GSR 600 2007 ! ! !

kikser said:
Pa da li imas retrovizore na motoru,možda te od okretanja iza sebe boli vrat,,,imam 20000km od prosle god.na tom motoru,i jedino što zaboli u vezi s tim motorom je kad gumu moram kupit :smoke:
Naravno da imam...Poenta je da po mom mišljenju brza vožnja autoputem i GSR ne idu zajedno, osim ako nisi visine 150-160 cm.. :mrgreen:
 
naravno da motor nije za kostantnu brzu vožnju. Ustvari, ne vidim kako bi i to bilo zdravo za takav motor. Obično kad se vozim autocestom, brzina rijetko prelazi 180. Najčešće se vrti izmeđi 150-170. Dok sam vozio sam, rijetko bi bilo ispod 170-180, ali u dvoje teško da prolazi. Bol u vratu se javlja na početku sezone kod tih brzina. prije 3 tjedna smo išli do nešto poslije ljubljane. Konstantno je bilo između 160-180 (osim onaj dio od 14 km gdje nema autoceste) i sve je bilo ok. Iznad toga, teško da bi mogao izdržati.
 
live-for-ride said:
naravno da motor nije za kostantnu brzu vožnju. Ustvari, ne vidim kako bi i to bilo zdravo za takav motor. Obično kad se vozim autocestom, brzina rijetko prelazi 180. Najčešće se vrti izmeđi 150-170. Dok sam vozio sam, rijetko bi bilo ispod 170-180, ali u dvoje teško da prolazi. Bol u vratu se javlja na početku sezone kod tih brzina. prije 3 tjedna smo išli do nešto poslije ljubljane. Konstantno je bilo između 160-180 (osim onaj dio od 14 km gdje nema autoceste) i sve je bilo ok. Iznad toga, teško da bi mogao izdržati.
Na ovo sam i mislio! (y) Ne mislim da je problem za motor i brze, ali radi se o tome da na mojih 183 cm visine, kod duze brze voznje zbog turbulencija jako trpi vrat...Kao sto sam i napisao u prethodnom postu, iznenadjujuce mi je da je bas tolika razlika u odnosu na gsx-r...
 
kaciga,,kaciga,,samo dobra kaciga,,i jakna,,i na kraj svijeta,. sa 200km/h,,i ženom iza
 
kikser said:
kaciga,,kaciga,,samo dobra kaciga,,i jakna,,i na kraj svijeta,. sa 200km/h,,i ženom iza
sve je to ok dobra oprema i super kaciga ali je to ipak naked iznad 180 je sve mucenje...
 
kikser said:
kaciga,,kaciga,,samo dobra kaciga,,i jakna,,i na kraj svijeta,. sa 200km/h,,i ženom iza
ovo vec i te kako ima smisla...mislim da aerodinamika kacige mnogo utice. U prodavnici sam stavio top model AGV-a, mislim da se zove GP Pro, neverovatna je razlika u odnosu na moju AGV Airtech, a i po obliku se vidi da je mnogo aerodinamicnija.

obby said:
sve je to ok dobra oprema i super kaciga ali je to ipak naked iznad 180 je sve mucenje...
sa ovim se bas i ne slazem. Fabrika kaze da je sve do 14 000 rpm dozvoljeno...
 
igor-ns said:
ovo vec i te kako ima smisla...mislim da aerodinamika kacige mnogo utice. U prodavnici sam stavio top model AGV-a, mislim da se zove GP Pro, neverovatna je razlika u odnosu na moju AGV Airtech, a i po obliku se vidi da je mnogo aerodinamicnija.
sa ovim se bas i ne slazem. Fabrika kaze da je sve do 14 000 rpm dozvoljeno...

uzmi shoei x-spirit
ma naravno da je mucenje pogotovo za vislje vozace...jer vi mali  :jesus: se mozete i pod rezervar sakrit,meni vizir od starog tomosa(onaj veliki) nebi bio dosta  :LOL: :LOL:
 
najbolja shema kad se vozim solo je da si stavim tank torbu, naprijed vizir... (y)
onda se nagnem na torbu, laktovi na koljenima i peri misko od triglava do đevđelije! :jesus:

nema nikakve turbulencije!
by the way, narode... organizira se shopping bus za njemacku na imot sajam u munchen u veljaci 2010.
rukavice 5eur, dainese kacige 25 eura, tank torbe 15eura itd.
stvarno se isplati1 ima na forumu IMOT 2010.

tamo sam si kupio kacigu shark s650 platio 50eura i crni vizir 10eura i suuuper kaciga za naked!
ne treba placati 600eura za kacigu.
 
