavanja u svakom slucaju...
 
igor-ns said:
Postavio sam pitanje cene servisa jer se kod nas moze odraditi sa originalnim delovima za duplo manje novaca ali u servisu koji nije ovlasten. E, sad, posto je moj motor pod garancijom, za sada ide u ovlasteni servis...Samo, malo mi je cudno da platim 40% vise servis motora od servisa Astre, takodje u ovlastenom servisu....Da ne ispadne da previse kukam, ja sam pobornik redovnog odrzavanja u svakom slucaju...


Mora Markus da zivi od necega  :mrgreen:
 
igor-ns said:
Postavio sam pitanje cene servisa jer se kod nas moze odraditi sa originalnim delovima za duplo manje novaca ali u servisu koji nije ovlasten. E, sad, posto je moj motor pod garancijom, za sada ide u ovlasteni servis...Samo, malo mi je cudno da platim 40% vise servis motora od servisa Astre, takodje u ovlastenom servisu....Da ne ispadne da previse kukam, ja sam pobornik redovnog odrzavanja u svakom slucaju...
takve su cijene i kod nas, no ako uzmeš u obzir da je cijena rada kod vas nešto niža, i cijena servisa bi vjerojatno bila niža. Cijene djelova se ne bi trebalo bitno razlikovati, no to i sam znaš.
 
Kad smo već kod delova i servisa: vozim se na Pirelli supercorsa pro  (y), kakva razlika u odnosu na originalne gume...za svaku preporuku...
 
Kad smo kod guma :mrgreen: na njemu su Pilot Road 2 i prezadovoljan sam. Za sada su prošle ajme, 19000 km. Nisu još do graničnika, no nadam se skoroj zamjeni, ali....zadnjih 1500 km potrošile su se više nego u 10000km prije. Naime, napravio sam oko 800 km po Pagu. Cesta je dobra, asfalt ko na stazi i guma se nenormalno potrošila. Ne previše po sredini, ali prema rubovima je dosta dobila. Taman mi je počela postajati ravnija posredini, sad je opet cijela zaobljena :mrgreen:
Sad tek vidim kad netko kaže "Guima mi traje 6000 km" da je jako bitno gdje taj živi :mrgreen:
Za ove na Pagu to je itekako puno. A zašto bi stavio na njega supersport gumu ako se ne vozim po stazi. Zar nije itekako bolja neka sport touring guma?
 
jednom sam negdje naletio na oklop za gsr, misloim na suzuki.de i pod rubrikom oprema i dijelovi.
i bio je oklop za masinu zajedno sa ralicom, cijena do 5000kn.
neznam da li je cijena pala do sada.
da li su sada jeftiniji i da li je itko to vidio u zivo?
 
live-for-ride said:
Kad smo kod guma :mrgreen: na njemu su Pilot Road 2 i prezadovoljan sam. Za sada su prošle ajme, 19000 km. Nisu još do graničnika, no nadam se skoroj zamjeni, ali....zadnjih 1500 km potrošile su se više nego u 10000km prije. Naime, napravio sam oko 800 km po Pagu. Cesta je dobra, asfalt ko na stazi i guma se nenormalno potrošila. Ne previše po sredini, ali prema rubovima je dosta dobila. Taman mi je počela postajati ravnija posredini, sad je opet cijela zaobljena :mrgreen:
Sad tek vidim kad netko kaže "Guima mi traje 6000 km" da je jako bitno gdje taj živi :mrgreen:
Za ove na Pagu to je itekako puno. A zašto bi stavio na njega supersport gumu ako se ne vozim po stazi. Zar nije itekako bolja neka sport touring guma?
Zato i pitam...originalne su mi trajale oko 8000-8500 km, Pirelli ce, ocekivano,  i krace....Ali zato drzi, kao na sinama.
 
igor-ns said:
Zato i pitam...originalne su mi trajale oko 8000-8500 km, Pirelli ce, ocekivano,  i krace....Ali zato drzi, kao na sinama.
i moj polot road 2 samo izdrži duplo više i još malo. Osjetno drže bolje nego orginal. Kad sam ih stavio, mislio sam da mi nekaj nije dobro s motorom kolika je razlika bila.
 
zdravko_mileni said:
jednom sam negdje naletio na oklop za gsr, misloim na suzuki.de i pod rubrikom oprema i dijelovi.
i bio je oklop za masinu zajedno sa ralicom, cijena do 5000kn.
neznam da li je cijena pala do sada.
da li su sada jeftiniji i da li je itko to vidio u zivo?

vidio ja ...imao u planu i kupit...kolika je cijena sad neznam,bila je oko 5t kn u njemackoj a oko 6,5-7 u Rh....al nemoj se zavaravat nema nikakvog znacaja osim estetike...
 
live-for-ride said:
i moj polot road 2 samo izdrži duplo više i još malo. Osjetno drže bolje nego orginal. Kad sam ih stavio, mislio sam da mi nekaj nije dobro s motorom kolika je razlika bila.
Slažem se potpuno...originalne gume su totalni promašaj...