Hayabusa gen3

Preporučam jedan odličan video koji sam davno pogledao. Uživaju u pitomoj vožnji sa novom Busom koja se pokazala kao savršen touring motor.
Gledao sam već taj video a onda i još neke slike na kojima mi se čini da nema velike razlike u položaju vrata i ruku u odnosu na R-a. Sigurno su širi i udobniji ali gornji dio tijela izgleda gotovo isto.
 
Gledao sam već taj video a onda i još neke slike na kojima mi se čini da nema velike razlike u položaju vrata i ruku u odnosu na R-a. Sigurno su širi i udobniji ali gornji dio tijela izgleda gotovo isto.
Ne znam, meni izgleda da većinu vožnje (sporije) uživaju sjedeći uspravno, to ovisi o visini tijela naravno, ali ja bi svakako stavio podizače i touring vizir koji je 38mm viši od originala
 

Attachments

  • 94600-10830-000.original.jpg
    94600-10830-000.original.jpg
    74.1 KB · Views: 0
Gledao sam već taj video a onda i još neke slike na kojima mi se čini da nema velike razlike u položaju vrata i ruku u odnosu na R-a. Sigurno su širi i udobniji ali gornji dio tijela izgleda gotovo isto.
Samo ti se mensecini da je isto..R je pravi motor za momke i cure do 25g..ili da imas iednog onako nekad da se provozas..bussa zzr to su napram erova ladje..manje puse, ljepse se sjedi i moze se fino peglat ko zna..vjetar ne smeta do 200km a onda se mozes sagnut malo ako treba..prosjeci brzine visoki ..govna svapska GS i ostali kobajagi putni motori mogu samo sanjat o tim brzinama..potezanja na semaforu..preticanja..tu bez po muke ostavljas sve ..ja bi vrlo rado udomio ovu novu busu a selo nek prica sta hoce
 
Baš mi je deago kaj se nas je našlo nekoliko isromišljenika na isrom mjestu.
Isto je bio problem kod mene,nakon svih motora kaj sam imal,završil sam na velikoj enduri yamahi xt1200z...al jednostavno nije bilo to to..
Nije da nije bilo fino,3 sezone smo odfural ,al odlučil sam se vratit na 4 cilindra..redna.
I sad kak je neko napisal prije mene, mi smo iz vremena kad je putni motor bil ..tipa zzr 1100, cbr1000f, honda xx1100,pa kasnije busa,pa zze 1400..isto tako u novije doba bmw k1200s pa 1300s..
Tak sam i ja završil na zzr1400 gen 1 i konačno opet našel osmjeh i zadovoljstvo u vožnji ..a kaj je zanimljivo čak mi i žena kaže da joj je naudobnije,najlepše i najležernije na zzr,fluidna vožnja,bez puno šaltanja,bez vibracija uživancija.
45000km sam napravio na mojemu zzr1400 gen 1....kupac još toliko i tek se je razradio....odličan i udoban motor...izrazito miran agregat,jer je vješani,odlična ciklistika,mala potrošnja,položaj sjedenja...jedina mana gen1 je nedostatak drugog ventilatora što zna kod visokih temperatura biti problem...u 8.mjesecu smo išli po največoj vručini doma sa mora od Paklenice prema Senju i frendu se zzr nije stigao hladiti,,,nije se ništa desilo alo nonstop na hi temp...tek poslije na ravnim cestama je temp nešto pala...ja sam to na svojemu riješio da sam stavio protočnije gpr nerofurore auspuhe,k&n filter i dao ga mapirati...ne zbog povećanja konja,nego smo podesili paljenje ventilatora i smjesu...u usporedbi kad smo se skupa vozili...moj prema originalnim auspusima je uvijek imao nižu temperaturu...
 
Ne znam, meni izgleda da većinu vožnje (sporije) uživaju sjedeći uspravno, to ovisi o visini tijela naravno, ali ja bi svakako stavio podizače i touring vizir koji je 38mm viši od originala
da...originalni je dosta nizak...ja sam stavio ZeroGravity db....za sada odličan i ne puše,uvjetno,tako jako...
 

Attachments

  • twwaQyQnhyCue26LtK9E958xfDGoymqZ_6Oo5N36Xlo=_plaintext_638332481421080300.jpg
    twwaQyQnhyCue26LtK9E958xfDGoymqZ_6Oo5N36Xlo=_plaintext_638332481421080300.jpg
    338.5 KB · Views: 0
Da kod zzr gen.1 je taj mali problem 1nog ventilatora.
Ja imam akrap.4u2 i bez svih katalizarora... puno se pozna na temp...
Inače za gen1.. ja sam izvadil gornja leptir tijela,stavil varalicu lambde da stalno radi na bogatijoj smjesi,k&n filter i maknul orihinalni karalizator i ona dva akrapovič katalizatora u cijevi ispred topova.
Drugi motor je to sad, toliko miran,toliko agilniji smireniji,puno bolja jednakomjerna krivulja okretnog momenta..preporučujem svima za gen1..pogotovo 2006 i 2007g..koji imaju još veču rupu do 6000obrt.
 
