GSR 600 2007 ! ! !

live-for-ride said:
a gle, f1 iz 2000 ccm  bez prednabijanja daje snagu preko 700 KS. Istina je da je glupo reći da se iz 600 ne može izvući više od100 (ili 90-98 koliko ima gsr), no nabrijavanja snage do razine osjetljivosti u vožnji je teško, ustvari teško se ne može postići zamjenom ispušnog topa, stavljanjem PC ili zamjenom filtera zraka. Potrebni su itekako veći izdaci da bi se to napravilo. Iz tog razloga kažem da je ta mašina nabrijana sama po sebi što nije slučaj npr kod gsf-a 1250, pa gsx-a1400 gdje je dovoljno zamjeniti ispušne grane i već dobiješ 10-15 ks (pa i više). Već je i kod 750 ccm lakše dobiti 5-10 ks, no na 600 bez zamjene mehaničkih djelova glupu je raspravljati o nabrijavanju mašine iz koje je ionako sve izvučeno.

uz pc,kompl. auspuhe,prijenos i filter naravno da mozes izvuci snagu ,dal se osjeti u voznji,ja bi rekao da da(osobno) raspravljat o tome je besmisleno jer je to subjektivni dojam i..bez ikakvog tuninga masine





usporedjivat GSR-a s GSF-om je budalastina....jer pricamo o 'r' motoru

 
darko_b said:
uz pc,kompl. auspuhe,prijenos i filter naravno da mozes izvuci snagu ,dal se osjeti u voznji,ja bi rekao da da(osobno) raspravljat o tome je besmisleno jer je to subjektivni dojam i..bez ikakvog tuninga masine





usporedjivat GSR-a s GSF-om je budalastina....jer pricamo o 'r' motoru
daj mi malo ovo pojasni....
 
live-for-ride said:
daj mi malo ovo pojasni....

GSR je klasa sport-nakeda jel tako,u GSR-u je masina iz GSXR 600 K5,naravno modificirana (celicni ventili umjesto titanskih,elektronska blokada)

dok je GSF cistokrvni tournig motor
 
da...njega klasificiraju kao sport touring. Isto kao i gsx650F. Ako je suditi po toj klasifikaciji, onda će i gsx1250 f također biti sport touring. Možeš i njega uzeti za primjer. On pak ima istu mašinu kao i gsf 1250. No, poanta mojih postova je u tome da se iz velike kubikaže jednostavnim modifikacijama na usisu i ispuhu relativno lako dobije zanimljiv broj konja, dok je na motorima "manje" zapremnine i "velike" snage to je  relativno teško jer su ti motori i u seriji poprilično nabrijani i iz ugrađenih mehaničkih djelova već je taj maksimum izvučen. "Jeftine" modifikacije neće bitno utjecati na promjenu snage.
A to da gsr ima "r" u duši...da, isto kao i fz i hornet
Da bi ti bilo jasnije o čemu pričam, odi na stranicu od akrapovića. Usporedi krivulje snage i momenta za npr horneta 600 (gdje je u seriji iscjeđena mašina) ili cbf600 (gdje sustav dozvoljava napredak). Možeš također pogledati gsr-a i gsf600 (gsx-600 f). Ista priča. A onda baci oko na gsf-a 1250 (ili gsx1250f tek toliko da su jednako klasificirani)....I nemoj please sad pisati da ovaj zadnji nije "pravi" sport touring....
 
