Moji gabariti i težina motora nisu problem, to znam. Ono što očekujem od Buse je stabilnost odnosno nisko težište i veći međuosovinski razmak ali sve to pada u vodu ako mi ne odgovara položaj sjedenja. Zato treba probat, tada se sve pokaže.Moram pitati osobno pitanje...koji su tvoji gabariti?....naime...ja sam 185 i 100kg...odmah da ti kažem...zzr 1400 je udobniji za sjedenje nego hayabusa pa i ova full nova gen3,,,jednostavno sjediš ravnije...istina...noge su dostva skvrčene i pegovi su relativno visoko kod jednog i drugog...kod jednog i drugog je veliki problem ako nemaš dovoljno dugačke ruke jer su to ipak mrcine od motora...busa 266kg...zzr 264kg...ja sa svojih 50 godina bez problema odradim cjelodnevno putovanje do mora na hayabusi...prvo počne desna ruka i onda znam da je vrijeme za pauzu...sa suprugom isto kao da je nema gore...što se tiče upravljanja za busu a pogotovo ovu novu...vjeruj mi...iznad očekivanja...iznad očekivanja...naravno,ne kao 600ccm R ili naked,,, ali jako blizu 1000R...o stabilnosti kroz prolaske kroz zavoje da ne govorimo....kao da je na tračnicama....hlađenje perfektno i jako rijetko se upale ventilatori...ima još prva pomoć za sjedenje...a to su podizaći volana koji čak i dobro izgledaju...ali o tome još ne razmišljam...
S popriličnom sigurnošću mogu reći da se ni švapska ni američka krava neće dogoditi. Poprilično znači uzimanje odstupnice ako bi se neki od njih javili s kombinacijama u pola cijene ili niže. Inače nema nikakve šanse.Kak veli tomo3 svi bute vi kad tad završili na švapskoj kravi. Samo se prestanite opirat.😎
A mislio sam već otići do psihijatra, sad vidim da se to događa i drugima.
Ta krava je toliki kultur shock da se još oporavljam ali ima ono nešto što me još drži zainterestiranog.Ili na americkoj
ma znam da nemaš potrebe mjenjati zzr...javio sam se ti da znaš tko sam jer ne znam šifru za stari profil...zzr 1400 iz Čakovca...Upravo tako sam i ja Busii odgovorio kad se javio da je kupio novu Hayabusu i dal još uvijek imam ZZR-a...
Imam.
I imat ću jer trenutno nemam čime pametnijim ili boljim zamijeniti svoju 14icu...
Pouzdan, brz, lep, 3 brza kofera i zvuk o kojem drugi mogu samo sanjat.
Turopoljski sam odojak od 174cm i 73kg i svojim dimenzijama ZZR i ja funkcioniramo savršeno. Adventure kravice su mi ipak previše.
Nova Busa je super ali meni osobno koji sam na zadnjoj generaciji ZZR-a, u niti jednom pogledu (osim možda tempomata) ne bi bila neki korak naprijed. 👍
Evo 3 fotke tek toliko da zaflekam temu
View attachment 770915
View attachment 770916
View attachment 770917
Javite se kad budete vozili fergazere, do tad samo seruckajte o nostalgiji 😆Evo za svih koji poput mene osjećaju da ih je vrijeme pregazilo...
Na desnu sliku još treba dodati kofere na svaki motor (čim više komada), komunikacije, navigacije, žute prsluke i pokoju sliku Cordona M-2.
Nadam se da se ovi osjetljivi neće uvrijediti. U biti čak i zavidim ekipi koja uživa u novotarijama, tako ih stalno nešto preokupira, a nama ostaju stari krševi, tema dobre prilike u oglasima i 15 godina stari Rovi koji su dušu ispustili već 3 puta, za bagatelnih 10k€.
Meme je kao i svaki - zajebancija, međutim kako u svakoj šali ima istine, ima i u ovoj. U biti se tu može vidjeti kako se profil i navike vozača mjenjaju, kako nove generacije vozača očekuju "nešto drugo" od motora, kako je u biti sada neko drugo vrijeme. Ovima desno ništa ne fali, samo se ja ne vidim na njima. Kako vrijeme odmiče tako mi je to sve jasnije. Najsretniji sam kad odem negdje na 12 godina starom R-u, bez da imam telefon u kacigi, bez gomile elektronskih pomagala, modova vožnje, tisuću gotovo identičnih postavki TC-a i ABS-a i svega što ide u paketu. Probao sam i ovo drugo, ali više me opterečuje nego veseli.
Ne idem tako daleko u filozofiju koje generacije što traže jer zapravo niti ne znam nikog mladog koji ulazi u svijet motora. Mene osobno ne smetaju gadgeti, svako malo dobijem na probu neki novi motor i s guštom ih provozam. Busa i ZZR su po meni jedini primjerci koji su ostali na razini rednih četverocilindraša kakvi su nekad bili, teški i robustni ali prostrani i udobni. I uz ono prepoznatljivo fluidno i ugodno ubrzanje, slično kao stari Rovi, kakvog više nema.Meme je kao i svaki - zajebancija, međutim kako u svakoj šali ima istine, ima i u ovoj. U biti se tu može vidjeti kako se profil i navike vozača mjenjaju, kako nove generacije vozača očekuju "nešto drugo" od motora, kako je u biti sada neko drugo vrijeme. Ovima desno ništa ne fali, samo se ja ne vidim na njima. Kako vrijeme odmiče tako mi je to sve jasnije. Najsretniji sam kad odem negdje na 12 godina starom R-u, bez da imam telefon u kacigi, bez gomile elektronskih pomagala, modova vožnje, tisuću gotovo identičnih postavki TC-a i ABS-a i svega što ide u paketu. Probao sam i ovo drugo, ali više me opterečuje nego veseli.