GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Koliko si krugova napravio prije pada?

Imam plan idući petak otići na Marof probati voziti po stazi, jer do sad još nikada nisam. Imam Mitas SF+ relativno nove.

Ne mislim forsirati, već rekreativno voziti
 
catevs said:
Koliko si krugova napravio prije pada?

Imam plan idući petak otići na Marof probati voziti po stazi, jer do sad još nikada nisam. Imam Mitas SF+ relativno nove.

Ne mislim forsirati, već rekreativno voziti

Tri izlaska sa po 4 kruga taj dan i odem u box da drugar spremi motor. Tu sam proveo na hladjenju nekih 15 min i reko odoh jos odvoziti da se popravim, jer sam taj dan skinuo 4 sekunde od svog rekorda i krenem iz boxa. Mozda je guma i bila hladna, a ne obrnuto. Ne znam sta mi je bilo, taj krug iz boxa sam od prve krivine vozio do kraja, iako sam ga zamislio kao zagrijavanje i nakon nekih 2 km staze  odatle sam pao... Ako je gumu za 15 min spustilo ispod radne temperature, eto to sam zeznuo na prvu + mozda i kontrola gasa, mada kada vratim film, ruka mi je mirna tu bila koliko se sjecam...
 
Ja ne znam kako je sad, ali kad sam ja prije 10 hodina vozio u zaluzanima, asfalt nije bio nesto agresivan.
 
Pozdrav ljudi, vracam se nakon tri godine pauze, odnedavno sam vlasnik bandita 650s, a kako nisam ljubitelj nesigurne voznje prioritet su mi servis na motoru i nove gume. Prije san imao cbf 600s i vozio sam ga na metzeleru z6, ne mogu reci da me guma nije sluzila ali imao sam osjecaj da se borim sa motorom kad ga rusim u krivinu. Prije toga dunlop qualifier 2 i mogu reci da nije guma za mene jer motor cijeli klize dok se guma ne ugrije. E sad pitanje, kakva je mitas touring. Jos tada mi je bimbo rekao da je najlakse kupiti najskuplju gumu ali ako nema potrebe ni svrhe onda zasto to raditi. Sve u svemu vise sam touring vozac koji voli sigurnu i ne pretjerano agresivnu voznju pa bih vas molio ako, a vjerujem da se mnogo toga u 3 godine promjenilo da mi date savjet. Vidim u motoboxu trenutno imaju set u ponudi metzelera z6 za 1300 kuna, odlicna cijena, provjereno ne losa guma, e sad ne igra mi par stotina kuna veliku ulogu jer ja trosim gume jedne u dvije sezone, koliko bi se vozio, ako tih par sto kuna mi ponudi nesto bolje i sigurnije. Hvala na savjetima unaprijed
 
brzina said:
Tri izlaska sa po 4 kruga taj dan i odem u box da drugar spremi motor. Tu sam proveo na hladjenju nekih 15 min i reko odoh jos odvoziti da se popravim, jer sam taj dan skinuo 4 sekunde od svog rekorda i krenem iz boxa. Mozda je guma i bila hladna, a ne obrnuto. Ne znam sta mi je bilo, taj krug iz boxa sam od prve krivine vozio do kraja, iako sam ga zamislio kao zagrijavanje i nakon nekih 2 km staze  odatle sam pao... Ako je gumu za 15 min spustilo ispod radne temperature, eto to sam zeznuo na prvu + mozda i kontrola gasa, mada kada vratim film, ruka mi je mirna tu bila koliko se sjecam...

Koja je tebi guma uopste pustila, nisam skontao iz ranijih postova, prednja ili zadnja ?
Moguce da nisi dobro zagrijao gumu, 2km je malo za zagrijavanje, posebno sportske gume, a ni Zaluzani nisu toliko abrazivni
 
esso_sa said:
Koja je tebi guma uopste pustila, nisam skontao iz ranijih postova, prednja ili zadnja ?
Moguce da nisi dobro zagrijao gumu, 2km je malo za zagrijavanje, posebno sportske gume, a ni Zaluzani nisu toliko abrazivni

