GSR 600 2007 ! ! !

kiki.o said:
Gluposti pises, al fakat. Otvoreni auspuh dodaje živost, pri odvrtanju gasa je reaktivniji.  :wink:
kakvu on to živost daje i kakvu to reaktivnost pri odvrtanju gasa daje? možeš mi to nekak objasnit, priložit neke grafove, dokaze... u zadnje vrijeme više niš ne vjerujem dok ne vidim dokazni materijal...
mislim mjenjal sam i ja sva ta sranja, i auspuhe i prijenos i filtere i bla bla bla...realno nisam osjetio gotovo ništa, osim što mi se s tim drugim topom dere ko gluha svinja i onda kad stavim db kiler se više ne dere i odmah taj osjećaj se smanjuje tj. motor kakti ide sporije....
 
Ne nemam nikakve grafove ni nista niti mislim tebe uvjeravat u nešto, bit će dovoljno da vratiš orginal gore pa baciš đir, pa ćemo onda dalje. :)
 
kiki.o said:
Ne nemam nikakve grafove ni nista niti mislim tebe uvjeravat u nešto, bit će dovoljno da vratiš orginal gore pa baciš đir, pa ćemo onda dalje. :)
a zakaj recimo na stazi nisam niš brži? možda je do mene a ne do motora :mrgreen: :LOL:
al dobro nepotrebna je ova rasprava, mislim da je očito da se dobije nešto na snazi samo je pitanje kolko ko to osjeti ili misli da osjeti...
 
Nisam rekao da se dobije na snazi, iako se vjerojatno nešto sitno dobije, no to nije bitno. Želim reć da a serijskim auspuhom(i katalizatorom) je bio sporiji odaziv na gas. I to uglavnom na nižim okretajima, gore mi se čini da je isti k.

I možda bih rekao da sam umislio da nisam probao isti motor sa otvorenim i bez.
 
kiki.o said:
Gluposti pises, al fakat. Otvoreni auspuh dodaje živost, pri odvrtanju gasa je reaktivniji.  :wink:

Mjenjo jedno i drugo(samo slip-on) pa valjda znam kako mi se motor ponašao.  :mrgreen:

Samo da se zna , govorim o reakciji na gas i ubrzanju, dva različita pojma  :mrgreen:
gle...ti fakat pišeš gluposti. U privitku ti je graf snage i momenta. Ne može biti reaktivniji na gas na istim okretajima ako mu je snaga i moment isti za različite topove. Kak ti nije jasno. Ako na 6000 okr daje moment od 40 Nm i snagi ok 60 ka sa bilo kojim od topa, može se derati koliko hoće, ali bolja reakcija se neće desiti. Nema šanse. Ista snaga i moment na istim okretajima znaći jednako ubrzanje i amen. Ako i postoji razlika 1 Nm i jedan konj nema tog boga koji ti bi dao moć da to osjetiš. Veće razlike vjerojatno i bi, ali veće razlike dobiti na tom motoru...nema šanse.
 
kiki.o said:
Nisam rekao da se dobije na snazi, iako se vjerojatno nešto sitno dobije, no to nije bitno. Želim reć da a serijskim auspuhom(i katalizatorom) je bio sporiji odaziv na gas. I to uglavnom na nižim okretajima, gore mi se čini da je isti k.

I možda bih rekao da sam umislio da nisam probao isti motor sa otvorenim i bez.
da si imao čepove za uši, ne bi primjetio razliku. Promjeni kacigu i imati češ isti osječaj. S lošijom kacigom motor ide brže :mrgreen:
 
kiki.o said:
Otvoreni auspuh dodaje živost, pri odvrtanju gasa je reaktivniji.  :wink:

Mjenjo jedno i drugo(samo slip-on) pa valjda znam kako mi se motor ponašao.  :mrgreen:

Samo da se zna , govorim o reakciji na gas i ubrzanju, dva različita pojma  :mrgreen:
:lolcry:

Q+
 
kiki.o said:
Nisam rekao da se dobije na snazi, iako se vjerojatno nešto sitno dobije, no to nije bitno. Želim reć da a serijskim auspuhom(i katalizatorom) je bio sporiji odaziv na gas. I to uglavnom na nižim okretajima, gore mi se čini da je isti k.

I možda bih rekao da sam umislio da nisam probao isti motor sa otvorenim i bez.
točno suprotno od boldanog dobivaš sa otvorenijim ispuhom, ti si jebeni fenomen, majkemi
 
kiki.o said:
Nisam rekao da se dobije na snazi, iako se vjerojatno nešto sitno dobije, no to nije bitno. Želim reć da a serijskim auspuhom(i katalizatorom) je bio sporiji odaziv na gas. I to uglavnom na nižim okretajima, gore mi se čini da je isti k.

I možda bih rekao da sam umislio da nisam probao isti motor sa otvorenim i bez.
vidiš a to nije uopće istina(barem ne u mojem slučaju a mislim da je tako i kod većine ostalih motora) jer skidanjem originalnog topa više ne radi exup ventil koji u biti i daje tu bolju reaktivnost gasa na nižim okretajima...
 
kljucna razlika izmedju GSR-a i Horneta 05/06 je u tome da se stavljanjem Akrapovica ili bilo kojeg drugog otvorenog auspuha na Hornet tog godista ujedno automatski skida i katalizator koji je dio spojne grane ispusnog lonca i u tom slucaju je razlika fakat osjetna (cini mi se da Akrap deklarira neke 4 kobile vise) ... zamjenom samo ispusnog lonca na novom Hornetu kao i GSR-u ces dobit kitu cvijeca a ne snagu ... kod novog Horneta cak ni zvuk nije nesto opako drugaciji ... to sve pada u vodu kad na novom Hornetu promijenis i grane, nakon toga je to doslovce drugi motor ko sto bi vjerujem bio i GSR da mu maknes katalizator i umjesto dva lonca stavis jedan :wink:

i da ... otvorenim auspuhom se uglavnom dobije snaga na visim okretajima :mrgreen:
 
live-for-ride said:
čemu filozofirati...odete na akrapovic.com i sve se vidi. Akrap ni ne radi grane za gsr-a i novijeg horneta (bar nema na netu)

za novi i stari Hornet ti rade Arrow, za novi samo Leo ... za GSR nemos kupit grane jer se ne delaju al mozes nabavit spojnu cijev bez katalizatora koju cini mi se radi Arrow - a to ti moze izvest tj napravit svaki bolji majstor ... i vjeruj mi osjetit ces razliku, a mozda ni neces jer kolko pratim ti si valjda jedina osoba u svemiru koja nije osjetila razliku izmedju standardnog i skracenog prijenosa  :jesus:
 
tibor_zg said:
za novi i stari Hornet ti rade Arrow, za novi samo Leo ... za GSR nemos kupit grane jer se ne delaju al mozes nabavit spojnu cijev bez katalizatora koju cini mi se radi Arrow - a to ti moze izvest tj napravit svaki bolji majstor ... i vjeruj mi osjetit ces razliku, a mozda ni neces jer kolko pratim ti si valjda jedina osoba u svemiru koja nije osjetila razliku izmedju standardnog i skracenog prijenosa  :jesus:
hehe, nisam rekao da nisam primjetio razliku, nego je razlika zanemariva. Lijepo se osjeća kod većih brzina. Razlog je glup, a to je što za realnu brzinu od 110 ne vrti se na 6 nego na 7 t okr što pomaže kod pretjecanja. Sve ostalo je zanemarivo.