Honda CB500s

lunjo said:
Jel se možemo dogovoriti, kad počnu vožnje, da se nađemo negdje, da probam sjest na koju , obećajem da je neću odvest  :mrgreen:

možeš  :LOL:
 
Hvala dečki, javim se  (y)

Phobo budi dobar!  :kaono:
 
lunjo said:
Hvala dečki, javim se  (y)

Phobo budi dobar!   :kaono:

ko i uvjek  :LOL:

(y)
 
bregovljan said:
Taj CBF ima i širu stražnju gumu od cb-a,  monoamortizer, moderniji izgled..,za potrošnju se ne bi okladio jer imaju  istu mašinu, ali ne zadovoljava naše rigorozne norme .  Može ga se kupiti u svim razvijenim evropskim državama,no nemožemo ga privatno uvesti jer ne prolazi homologaciju. Kod nas bi vjerojatno više zagađivao nego vani.

Eto i mene... nakon duuugooo vremena sam se prijavio na forum da vidim kaj ima novoga i dobio privat poruku od Ace-a da vam se javim. :)  8) Pa da napisem: Ponosni sam vlasnik CBF-a 500 2005god.!! Kupio sam ga 2008god sa nekih 13000 i nesto sitno kilometara. SA MOTOROM SAM PREZADOVOLJAN!!!  (y) Mala registracija (sa 50% policom osiguranja nekih 1300kn - ne sjecam se...), mala davanja za servis, JAKO MALA POTROSNJA, nezastarjeli izgled.


Prvo da napomenem: Moj mladji brat ima CB500 2001god. (nekih 38000km) a ja CBF500 pa tako znam i najmanju razliku na motorima jer su cijelo vrijeme jedan uz drugoga.

Ovak vam stoje stvari:  :mrgreen:

1.) Ovjes je totalno drugaciji.  Japanci su samo na ramu od CBF600 stavili masinu od CB500 i eto CBF500.

Necu sad nabrajati kaj ima a kaj nema jer znate kaj ima CBF600 (monoarmotizer, drugacije gume, drugacija rama, veci spremnik goriva, drugacija sjedala, bla, bla, bla...)!!
       
Vozio sam bratov i svoj:
a.) totalno drugacije drzanje u zavoju. CB500 ima nesto brzi odaziv u zavojima (lijevo-desno) dok je CBF500 malo tromiji ALI CBF500 NEMA tendeciju proklizavanja pri malo vecem naginjanju kroz zavoj. Znaci: ista brzina, isti zavoj, CB500 je nekak nesigurniji dok CBF nije. Pretopstavljam da tu igraju ulogu vece gume na CBF-u.

b.) MANJA POTROSNJA NA CBF-u NEGO NA CB-u. Da, vjerovali ili ne ali istina je.CBF500: 4.6 - 4.9 litara normalne voznje (4000 do 8000okretaja) dok CB: 5 - 6.5 l/100km.
MASINE SU ISTE ali CBF ima nekakve dodatke koji utjecu na smanjenu potrosnju (sad, nisam mehanicar i neznam cemu to sluzi ali znam da manje trosi).
Dodaci na masini: CBF ima a CB nema: 1.)Sekundärluftsystem  SLIKA 1
                                                    2.) Nekakav elektro dodatak koji se nalazi na karburatoru. SLIKA 2

c.) CBF je tezi za nekih cca 14kg sto je puno ali kod ubrzanja su isti.

2.) Masina: Napravljena za 300 000km!!

3.) Sam izgled motora mi se jako svidja i zato sam ga kupio. Osobno sam sreo 2 takva modela u Hrvatskoj (kako je napisao Ace: ak ih ima 10 zile rezem) a razlog zasto ga nisu nasi uvozili je jer bi sa svim davanjima bio jako skup.

Kad sam kupovao motor, trazio sam ga i u Sloveniji (zivim blizu Slovenije pa je i cak to bila opcija) i onda je kostao nekih cca. 5000 eura. Znaci PDV, carina troskovi oko uvoza ispali bi oko cca 3000eura+5000eura motor= 8000eura sto je neisplativo.

Motor sad ima nekih 19000km, vrti se ko vurica i NIKAD NISAM ZAZALIO STO SAM GA KUPIO.... :)

Samo toci, vozi....  :mrgreen:

Ak vas nesto zanima, pitajte...
 
Meni je bilo malo cudno kad sam vidio da po knjizi cb trosi 5,8l. Meni se to cini puno s obzirom da je to prosjecna.
 
hotazmaj said:
Meni je bilo malo cudno kad sam vidio da po knjizi cb trosi 5,8l. Meni se to cini puno s obzirom da je to prosjecna.

Ma CB 500 troši onako kako ga voziš. Ali da bi potrošio više od 6-6,5 lit stvarno se moraš potruditi ;-)...
Ja prezadovoljan u odnosu na ekipu s kojom se vozam i njihove potrošače ;-)
Ali... potrošnja je zadnja stvar o kojoj razmišljam. Ne da sam bogat i bahat (onda sigurno ne bih vozo cb 500), već zato što mi je na prvom mjestu sigurnost i pouzdanost motora, da je sve ispravno i da sve funkcionira kako treba pa da se s mirom mogu prepustiti guštu vozajući se kud mi je volja.
A dok je potrošnja manja od 7 lit, ne razmišljam o tome, samo tankaj i peglaj!

:D :D :D :D
 
Ma daleko od toga da nisam zadovoljan, samo kazem da mi je malo bila cudna ta cifra slusajuci price o potrosnji er5 i gs500 masina. Koliko sam ja primjetio na svom to se krece od 5 - 7l. ovo 7 je bas davljenje po gradu i semaforima. Ma ovo je ustvari i nebitno al eto, samo nek nastavi sluziti kao i do sad i ja prezadovoljan
 
bregovljan said:
Jel ima pokazivač razine goriva ?

Nazalost nema ALI (hehehe uvijek taj ali...) ima lampicu rezerve.  :pjevajuci: Ona se pali kad kad imas jos 4litre u rezervoaru. :) Moram naci slike pa posaljem.
 
bregovljan said:
Valjda je friško oženjen pa mora navesti i mjesto otkud mu je bolja polovica, samo koje je koje? :wink:

Hahahaha, to mi je vecinom relacija sa motorom pa sam zbog toga tak napisal.  8) I da, kuca (Desinic) - cura (Kraljev Vrh).  :mrgreen:
 
bev said:
Krasan primjerak  (y)!

Ovaj crveni nije moj ako to mislis...To sam nasao na internetu kad sam htio objasniti tu neku elektroniku.

Moj je ovaj. :)
 
To su stare slike. Imam nove na mobitelu ali kabel mi je u Hrv. pa kad dodjem stavim i nove. Mislim da su slike iz 2008, kad sam ga kupio. Prvo sam se moral rjesiti svog prvog motora pa onda registracija ovog. Sad je registriran.  (y)
 
mbeber said:
To su stare slike. Imam nove na mobitelu ali kabel mi je u Hrv. pa kad dodjem stavim i nove. Mislim da su slike iz 2008, kad sam ga kupio. Prvo sam se moral rjesiti svog prvog motora pa onda registracija ovog. Sad je registriran.  (y)
Pa kaj Desinić nije u Hrvatskoj?  Ili si jedan od onih sretnika uz granicu kaj rade u EU (nekadašnja  Slovenija )?