darko_b
Well-known member
samo DIDSayock said:Sa koliko km ste mijenjali lanac na GSR-u i koji ste uzeli?
samo DIDSayock said:Sa koliko km ste mijenjali lanac na GSR-u i koji ste uzeli?
otprilike isto kao i sa svima drugima :wink:Sayock said:I koliko se s DID-om voziš?
Ja sam imao DID na gsxru 520(olaksani) zlatni pa se nemoze usporedjivat dugotrajnost...Sayock said:I koliko se s DID-om voziš?
goran - gogi said:stigao K&N air filter!
samo ga treba sutra namontirati, pa da vidimo šta kaže mali!![]()
nejde ti sigurno ništa bolje nego se samo čuje ko da ide bolje :wink: probaj stavit db kiler i provozat se, izgledalo bu ti ko da nejde s mjesta a u biti ide istokaro said:kakva je situacija sa filterom i da li imaš auspuhe na motoru, pitam iz razloga što sam ja na početku sezone stavio leo vinche i k&n filter zraka i motor mi malo više troši al zato brate imamo osjećaj da i ide puno bolje
karo said:kakva je situacija sa filterom i da li imaš auspuhe na motoru, pitam iz razloga što sam ja na početku sezone stavio leo vinche i k&n filter zraka i motor mi malo više troši al zato brate imamo osjećaj da i ide puno bolje
goran - gogi said:imam Dubravčićev auspuh i sada sa K&N-om, mislim da mi je malo življi!
u subotu smo se baš vozali po autoputu, max 242km/h, ali mi nekako lakše dolazi do toga(življe)! možda je samo psihički![]()
e baš da možeš osjetiti, nema šanse. Ja stavio jedan zub manje pa je razlika skoro nikakva, kamoli ovo. Pogledaj krivulju snage i momenta akrapovog auspuha. Skoro da i nema razlike. Mašina je nabrijana sama po sebi i nema prostora za dodatno nabrijavanje. Ajde da je to neka mrcina od 1000-1200 ccm, tada da, ali ovako ne. Uostalom, što je za tebe "puno" življe?karo said:pa ja ne znam jer vozao sam se dan dva prije sve te opreme i sad cijelo vrijeme poslije i mislim da odgovor Incredible nije utemeljen jer uvjeren sam da puno življe i slađe prima gas, kod mene se zbog mojih kila krajnja nije baš puno promijenila![]()
live-for-ride said:e baš da možeš osjetiti, nema šanse. Ja stavio jedan zub manje pa je razlika skoro nikakva, kamoli ovo. Pogledaj krivulju snage i momenta akrapovog auspuha. Skoro da i nema razlike. Mašina je nabrijana sama po sebi i nema prostora za dodatno nabrijavanje. Ajde da je to neka mrcina od 1000-1200 ccm, tada da, ali ovako ne. Uostalom, što je za tebe "puno" življe?
pa dobro, što si se odmah napizdio. Da li uvjek bježiš kad ne naiđeš na istomišljenike? Prema tome što si sad napisao značilo bi da smo mi svi,koji ne mislimo kao ti, trebali izbjeći komentiranje tvoje izjave. Pa nisi ti prvi koji je stavio otvoreni auspuh na nabrijani motor od 600 ccm.karo said:dobro ''rideri'' povlačim se iz teme jel vidim na nemam sugovornike. hvala i doviđenja
ja bi još nadodao, tj maknuo 3 kofera po 12 kila i ko da vozim drugi motor, nesto nevjerojatnolive-for-ride said:pa dobro, što si se odmah napizdio. Da li uvjek bježiš kad ne naiđeš na istomišljenike? Prema tome što si sad napisao značilo bi da smo mi svi,koji ne mislimo kao ti, trebali izbjeći komentiranje tvoje izjave. Pa nisi ti prvi koji je stavio otvoreni auspuh na nabrijani motor od 600 ccm.
ovo http://www.akrapovic.com/typo3conf/ext/user_products/mod1/uploads/products/akrapovic_slip_on_sp_series_exhaust_system_for_the_suzuki_gsr_600/su_gsr600_so_2006-2009_diag.jpg
je krivulja snage i momenta za akrapa koji radi izračune i proračune da bi napravio dobar auspuh. I koliku promjenu imaš da bi osjetio u vožnji. Jedan zub manje se skoro ne primjeti,a otvoreni filter i auspuh bez PC-a rade čuda.....jesi ti siguran da voziš gsr-a. Ja najviše osjetim razliku kad se provozam bez suvozačice. E taj manjak radi mi najveću razliku![]()
za potpuni ugođaj lakše skinuti kofer i suvozačicu nego staviti manji zupčanik u otvoreni auspuhDacMan said:ja bi još nadodao, tj maknuo 3 kofera po 12 kila i ko da vozim drugi motor, nesto nevjerojatno![]()
sta pricas ti? kriste isuse zbilja se ovdje moze svasta procitatlive-for-ride said:e baš da možeš osjetiti, nema šanse. Ja stavio jedan zub manje pa je razlika skoro nikakva, kamoli ovo. Pogledaj krivulju snage i momenta akrapovog auspuha. Skoro da i nema razlike. Mašina je nabrijana sama po sebi i nema prostora za dodatno nabrijavanje. Ajde da je to neka mrcina od 1000-1200 ccm, tada da, ali ovako ne. Uostalom, što je za tebe "puno" življe?
ok, ajd konkretno napiši što možeš napraviti i koliko treba uložiti a da bi dobio par konja više. Pri tome ne mislim da zamjenu ključnih djelova mašine, stavljanje lakših pokretnih djelova, već na dodavanje pc-a, kojekakvih filtera zraka, auspuha, grana.....darko_b said:sta pricas ti? kriste isuse zbilja se ovdje moze svasta procitat![]()
![]()
pa kako onda mozes napisati masina je nabrijana sama po sebi i nema prostora za nabrijavanje... :misli:live-for-ride said:ok, ajd konkretno napiši što možeš napraviti i koliko treba uložiti a da bi dobio par konja više. Pri tome ne mislim da zamjenu ključnih djelova mašine, stavljanje lakših pokretnih djelova, već na dodavanje pc-a, kojekakvih filtera zraka, auspuha, grana.....