Ja se ispričavam, naravno da svako ima pravo na svoje mišljenje ali svojim zadnjim postom sam upravo htio izbjeći nepotrebno šamaranje mrtvog magarca koje ste uspjeli pokrenut. Slažem se da je zapaženje subjektivno ali kako kažu o ''ukusima'' se ne raspravlja tako da ja još jednom mogu reći da je sve moguće ali moje zapažanje da je to nešto sasvim drugo (naravno ne toliko drastično) i da sam ja osobno prezadovoljan, pa makar to bilo samo do zvuka
 
Ti si poceo pricu da je masina nabrijana i da nema prostora sto je neistina..nadalje usporedjovati motor od 600 i 1250 ccm je opet budalastina..
 
darko_b said:
Ti si poceo pricu da je masina nabrijana i da nema prostora sto je neistina..nadalje usporedjovati motor od 600 i 1250 ccm je opet budalastina..
gle....nije mi jasno koji dio postova nisi shvatio. Je, mašina iz koje je izvučeno 100 konja i ima 600 ccm je nabrijana i nikakve jednostavne modifikacije neće rezultirati osjetnim poboljšanjem. Zamjeni pokretnih djelova mašine ne smatram jednostavnom modifikacijom. Da je tako, zašto r-ovi 600 ccm ne bi imali 180 ks.... Sve ostalo je  ulaganje para i para. Mašina za 70 konja nije nabrijana i ima puno više prostora za razlike nego ova od 100. Budalaština je napisati upravo suprotno, a to je da iz 600 ccm i serijskih 100 ks možeš izvuči osjetnu razliku....pogotovo ako ulaganja i modifikacije nisu popračene večom količinom truda (i novaca). Mašina od 1250 ccm je uzeta kao primjer mašine iz koje se snaga može izvuči i totalna je budalaština praviti se grbav i izokretati poantu cijelog dijaloga. Da li je moguće staviti turbinu....vjerojatno je, no da li to ulazi u razred ove diskusije?
E sad, očito si ti upučeniji od mene pa bih te zamolio da napišeš koliko se snage i momenta da izvući iz gsr-a jednostavnim modifikacijama (i kojim) i kako se to referira na osječaj u vožnji (s čepićima za uši).
 
live-for-ride said:
gle....nije mi jasno koji dio postova nisi shvatio. Je, mašina iz koje je izvučeno 100 konja i ima 600 ccm je nabrijana i nikakve jednostavne modifikacije neće rezultirati osjetnim poboljšanjem. Zamjeni pokretnih djelova mašine ne smatram jednostavnom modifikacijom. Da je tako, zašto r-ovi 600 ccm ne bi imali 180 ks.... Sve ostalo je  ulaganje para i para. Mašina za 70 konja nije nabrijana i ima puno više prostora za razlike nego ova od 100. Budalaština je napisati upravo suprotno, a to je da iz 600 ccm i serijskih 100 ks možeš izvuči osjetnu razliku....pogotovo ako ulaganja i modifikacije nisu popračene večom količinom truda (i novaca). Mašina od 1250 ccm je uzeta kao primjer mašine iz koje se snaga može izvuči i totalna je budalaština praviti se grbav i izokretati poantu cijelog dijaloga. Da li je moguće staviti turbinu....vjerojatno je, no da li to ulazi u razred ove diskusije?
E sad, očito si ti upučeniji od mene pa bih te zamolio da napišeš koliko se snage i momenta da izvući iz gsr-a jednostavnim modifikacijama (i kojim) i kako se to referira na osječaj u vožnji (s čepićima za uši).
meni je jako zao sto ti kao vrsni i vrhunski racer pa neosjetis razliku kad na 'r' motor od 600ccm stavis pc commander,prijenos,kompletni auspuh,filter i jos sve ustimas na stolu recimo kod doktora...

i sto tebi razlika od 10-ak + konja nije nist 'osjetno'...
 
zamjenom auspuha sa granama 2-3 konja uvrh glave. I to neće dobiti sa nekim no name proizvođačem. Volio bih znati jednog. Sportski filter ni toliko 8jedan  KS ako...). PC 2-3. Podešavanje prijenosa (osim zupčanika) nikako nije jednostavna modifikacija koja neće rezultirati povećanjem snage već boljim ubrzanjima. Koliko boljim...teško mjerljivo. Dakle, samom zamjenom topa, što je bio slučaj kod prethodnog sugovornika nikako neće, osib zvukom, ostavljati bolji osječaj snage i međuubrzanja u vožnji.
 
