catevs said:Koliko si krugova napravio prije pada?
Imam plan idući petak otići na Marof probati voziti po stazi, jer do sad još nikada nisam. Imam Mitas SF+ relativno nove.
Ne mislim forsirati, već rekreativno voziti
brzina said:Tri izlaska sa po 4 kruga taj dan i odem u box da drugar spremi motor. Tu sam proveo na hladjenju nekih 15 min i reko odoh jos odvoziti da se popravim, jer sam taj dan skinuo 4 sekunde od svog rekorda i krenem iz boxa. Mozda je guma i bila hladna, a ne obrnuto. Ne znam sta mi je bilo, taj krug iz boxa sam od prve krivine vozio do kraja, iako sam ga zamislio kao zagrijavanje i nakon nekih 2 km staze odatle sam pao... Ako je gumu za 15 min spustilo ispod radne temperature, eto to sam zeznuo na prvu + mozda i kontrola gasa, mada kada vratim film, ruka mi je mirna tu bila koliko se sjecam...
esso_sa said:Koja je tebi guma uopste pustila, nisam skontao iz ranijih postova, prednja ili zadnja ?
Moguce da nisi dobro zagrijao gumu, 2km je malo za zagrijavanje, posebno sportske gume, a ni Zaluzani nisu toliko abrazivni
brzina said:Ni sam ne znam, samo me odjednom razlijepilo od asfalt. Reko bih prva i sve mi smrdi na hladnu na kraju.... Znam da na sport gumi vise na stazu necu. A, najvise je moja nalozenost kriva za sve jbg. Ali, ja sam vec na tockovima, 70e stete na kraju. Samo za varenje plastika sto sam platio. Sto se motora tice, a i kacigu trebam mijenjati, to je ono najgore![]()
esso_sa said:Ako si samo tresnuo i klizao (iznenadilo te) onda je vjerovatno prednja. Zadnju obicno osjetis kad krene, a i katapultira te uvis ako ponovo (naglo) uhvati grip
A za pad, bitno je da si ti citav, a i vozilica vec osposobljenaSada pametnije, strpljivije i slusaj savjete iskusnih
![]()
toni-hfc said:Pozdrav ljudi, vracam se nakon tri godine pauze, odnedavno sam vlasnik bandita 650s, a kako nisam ljubitelj nesigurne voznje prioritet su mi servis na motoru i nove gume. Prije san imao cbf 600s i vozio sam ga na metzeleru z6, ne mogu reci da me guma nije sluzila ali imao sam osjecaj da se borim sa motorom kad ga rusim u krivinu. Prije toga dunlop qualifier 2 i mogu reci da nije guma za mene jer motor cijeli klize dok se guma ne ugrije. E sad pitanje, kakva je mitas touring. Jos tada mi je bimbo rekao da je najlakse kupiti najskuplju gumu ali ako nema potrebe ni svrhe onda zasto to raditi. Sve u svemu vise sam touring vozac koji voli sigurnu i ne pretjerano agresivnu voznju pa bih vas molio ako, a vjerujem da se mnogo toga u 3 godine promjenilo da mi date savjet. Vidim u motoboxu trenutno imaju set u ponudi metzelera z6 za 1300 kuna, odlicna cijena, provjereno ne losa guma, e sad ne igra mi par stotina kuna veliku ulogu jer ja trosim gume jedne u dvije sezone, koliko bi se vozio, ako tih par sto kuna mi ponudi nesto bolje i sigurnije. Hvala na savjetima unaprijed
stock said:Ja na banditu imam Road 5, prije toga je bio 4 i 3, a sljedeći je 6. - možda spada u ono, najlakše najskuplju, al to je najjeftiniji dio na motoru, kad gledaš koliko košta ostalo, ako taj dio zakaže.
Super se vozi, lako se prebacuje, po kiši dobro drži, meni dosta.
toni-hfc said:Koliko kilometara mogu izdrzati normalne vožnje? Nakon koliko ih mijenjas?
stock said:Nisam baš pratio, ali ugrubo, do sada na motoru: prva ugradnja neke Bridgestone (malo plastične), PP2CT, PR3 (široka i troma), PR4, R5.
Ukupno cca 81tkm, R5 imam nekih cca 2/3tkm, znači prosjek nešto manje od 20tkm.
Vožnja većinom stara cesta, ujednačeno, između 80-130, bez naglih kočenja i ubrzavanja.
Mijenjam obje, kad na zadnjoj dođe do graničnika, mada sam kod PR4 prije potrošio prednju (možda malo jače kočio prednjom, inače se trudim koristiti obje ujednačeno). - sa PR4 je to bilo za 3 g., a kako se čini, tako će biti i sa R5.
Tlak P2,5 / Z2,9 (propisani za dvoje, al u zadnje vrijeme sam uglavnom solo).
Mala šalathekingnoa said:A jesi detaljan, sta preporucujes za tu lovu ?