Ni sam ne znam, samo me odjednom razlijepilo od asfalt. Reko bih prva i sve mi smrdi na hladnu na kraju.... Znam da na sport gumi vise na stazu necu. A, najvise je moja nalozenost kriva za sve jbg. Ali, ja sam vec na tockovima, 70e stete na kraju. Samo za varenje plastika sto sam platio. Sto se motora tice, a i kacigu trebam mijenjati, to je ono najgore  :mrgreen:
 
brzina said:
Ni sam ne znam, samo me odjednom razlijepilo od asfalt. Reko bih prva i sve mi smrdi na hladnu na kraju.... Znam da na sport gumi vise na stazu necu. A, najvise je moja nalozenost kriva za sve jbg. Ali, ja sam vec na tockovima, 70e stete na kraju. Samo za varenje plastika sto sam platio. Sto se motora tice, a i kacigu trebam mijenjati, to je ono najgore  :mrgreen:

Ako si samo tresnuo i klizao (iznenadilo te) onda je vjerovatno prednja. Zadnju obicno osjetis kad krene, a i katapultira te uvis ako ponovo (naglo) uhvati grip :mrgreen:
A za pad, bitno je da si ti citav, a i vozilica vec osposobljena  (y) Sada pametnije, strpljivije i slusaj savjete iskusnih  (y)
 
esso_sa said:
Ako si samo tresnuo i klizao (iznenadilo te) onda je vjerovatno prednja. Zadnju obicno osjetis kad krene, a i katapultira te uvis ako ponovo (naglo) uhvati grip :mrgreen:
A za pad, bitno je da si ti citav, a i vozilica vec osposobljena  (y) Sada pametnije, strpljivije i slusaj savjete iskusnih  (y)

Onda je prednja 100% odradila svoje jer je bilo samo pljas, bez ikakvih klizanja. Evo me na "nogama opet"

70771075_1160262347497545_7559310713483689984_n.jpg


70410813_427834094503756_5995324370082332672_n.jpg


 
toni-hfc said:
Pozdrav ljudi, vracam se nakon tri godine pauze, odnedavno sam vlasnik bandita 650s, a kako nisam ljubitelj nesigurne voznje prioritet su mi servis na motoru i nove gume. Prije san imao cbf 600s i vozio sam ga na metzeleru z6, ne mogu reci da me guma nije sluzila ali imao sam osjecaj da se borim sa motorom kad ga rusim u krivinu. Prije toga dunlop qualifier 2 i mogu reci da nije guma za mene jer motor cijeli klize dok se guma ne ugrije. E sad pitanje, kakva je mitas touring. Jos tada mi je bimbo rekao da je najlakse kupiti najskuplju gumu ali ako nema potrebe ni svrhe onda zasto to raditi. Sve u svemu vise sam touring vozac koji voli sigurnu i ne pretjerano agresivnu voznju pa bih vas molio ako, a vjerujem da se mnogo toga u 3 godine promjenilo da mi date savjet. Vidim u motoboxu trenutno imaju set u ponudi metzelera z6 za 1300 kuna, odlicna cijena, provjereno ne losa guma, e sad ne igra mi par stotina kuna veliku ulogu jer ja trosim gume jedne u dvije sezone, koliko bi se vozio, ako tih par sto kuna mi ponudi nesto bolje i sigurnije. Hvala na savjetima unaprijed

Ja na banditu imam Road 5, prije toga je bio 4 i 3, a sljedeći je 6. - možda spada u ono, najlakše najskuplju, al to je najjeftiniji dio na motoru, kad gledaš koliko košta ostalo, ako taj dio zakaže.
Super se vozi, lako se prebacuje, po kiši dobro drži, meni dosta.
 
stock said:
Ja na banditu imam Road 5, prije toga je bio 4 i 3, a sljedeći je 6. - možda spada u ono, najlakše najskuplju, al to je najjeftiniji dio na motoru, kad gledaš koliko košta ostalo, ako taj dio zakaže.
Super se vozi, lako se prebacuje, po kiši dobro drži, meni dosta.

Koliko kilometara mogu izdrzati normalne vožnje? Nakon koliko ih mijenjas?
 