a čuj...ajd please napiši koji dio i koliko utječe na povečanje snage. Koliko izvučeš zamjenom topa, koliko kompletnih grana, koliko dobiješ promjenom filtera na usisu, koliko se dobije stavljanjem PC-a? Kako svaki dio utječe? I dalje tvrdim da zamjenom samo topa, osim zvuka ne dobiješ baš ništa, a tko osjeti 1-2 ks, skidam mu kapu....
 
live-for-ride said:
a čuj...ajd please napiši koji dio i koliko utječe na povečanje snage. Koliko izvučeš zamjenom topa, koliko kompletnih grana, koliko dobiješ promjenom filtera na usisu, koliko se dobije stavljanjem PC-a? Kako svaki dio utječe? I dalje tvrdim da zamjenom samo topa, osim zvuka ne dobiješ baš ništa, a tko osjeti 1-2 ks, skidam mu kapu....
sta imam pisat kad sve znas... :misli:

gdje sam ja napisao da se osjeti samo izmjenom topanaravno da se neosjeti i naravno da je to samo 'psihicki' dozivljaj jer jace bruji ,nadovezao sam ne a tvoju nebuloznu izjavu da je nabrijana masina i da nema prostora za daljne nabrijavanje...

 
live-for-ride said:
a čuj...ajd please napiši koji dio i koliko utječe na povečanje snage. Koliko izvučeš zamjenom topa, koliko kompletnih grana, koliko dobiješ promjenom filtera na usisu, koliko se dobije stavljanjem PC-a? Kako svaki dio utječe? I dalje tvrdim da zamjenom samo topa, osim zvuka ne dobiješ baš ništa, a tko osjeti 1-2 ks, skidam mu kapu....
prvo kazes da se granam i topom dobije 2-3ks,a ond akazes ko osjeti to skidam mu kapu
naravno da se ne dobije nista samim topom,ali pisat gluposti da se ne osjeti razlika na skracenom prijenosu,comaderu i slicnom... :misli:
 
DANE~VK said:
prvo kazes da se granam i topom dobije 2-3ks,a ond akazes ko osjeti to skidam mu kapu
naravno da se ne dobije nista samim topom,ali pisat gluposti da se ne osjeti razlika na skracenom prijenosu,comaderu i slicnom... :misli:
naravno da se osjeti razlika u skračenom prijenosu, no on ne povećava snagu mašine, a 2-3 konja osjetiš u vožnji? Mašina ima veća odstupanja u snati ovisno o atmosferskim uvjetima, da ne pričam koliko o nadmosrkoj visini.
 
darko_b said:
sta imam pisat kad sve znas... :misli:

gdje sam ja napisao da se osjeti samo izmjenom topanaravno da se neosjeti i naravno da je to samo 'psihicki' dozivljaj jer jace bruji ,nadovezao sam ne a tvoju nebuloznu izjavu da je nabrijana masina i da nema prostora za daljne nabrijavanje...
da....u redu. Izjava je bila napisana pod dojma posta prije tog, no i dalje tvrdim da jednostavne modifikacije neće osjetno utjecati na razliku u dinamici vože kao i u maximalnoj snazi (poput one iz posta prije). No to sam već dva puta napisao, a ti se i dalje loviš za prvi post. Da li ju je moguće dodatno nabrijati? A gle, gsx-r ima 30 konja više, dakle, moguće je, no razlika nije u PC-u, otvorenom filteru i ispušnom topu, već u pokretnim djelovima mašine koji pak u kombinaciji sa svim ostalim daju dodatnu snagu. E sad...ak se nekom šarafi sigurno će osjetiti promjenu, no na jednostavan i jeftin način to sigurno neće postići. No, sve sam to već napisao, a ti mi uliječeš sa "r" u nazivu, neusporedivosti 1250 ccm...bla, bla....
Modifikacija prijenosa, naravno da će utjecati na tromost i živahnost mažine, no to nema apsolutno nikakve veze sa nabrijavanjem. U svakom slučaju će rezultirati smanjenjem brzine, vjerojatno i večom potrošnjom. Ak se ne upikne u mašinu, rezultat je jasan...1-2 zuba napriojed više, motor je tromiji, 1-2 manje, motor je življi. Izračun promjene brzine ionako sami znate napraviti kao i izračun razlike na pokazivaču brzine.
kažem ti, napiši što konkretno daje koliko i koliko se da izvući iz mašine kojom modifikacijom (bar okvirno). Dalje mi ova rasprava nema smisla.
 
