Evo ljudi kratki osvrt nakon 1200 km, nešto više od mjesec dana. . . jako sam zadovoljan motorom, to je moj prvi motor, prethodno sam vozio skuter od 50 cc. Veliki skok, ispočetka malo šok, silna snaga i to..., trebalo se naviknut malo...motor je lako upravljiv,okretan, poletan, snage ima taman za moje potrebe i način vožnje, pofali mu malo na nekoj uzbrdici u 5. i 6. brzini, al bože moj.... generalno za nekakvu gradsku-međugradsku vožnju ne fali, odradit će i zaobilaznicu i autocestu, 130km/h mu je nekakav optimalni "cruising speed" na cca 5000 okretaja, taman kad vibracije počnu,al ne smetaju jako...sve iznad toga može,al imam dojam da ga već natežem u mod vožnje koji nije toliko relaks, uvjetno rečeno. Onaj "kick" snage i momenta ima dosta nisko, već na 2500 okretaja, na 4000 je neki vrhunac,tako bar osjetim... Zaštita od vjetra kad se čovjek malo navikne je oke do 90, iznad toga izdrži se, al fali koji cm u visini i širini vjetrobrana, riješivo doduše novim vjetrobranom (visok sam 176cm, vjetar osjetim taman negdje u čelo ... kočnice su top, sve rečeno... potrošnja je negdje 3.6 l.... rezervoar je 17 litara, rezerva je nekih 5 litara... sjedalo udobno prvih sat vremena vožnje, poslije počne smetati,nakon dva sata dupe utrne... kratko svjetlo oke, može bolje, dugo svjetlo isto tako...ovjes mi odgovara, ne kužim se i nisam probao bolje pa neću komentirati... mnogi su na YouTubeu kenjali kako je digitalni display da se ne vidi bla bla, meni je top, dakle sve se vidi,i kad upre sunce. Da, vibracije se osjete uznad 5000 okretaja, vibriraju nogari, sjedalo (nije nužno loše
).... al motor nekako voli da ga se vozi od 2500-5000 okretaja...da,dosta šlatanja mjenjača, uglavnom 3.i 4. brzina odrađuju većinu posla u gradu i zaobilaznici (ako se jelte vozimo po ograničenju, eventualno+10kmh)
Sve u svemu,kad su svi rekli da je odličan begginer bike, bili su u pravu,al motor je više od toga...
preporuka....
pozdrav