darko_b said:
uzmi shoei x-spirit
ma naravno da je mucenje pogotovo za vislje vozace...jer vi mali  :jesus: se mozete i pod rezervar sakrit,meni vizir od starog tomosa(onaj veliki) nebi bio dosta  :LOL: :LOL:
mali, sa 183 cm? u jbt, pa koliki si ti? 220 cm? tebi je bolje da razmisljas o stromu a ne o r-u...smetace ti kolena  :mrgreen: :jesus:
 
igor-ns said:
mali, sa 183 cm? u jbt, pa koliki si ti? 220 cm? tebi je bolje da razmisljas o stromu a ne o r-u...smetace ti kolena  :mrgreen: :jesus:

ma lako za koljena ,mogu ih izvadit,nije problem...ma nije vislji sam od tebe 4cm...a i nisam mislio na tebe nego na druge misheve.. :jesus:
ma kakav storm,kakvi bakraci...samo R
 
darko_b said:
ma lako za koljena ,mogu ih izvadit,nije problem...ma nije vislji sam od tebe 4cm...a i nisam mislio na tebe nego na druge misheve.. :jesus:
ma kakav storm,kakvi bakraci...samo R

Sto rece pavle vujisic u kultnom "ko to tamo peva": "i tata bi, sine" :mrgreen: (y)
 
live-for-ride said:
meni je max po satu dok sam imao orginalan zupčanik (16 zuba) bilo 237. Isto givi, ali kofer 52 l :mrgreen: S jednim subom manje (ista oprema) do 244, ali to je realno nešto manje od 237 sa 16 zuba.  Nakon toga više nisam imao volje isprobavati. Nekako mi se to činilo nepotrebno :mrgreen:
Jesi vec napisao negdje neka zapazanja nakon sto si stavio manji zupcanik?
 
DacMan said:
Jesi vec napisao negdje neka zapazanja nakon sto si stavio manji zupcanik?
mislim da jesam, no kada ću mjenjati zupčanike, ponovo ću staviti onaj sa 16 zuba. Motor je fluidniji, no ne primjeti se tolika razlika koliku bi očekivao nakon čitanja nekih postova. Dobio je na međuubrzanju na večim brzinama, ali na tom  motoru (po meni) je to neisplativa investicija. Da je linearniji ko npr honda hornet, onda možda da, ali ovako mi i nema nekog smisla. (y)
 
live-for-ride said:
mislim da jesam, no kada ću mjenjati zupčanike, ponovo ću staviti onaj sa 16 zuba. Motor je fluidniji, no ne primjeti se tolika razlika koliku bi očekivao nakon čitanja nekih postova. Dobio je na međuubrzanju na večim brzinama, ali na tom  motoru (po meni) je to neisplativa investicija. Da je linearniji ko npr honda hornet, onda možda da, ali ovako mi i nema nekog smisla. (y)
pitam te, jer sam ja imao to kao ideju, to i PC, al vidjet cemo sta ce od svega toga bit, ja bi ubiti htio povecat okretni moment(ili ga spustit na manji broj okretaja), konji mi nisu bitni, jel  :mrgreen:
 
a čuj...ne znam. Zupčanik je jeftinija opcija, no ja nisam toliko oduševljen. Osjetim razliku najviše u fluidnosti, no vratiti ću kao što sam napisao. Jesi razmišljao probati s onim komadom elektronike koji skida blokadu u prve 3 brzine?
 
nisam ziher da pricamo o istoj stvari, al amerikanci(s jednog foruma) su to rjesili tak da su sjebali brojac brzina, e sad ak ima rjesenje da mi ostane brojac brzina, rado bi cuo o tome  :mrgreen:

A napisao sam inace da bi stavio PC nutra, navodno se dobije nesto preko 100 konja onda


edit: to je ovo http://www.healtech-electronics.com/  i brojac brzina radi dalje, zanimljiva stvarcica, al djeluje samo na prve 3 brzine, koje meni i nisu tolko bitne (i ovak imaju dosta snage),
 
maRRio 8 said:
Pa nema to njegov motor? :misli:
Ili sam u krivu?
stvarno ne bih znao, no mislim da suzuki to stavlja u sve svoje modele...sv, gsx1400, gsr, gsxr....pa valjda je stavio i u ovaj.
DacMan said:
nisam ziher da pricamo o istoj stvari, al amerikanci(s jednog foruma) su to rjesili tak da su sjebali brojac brzina, e sad ak ima rjesenje da mi ostane brojac brzina, rado bi cuo o tome  :mrgreen:

A napisao sam inace da bi stavio PC nutra, navodno se dobije nesto preko 100 konja onda


edit: to je ovo http://www.healtech-electronics.com/  i brojac brzina radi dalje, zanimljiva stvarcica, al djeluje samo na prve 3 brzine, koje meni i nisu tolko bitne (i ovak imaju dosta snage),
je, nisu oni jedini. Vjerojatno se napravilo još nešto gdje pokazuje pravi stupanj prijenosa, ali prestao sam to pratiti. Neću niš mjenjati na svom pa eto.. možda jedino probam s jednim zubom više naprijed.