darko_b said:
sta imam pisat kad sve znas... :misli:

gdje sam ja napisao da se osjeti samo izmjenom topanaravno da se neosjeti i naravno da je to samo 'psihicki' dozivljaj jer jace bruji ,nadovezao sam ne a tvoju nebuloznu izjavu da je nabrijana masina i da nema prostora za daljne nabrijavanje...
kako mi je ovo poznato :LOL: pa dobro hoćeš ti ikad nekom s kim vodiš razgovor dat neke argumente, nego uvijek ta legendarna rečenica pa ti sve znaš šta ću ti objašnjavat :LOL:

ajd lijepo napiši šta se s čim dobije pa idemo zbrajat te konje :wink:
 
live-for-ride said:
naravno da se osjeti razlika u skračenom prijenosu, no on ne povećava snagu mašine, a 2-3 konja osjetiš u vožnji? Mašina ima veća odstupanja u snati ovisno o atmosferskim uvjetima, da ne pričam koliko o nadmosrkoj visini.
znaci ako stavim grane i  top akrapa necu nista osjetit?  dobro da si mi rekao,skoro sam naručio  :mrgreen:
moj laki vikendom ima par konja više  :mrgreen:  i promila  :mrgreen:
 
DANE~VK said:
znaci ako stavim grane i  top akrapa necu nista osjetit?  dobro da si mi rekao,skoro sam naručio  :mrgreen:
moj laki vikendom ima par konja više  :mrgreen:   i promila  :mrgreen:
pa evo ti koliko možeš osjetiti
http://www.akrapovic.com/typo3conf/ext/user_products/mod1/uploads/products/akrapovic_slip_on_sp_series_exhaust_system_for_the_suzuki_gsr_600/su_gsr600_so_2006-2009_diag.jpg
povećanje snage od 1,6 ks promjenom topa. Pored toga, promjena se dešava iznad 10000 okr. S druge strane, da li motor u svakodnevnoj vožnji često dižeš i te okretaje?
Uglavnom, više ćeš primjetiti ako staviš jedan zub manje.....investicija od 120 kn i imaš življi motor nego s akrapom i granama. To se postavlja pitanje kako bi reagirao motor na grane koje nisu predviđene za akrapove topove. Velika je vjerojatnost da bi došlo do konačnog smanjenja snage, eventualno neko poboljšanje u sredini koje bi pak samo na papiru bilo primjetljivo (kao i u slučaju ove slike). Uglavnom, bio bi sretniji jer imaš naljepnicu od akrapa i jer ti motor bolje prdi, ekipa s kojom se voziš bi te gledala ko boga jer imaš akrapa na gsr-u i hranila tvoj ego neprestanim pitanjim "jel osjetiš razliku". Pošto ionako vozimo motore više za gušt nego za korist....da, u konačnici kad se sve zbroji, razlika bi bila osjetna.

Naravno, sve ovo se odnosi na gsr, i većinu motora 600 ccm i 100 ks, ne mislim na motore veće zapremnine.
 
live-for-ride said:
Uglavnom, više ćeš primjetiti ako staviš jedan zub manje.....investicija od 120 kn i imaš življi motor nego s akrapom i granama.

Gluposti pises, al fakat. Otvoreni auspuh dodaje živost, pri odvrtanju gasa je reaktivniji.  :wink:

Mjenjo jedno i drugo(samo slip-on) pa valjda znam kako mi se motor ponašao.  :mrgreen:

Samo da se zna , govorim o reakciji na gas i ubrzanju, dva različita pojma  :mrgreen: