GSR 600 2007 ! ! !

Sayock said:
I koliko se s DID-om voziš?
Ja sam imao DID na gsxru 520(olaksani) zlatni pa se nemoze usporedjivat dugotrajnost...
DID  najkvalitetniji,pa sukladno te vjerujem da i najduze 'traje' (y)
 
goran - gogi said:
stigao K&N air filter!
samo ga treba sutra namontirati, pa da vidimo šta kaže mali! :D

kakva je situacija sa filterom i da li imaš auspuhe na motoru, pitam iz razloga što sam ja na početku sezone stavio leo vinche i k&n filter zraka i motor mi malo više troši al zato brate imamo osjećaj da i ide puno  bolje
 
karo said:
kakva je situacija sa filterom i da li imaš auspuhe na motoru, pitam iz razloga što sam ja na početku sezone stavio leo vinche i k&n filter zraka i motor mi malo više troši al zato brate imamo osjećaj da i ide puno  bolje
nejde ti sigurno ništa bolje nego se samo čuje ko da ide bolje :wink: probaj stavit db kiler i provozat se, izgledalo bu ti ko da nejde s mjesta a u biti ide isto :mrgreen:
 
karo said:
kakva je situacija sa filterom i da li imaš auspuhe na motoru, pitam iz razloga što sam ja na početku sezone stavio leo vinche i k&n filter zraka i motor mi malo više troši al zato brate imamo osjećaj da i ide puno  bolje

imam Dubravčićev auspuh i sada sa K&N-om, mislim da mi je malo življi!
u subotu smo se baš vozali po autoputu, max 242km/h, ali mi nekako lakše dolazi do toga(življe)! možda je samo psihički  :mrgreen:
 
goran - gogi said:
imam Dubravčićev auspuh i sada sa K&N-om, mislim da mi je malo življi!
u subotu smo se baš vozali po autoputu, max 242km/h, ali mi nekako lakše dolazi do toga(življe)! možda je samo psihički  :mrgreen:

pa ja ne znam jer vozao sam se dan dva prije sve te opreme i sad cijelo vrijeme poslije i mislim da odgovor Incredible nije utemeljen jer uvjeren sam da puno življe i slađe prima gas, kod mene se zbog mojih kila krajnja nije baš puno promijenila  :D
 
karo said:
pa ja ne znam jer vozao sam se dan dva prije sve te opreme i sad cijelo vrijeme poslije i mislim da odgovor Incredible nije utemeljen jer uvjeren sam da puno življe i slađe prima gas, kod mene se zbog mojih kila krajnja nije baš puno promijenila  :D
e baš da možeš osjetiti, nema šanse. Ja stavio jedan zub manje pa je razlika skoro nikakva, kamoli ovo. Pogledaj krivulju snage i momenta akrapovog auspuha. Skoro da i nema razlike. Mašina je nabrijana sama po sebi i nema prostora za dodatno nabrijavanje. Ajde da je to neka mrcina od 1000-1200 ccm, tada da, ali ovako ne. Uostalom, što je za tebe "puno" življe?
 
live-for-ride said:
e baš da možeš osjetiti, nema šanse. Ja stavio jedan zub manje pa je razlika skoro nikakva, kamoli ovo. Pogledaj krivulju snage i momenta akrapovog auspuha. Skoro da i nema razlike. Mašina je nabrijana sama po sebi i nema prostora za dodatno nabrijavanje. Ajde da je to neka mrcina od 1000-1200 ccm, tada da, ali ovako ne. Uostalom, što je za tebe "puno" življe?

dobro ''rideri'' povlačim se iz teme jel vidim na nemam sugovornike. hvala i doviđenja
 
karo said:
dobro ''rideri'' povlačim se iz teme jel vidim na nemam sugovornike. hvala i doviđenja
pa dobro, što si se odmah napizdio. Da li uvjek bježiš kad ne naiđeš na istomišljenike? Prema tome što si sad napisao značilo bi da smo mi svi,koji ne mislimo kao ti, trebali izbjeći komentiranje tvoje izjave. Pa nisi ti prvi koji je stavio otvoreni auspuh na nabrijani motor od 600 ccm.
ovo http://www.akrapovic.com/typo3conf/ext/user_products/mod1/uploads/products/akrapovic_slip_on_sp_series_exhaust_system_for_the_suzuki_gsr_600/su_gsr600_so_2006-2009_diag.jpg
je krivulja snage i momenta za akrapa koji radi izračune i proračune da bi napravio dobar auspuh. I koliku promjenu imaš da bi osjetio u vožnji. Jedan zub manje se skoro ne primjeti,a otvoreni filter i auspuh bez PC-a rade čuda.....jesi ti siguran da voziš gsr-a. Ja najviše osjetim razliku kad se provozam bez suvozačice. E taj manjak radi mi najveću razliku :mrgreen:
 