Ne pratim baš detaljno ovu temu od kad sam promjenio motor, ali riječ dvije o M7RR jer sam napreskokce vidio neke komentare. Imao sam jedno 4-5 setova, sjajna guma kao nekakav zaokružen paket. Postojane performanse na hladnom, mokrom, itd. Ono šta sam primjetio je da kad je jako toplo i kad je vožnja žestoka ili na tragu toga, mislim da joj se nazire kraj, tj., osjetio sam u par navrata da nije više za forsirati. Tako da kako ti i Tibor piše, mislim da to nije guma za ono šta ti treba. Za cestu da, ako vožnja nije extremna i samo po suhom, ako je, onda i za cestu nešto drugo. Ja sam bio prezadovoljan sa njima na Fazeru8 i na R6 ali nisam se vozio toliko extremno kao neki, plus pristajao sam na kompromis vršnih performansi na suhom/toplom jer sam cijele godine na motoru i u svim uvijetima, ali po suhom, u par navrata kad sam bio na tragu tog malo jačeg tempa, pitalo me neku drugo klasu guma (racing street npr.). Za stazu da ne govorimo. Provozao sam ih na oba motora rekrativno par krugova po Grobniku i tu bi ja čak i za amatersko kruzanje laganini po stazi išao na barem racing street... da ne govorimo da ako želiš ozbiljnije u to onda treba staviti gume koje su baš za to.

P.S. Mislim da M7RR nije guma na kojoj je pametno ispuštati tlakove ispod tih cca. 2.5/2.9 (+/-) jer to ne podnosi dobro...
 
toni-hfc said:
Koliko kilometara mogu izdrzati normalne vožnje? Nakon koliko ih mijenjas?

Nisam baš pratio, ali ugrubo, do sada na motoru: prva ugradnja neke Bridgestone (malo plastične), PP2CT, PR3 (široka i troma), PR4, R5.
Ukupno cca 81tkm, R5 imam nekih cca 2/3tkm, znači prosjek nešto manje od 20tkm.
Vožnja većinom stara cesta, ujednačeno, između 80-130, bez naglih kočenja i ubrzavanja.
Mijenjam obje, kad na zadnjoj dođe do graničnika, mada sam kod PR4 prije potrošio prednju (možda malo jače kočio prednjom, inače se trudim koristiti obje ujednačeno). - sa PR4 je to bilo za 3 g., a kako se čini, tako će biti i sa R5.
Tlak P2,5 / Z2,9 (propisani za dvoje, al u zadnje vrijeme sam uglavnom solo).
 
stock said:
Nisam baš pratio, ali ugrubo, do sada na motoru: prva ugradnja neke Bridgestone (malo plastične), PP2CT, PR3 (široka i troma), PR4, R5.
Ukupno cca 81tkm, R5 imam nekih cca 2/3tkm, znači prosjek nešto manje od 20tkm.
Vožnja većinom stara cesta, ujednačeno, između 80-130, bez naglih kočenja i ubrzavanja.
Mijenjam obje, kad na zadnjoj dođe do graničnika, mada sam kod PR4 prije potrošio prednju (možda malo jače kočio prednjom, inače se trudim koristiti obje ujednačeno). - sa PR4 je to bilo za 3 g., a kako se čini, tako će biti i sa R5.
Tlak P2,5 / Z2,9 (propisani za dvoje, al u zadnje vrijeme sam uglavnom solo).

Hvala na odgovorima, lp
 
Može savjet, Bridgestone S21 spao set na 1500kn, jel to sada najbolja kupnja za gume te vrste ?

Hvala
 
E imam sada Mitas i guma je prva liga za tu lovu, voznja na koljenu joj je kao dobar dan,  ali imam malo voznje u dvoje pa malo autoputa a ona je jednokomponentna pa sam mislio uzeti S21 zbog te sredine sto brzo nestane na Mitasu
 
Nisam imao S21 pa ne mogu o osobnom iskustvu ali koliko sam čuo od drugih toj gumi je najveća mana trajnost,tako da ne znam baš dal ćeš dobiti išta osim više cijene
 
I sta je jos uzrok potrosnje prednjeg ruba gume osim povrata ? Sto vise zavrcem povrat, stanje je sve gore.... Očigledno nije do toga. Ako sledeću sezonu budem izlazio na pistu, idem kod MOTOTEK Irca, za kojeg sam cuo da je medju najboljim tjunerima u ovom dijelu Evrope pa da sve uglavim kako treba

https://youtu.be/PK3lxNWhjeY