bregovljan said:
Taj CBF ima i širu stražnju gumu od cb-a, monoamortizer, moderniji izgled..,za potrošnju se ne bi okladio jer imaju istu mašinu, ali ne zadovoljava naše rigorozne norme . Može ga se kupiti u svim razvijenim evropskim državama,no nemožemo ga privatno uvesti jer ne prolazi homologaciju. Kod nas bi vjerojatno više zagađivao nego vani.
Eto i mene... nakon duuugooo vremena sam se prijavio na forum da vidim kaj ima novoga i dobio privat poruku od Ace-a da vam se javim.
8) Pa da napisem: Ponosni sam vlasnik CBF-a 500 2005god.!! Kupio sam ga 2008god sa nekih 13000 i nesto sitno kilometara. SA MOTOROM SAM PREZADOVOLJAN!!!
Mala registracija (sa 50% policom osiguranja nekih 1300kn - ne sjecam se...), mala davanja za servis, JAKO MALA POTROSNJA, nezastarjeli izgled.
Prvo da napomenem: Moj mladji brat ima CB500 2001god. (nekih 38000km) a ja CBF500 pa tako znam i najmanju razliku na motorima jer su cijelo vrijeme jedan uz drugoga.
Ovak vam stoje stvari:
1.) Ovjes je totalno drugaciji. Japanci su samo na ramu od CBF600 stavili masinu od CB500 i eto CBF500.
Necu sad nabrajati kaj ima a kaj nema jer znate kaj ima CBF600 (monoarmotizer, drugacije gume, drugacija rama, veci spremnik goriva, drugacija sjedala, bla, bla, bla...)!!
Vozio sam bratov i svoj:
a.) totalno drugacije drzanje u zavoju. CB500 ima nesto brzi odaziv u zavojima (lijevo-desno) dok je CBF500 malo tromiji ALI CBF500
NEMA tendeciju proklizavanja pri malo vecem naginjanju kroz zavoj. Znaci: ista brzina, isti zavoj, CB500 je nekak nesigurniji dok CBF nije. Pretopstavljam da tu igraju ulogu vece gume na CBF-u.
b.) MANJA POTROSNJA NA CBF-u NEGO NA CB-u. Da, vjerovali ili ne ali istina je.CBF500: 4.6 - 4.9 litara normalne voznje (4000 do 8000okretaja) dok CB: 5 - 6.5 l/100km.
MASINE SU ISTE ali CBF ima nekakve dodatke koji utjecu na smanjenu potrosnju (sad, nisam mehanicar i neznam cemu to sluzi ali znam da manje trosi).
Dodaci na masini: CBF ima a CB nema:
1.)Sekundärluftsystem
SLIKA 1
2.) Nekakav elektro dodatak koji se nalazi na karburatoru.
SLIKA 2
c.) CBF je tezi za nekih cca 14kg sto je puno ali kod ubrzanja su isti.
2.) Masina: Napravljena za 300 000km!!
3.) Sam izgled motora mi se jako svidja i zato sam ga kupio. Osobno sam sreo 2 takva modela u Hrvatskoj (kako je napisao Ace: ak ih ima 10 zile rezem) a razlog zasto ga nisu nasi uvozili je jer bi sa svim davanjima bio jako skup.
Kad sam kupovao motor, trazio sam ga i u Sloveniji (zivim blizu Slovenije pa je i cak to bila opcija) i onda je kostao nekih cca. 5000 eura. Znaci PDV, carina troskovi oko uvoza ispali bi oko cca 3000eura+5000eura motor= 8000eura sto je neisplativo.
Motor sad ima nekih 19000km, vrti se ko vurica i NIKAD NISAM ZAZALIO STO SAM GA KUPIO....
Samo toci, vozi....
Ak vas nesto zanima, pitajte...