live-for-ride said:
pa dobro, što si se odmah napizdio. Da li uvjek bježiš kad ne naiđeš na istomišljenike? Prema tome što si sad napisao značilo bi da smo mi svi,koji ne mislimo kao ti, trebali izbjeći komentiranje tvoje izjave. Pa nisi ti prvi koji je stavio otvoreni auspuh na nabrijani motor od 600 ccm.
ovo http://www.akrapovic.com/typo3conf/ext/user_products/mod1/uploads/products/akrapovic_slip_on_sp_series_exhaust_system_for_the_suzuki_gsr_600/su_gsr600_so_2006-2009_diag.jpg
je krivulja snage i momenta za akrapa koji radi izračune i proračune da bi napravio dobar auspuh. I koliku promjenu imaš da bi osjetio u vožnji. Jedan zub manje se skoro ne primjeti,a otvoreni filter i auspuh bez PC-a rade čuda.....jesi ti siguran da voziš gsr-a. Ja najviše osjetim razliku kad se provozam bez suvozačice. E taj manjak radi mi najveću razliku :mrgreen:
ja bi još nadodao, tj maknuo 3 kofera po 12 kila i ko da vozim drugi motor, nesto nevjerojatno  :mrgreen:
 
DacMan said:
ja bi još nadodao, tj maknuo 3 kofera po 12 kila i ko da vozim drugi motor, nesto nevjerojatno  :mrgreen:
za potpuni ugođaj lakše skinuti kofer i suvozačicu nego staviti manji zupčanik u otvoreni auspuh :mrgreen:
 
live-for-ride said:
e baš da možeš osjetiti, nema šanse. Ja stavio jedan zub manje pa je razlika skoro nikakva, kamoli ovo. Pogledaj krivulju snage i momenta akrapovog auspuha. Skoro da i nema razlike. Mašina je nabrijana sama po sebi i nema prostora za dodatno nabrijavanje. Ajde da je to neka mrcina od 1000-1200 ccm, tada da, ali ovako ne. Uostalom, što je za tebe "puno" življe?
sta pricas ti? kriste isuse zbilja se ovdje moze svasta procitat  :LOL: :LOL:
 
darko_b said:
sta pricas ti? kriste isuse zbilja se ovdje moze svasta procitat  :LOL: :LOL:
ok, ajd konkretno napiši što možeš napraviti i koliko treba uložiti a da bi dobio par konja više. Pri tome ne mislim da zamjenu ključnih djelova mašine, stavljanje lakših pokretnih djelova, već na dodavanje pc-a, kojekakvih filtera zraka, auspuha, grana.....
 
live-for-ride said:
ok, ajd konkretno napiši što možeš napraviti i koliko treba uložiti a da bi dobio par konja više. Pri tome ne mislim da zamjenu ključnih djelova mašine, stavljanje lakših pokretnih djelova, već na dodavanje pc-a, kojekakvih filtera zraka, auspuha, grana.....
pa kako onda mozes napisati masina je nabrijana sama po sebi i nema prostora za nabrijavanje... :misli:

 
a gle, f1 iz 2000 ccm  bez prednabijanja daje snagu preko 700 KS. Istina je da je glupo reći da se iz 600 ne može izvući više od100 (ili 90-98 koliko ima gsr), no nabrijavanja snage do razine osjetljivosti u vožnji je teško, ustvari teško se ne može postići zamjenom ispušnog topa, stavljanjem PC ili zamjenom filtera zraka. Potrebni su itekako veći izdaci da bi se to napravilo. Iz tog razloga kažem da je ta mašina nabrijana sama po sebi što nije slučaj npr kod gsf-a 1250, pa gsx-a1400 gdje je dovoljno zamjeniti ispušne grane i već dobiješ 10-15 ks (pa i više). Već je i kod 750 ccm lakše dobiti 5-10 ks, no na 600 bez zamjene mehaničkih djelova glupu je raspravljati o nabrijavanju mašine iz koje je ionako sve izvučeno.