GSX-R 1000 K9 i Suzuki Gladius

samo jedan razlog ... sa K5 sam startao ko iz topa. bio sam medju najboljima na startu utrka.... sa K8 sam ko baba.

Kod hidraulike je problem sto nema laganog popustanja kuplunga. Nema proklizavanja i slicno. Treba g pustit brzo. Na sajlu sam ga mogao razvlaciti i puno bi bolje startao.
 
Saša 69 said:
aaaa, ja mislio zbog neceg drugog .. sad mi je jasno  :mrgreen: :mrgreen:
To me pripadnice ljepšeg spola uvijek prvo pitaju ... i ja im kažem da nije zbog toga... a kako mi ne vjeruju onda provjere (odgovor za sada ipak ostaje tajna  :mrgreen: :mrgreen: )

Šifra: Navlakuša  :mrgreen: :wink: .
 
joke said:
A da mu je imat km/sat kao Yamaha FZ6 S2 :mrgreen:

2008fz6s2absstatic07tcmpz7.jpg

a tek kao GSR
 
Saša 69 said:
ma nije mjereno nigdje. Pravi podaci ce biti tek nakon testa  :wink:

(y) (y)

Motor inače izgleda puno bolje nego što sam očekivao, auspuhi su grozni  :shock: ali to ionako ide dole. Možda sa serijskim auspuhima izgleda i ok uživo, ali na slikama je stvarn ogadno. Sa akrapima ili par yoshija bude sve na mjestu  (y)
 
a sta je lijepo?? Kad se pojavio K5 sa onom kanturinom od auspuha nikom nije godio..sad naspram ovih izgleda cak i lijepo :mrgreen:

za mene j e zadnji lijep motor izaso 2002..zx 9..poslije toga je sve ko iz anime crtanih filmova i pravljeno za japance sa njihovih prosjek 159cm :jesus:
 
Istina,usrali su ga s tim aspusima mozda i vise nego sta su trebali  :mrgreen: ,ali motor je STRAVA!!  (y)
Definitivno su popravili prednji kraj u odnosu na K7,tako da sta se mene tice nema zamjerke!
Interesantno kako se opet vracaju na crvena straznja svjetla,izgleda da je "bijela" plastika izasla iz trenda.  :)
 
Bob Rock said:
Da je Suzi Gladiusu bit Mv Agusta Brutale...sanak pusti.Teško je Japancima postiči karizmu talijana :palacdolje: .Ali nema veze ,svi imamo uzore. Sviđa mi se čelična rešetkasta rama( bar gornji dio) koji po meni puno više paše naked motorima.

Stvarno mi ovaj novi SV na ništa ne liči,sve gore od gorega.Jednostavno dizajn mi nije nikako legao!
 
jacky said:
Što se tiče stražnjeg kraja, čista petica za dizajn... naprijed tak tak, treba vidit uživo. A sve mi se čini da će ovaj bijeli sa zlatnm felgama bit veliki favorit u Hrvata! :wink:
 
Saša 69 said:
stavi ti pod kaj hoces, ali ja se sjecam da je RSV Mille dugo bio jedan od najboljih motora. Pbjedio na Masterbikeu i slicno. A koliko se sjecam zadnjeg testa na Panonijaringu, svi smo se slozili da je stara krama Mille, ozbiljan konkurent najnovijim motorima u klasi 1000 po pitanju nekih stvari. Da je imala snage koliko je recimo imao 1098, bilo bi svega.
Mislim da ce imati sta za pokazat  :wink:

Mile je imao Austrijsko srce, a Ducati je pokazao što talijansko srce može :mrgreen:  na 25000 km, u testu Motorada (objavljeno u Motoreviji).
 
CroKick said:
čim više gledam sve mi se više sviđa, čak i topovi :D

Tehnički podaci su je i meni "poljepšali" iako mi 191 ks i 167 kg izgleda nestvarno. A topove bi definitivno zamijenio, u najmanju ruku nečim kračim :mrgreen:
 
kaj nitko ne vidi sličnost stražnjih svjetala sa Falcom.
Koji kopiranti   :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:  :mrgreen: