I sam vozim dinosaura na odlasku. Odnosno, otišao je i ne vraća se na EU tržište. Dostupni će biti oni koji se pojave sa nekog lagera. Nekad, negdje... I to će biti prilika. Kupit za siću 2020 ZZR-a sa 0km u 2025.
Zašto Dinosaur? Jer to je. Iako je motor definitvno strašan u svakom pogledu i ja ga obožavam svakim atomom svog i njegovog postojanja, volio bih na njemu imat cruise control, quickshifter, cornering abs, integrirane nosače kofera itd... Nije da mi treba, ali volio bih. Mogla je Kawa to nabacat na njega, ali zašto? Napravili bi upravo isto što je Suzuki s ovom Busom. "Apdejtali bi".
Imaju H2SX, koji ima sve.
H2SX je primjer motora u kojem je nova Busa trebala ići. Motor koji je ispred svog vremena, motor koji je postavio nove standarde i granice.
Radikalan, opremljen i sa stavom.
I shvaćam zašto su ljudi pomalo razočarani. Pisali su čuda, očekivali su čuda pa dobili jedan veliki iPhone. Stari proizvod u novom pakiranju.
Kad pogledam, meni se ta nova Busa zapravo dopada. No, da bih je kupio, ne bih. Uzeo bih ovo ispod. Ne jer sam Kawa fan, već iz razloga što motor nudi apsolutno sve što nudi i moj zzr (pa i više). Sa 443 ccm3 manje. Iako prvotno nije zamišljen kao njegova zamjena.
Dopadnost dizajna stvar je pojedinca.
Očito je da mnoštvo i dalje gubi vrijeme usporedbama Hayabuse sa R-ovima, ne shvaćajući da to nije usporedivo i da uloga Buse nije natjeravanje sa nekakvim R-om do maksimalne brzine... Hayabusa je putni motocikl za dvije osobe, allrounder, napravljen sa suludim planom da bude prvi motocikl koji će sa dvije osobe dostići 300 km/h, i to je i odrađeno, ma koliko besmislen cilj bio.
Jasno je da su mnogi zapeli za potencijal takovog motora u smislu tuninga i pokušavanja da iz motora izvuku maksimum i onda zaprašinjaju svaki normalan R, no to nije bio primaran cilj (iako su mnogi spremili upravo takovu Busu u svoju memoriju), a u ovoj generaciji to definitivno nije cilj inženjera, a što isti i sami govore u brifingu na test-stazi.
Cilj je veliki brzi putni allrounder sa niskim troškovima servisa (zato su izbačene trkaće tehnologije koje ima GSX-R) kako bi bio dostupniji širim masama i bio više everyday bike (jasno, dijelom i kao imidž na staroj slavi), pa su i sva nagađanja o ne znam kakovoj urnebesnoj snazi, ubrzanjima, brzini itd koje bi nova Busa "trebala" imati - posve promašena... vjerujem da su, primarno odredivši ciljanu skupinu kupaca i potrebe tržišta i u odnosu na konkurenciju i u odnosu na vlastitu ponudu, u Suzukiju napravili dobar posao, kao i natjerali me da po prvi puta u životu, vjerojatno kao krizu srednjih godina, počnem misliti i o takovom motociklu.