Ne idem tako daleko u filozofiju koje generacije što traže jer zapravo niti ne znam nikog mladog koji ulazi u svijet motora. Mene osobno ne smetaju gadgeti, svako malo dobijem na probu neki novi motor i s guštom ih provozam. Busa i ZZR su po meni jedini primjerci koji su ostali na razini rednih četverocilindraša kakvi su nekad bili, teški i robustni ali prostrani i udobni. I uz ono prepoznatljivo fluidno i ugodno ubrzanje, slično kao stari Rovi, kakvog više nema.

Donedavno sam radio u moto branši, tako da sam se često i opetovano susretao sa što potpuno novim vozačima, što iskusnijim vozačima koji kupuju nov motocikl. Naglasak je uvijek na tome da se traži zadnji krik tehnologije, rijetkost je netko tko traži motocikl stare škole.

Boldano - (y)
 
  • Like
Reactions: webmaster750
Da kod zzr gen.1 je taj mali problem 1nog ventilatora.
Ja imam akrap.4u2 i bez svih katalizarora... puno se pozna na temp...
Inače za gen1.. ja sam izvadil gornja leptir tijela,stavil varalicu lambde da stalno radi na bogatijoj smjesi,k&n filter i maknul orihinalni karalizator i ona dva akrapovič katalizatora u cijevi ispred topova.
Drugi motor je to sad, toliko miran,toliko agilniji smireniji,puno bolja jednakomjerna krivulja okretnog momenta..preporučujem svima za gen1..pogotovo 2006 i 2007g..koji imaju još veču rupu do 6000obrt.
Ja kad sam svojega dovezao sa mapiranja nisam vjerovao koja razlika...nije bitno ali je i manje trošio...nismo sekundarne leptire ali je podesio vrijeme i otvaranje istih...
 
Da, i nekad se držalo motore vani, jedni su ih pokrivali, drugi ne, treći skrivali pod stepenište i sl. Danas svi garažiraju, motori su očuvani i paženi, ovako jedan primjerak, iako pun elektronike danas može trajati tri generacije. Mijenjaj filtere i ulje i malo češće i nema brige.

Meni je problem što mi je žao ovakav stroj vozit do posla i onda ga ostavit satima vani, čisto mi žao, to je jedan od razloga zašto ga tada nisam uzeo, dok ovog 500x koristim kao bicikl, jebe mi se gdje ga parkiram, mislim da ga nitko neće ukrasti. Hayabusa je po meni vikendaški stroj ili stroj za daleka putovanja. Ne vidim se da ga palim za 10 km do dućana i nazad što sa ovim malim radim.
 
Ni ja. Nije to bio neki poseban plan niti odluka nego se jednostavno dogodilo. Dnevne ture do max 500 km mislim da se na Busi izguraju bez veceg umora.
 
Da, i nekad se držalo motore vani, jedni su ih pokrivali, drugi ne, treći skrivali pod stepenište i sl. Danas svi garažiraju, motori su očuvani i paženi, ovako jedan primjerak, iako pun elektronike danas može trajati tri generacije. Mijenjaj filtere i ulje i malo češće i nema brige.

Meni je problem što mi je žao ovakav stroj vozit do posla i onda ga ostavit satima vani, čisto mi žao, to je jedan od razloga zašto ga tada nisam uzeo, dok ovog 500x koristim kao bicikl, jebe mi se gdje ga parkiram, mislim da ga nitko neće ukrasti. Hayabusa je po meni vikendaški stroj ili stroj za daleka putovanja. Ne vidim se da ga palim za 10 km do dućana i nazad što sa ovim malim radim.

Nemam tih problema, svog palim za sve, od 2km do 2000km. Kupio sam ga da mi služi. Ne grize me savjest ni kad ga ostavim na kiši tjedan dana.
Ovo razmišljanje me podsjeća na one što kupe neki skupi sat, pa ga onda drže doma u ladici da ga ne bi slučajno ostrugali.:mrgreen:
 
Nemam tih problema, svog palim za sve, od 2km do 2000km. Kupio sam ga da mi služi. Ne grize me savjest ni kad ga ostavim na kiši tjedan dana.
Ovo razmišljanje me podsjeća na one što kupe neki skupi sat, pa ga onda drže doma u ladici da ga ne bi slučajno ostrugali.:mrgreen:
Podrzavam te u tome, al druga su vremena. Nije isto imat Busu u selu u dalmaciji i u frankfurtu😄
Garaza je sigurica, ali dal ćeš ga naći nakon posla...
 
  • Like
Reactions: gvo
Busa je tata….slazem se sa gvo posebno mi koji zivimo na moru i koristimo motor prakticno cile godine, nema zimskog sna..ja ga palim kad god, uzivam i u voznji do posla, ducana ili na kavu…