Honda XL 600 PD04 - još jedan glomazni otpad

posto si imao razmisljanja oko putovanja s njom, nisam pratio temu, obavezno uljnu pumpu na remont, ako vec nisi.
 
smile 77 said:
toe dok sve ne sastavis razmisli o ugradnji uljnog hladnjaka.
ja sam na svojoj stavia (y)

Uff, možda i nije to loša ideja. Koja je procedura, što sve treba?
 
procedura nije velika.ali prvo trebas nac odgovarajuci hladnjak i odredit di ga stavit.
kad to odredis treba presjec crijevo metalno od ulja kohe ide iz mssine i ulazi u donji dio rame di stoji ulje.
ja sam ga prepila i samo u seriju ubacia hladnjak.
dado 33 mi je bija posla neke slike.ali nanbitnija je shems protoka podmazivanja.nacices ma netu ili ce vec dado uletit :mrgreen:
ja sam ugradija od bmw hladnjak od nafte.od auta.
dimenzije su super i spjevi su za crijeva 8mm.
probat cu ti stavit posli slike.
ja sam ga ugradija ispod fara na blatobran.ispred sirene.
i super hladi.investicija od 150kn.
a ovim starim zracnjacima to puno znaci pogotovo liti (y)
 
A ako ga opizdi kamen? :misli:
 
diesel power said:
Pa na cesti nema ni smisla taj hladnjak ulja jedino ako radi dostavu po gradu

A gdje ti zivis? Pa zna se kad je sezona semafora na magistrali. Pa ljeti  :mrgreen: Onda rade punom parom. Itekako  dobro doslo i lakse bi disala masina.
 
Ekipa,
želim zadržati originalan izgled i vjerujem da su japanci to ipak osmislili dobro (za ono vrijeme) ukoliko se motor koristi u normalnim uvjetima.
Mislim da hladnjak ima smisla za off road vožnju, ali kada bi mi za to služio motor onda bi ipak rađe kupio neki EXC ili slično.
Ako zapadnem u gužvu na semaforu , ugasim ga i upalim opet itd.

Nadam se uskoro registraciji...radovi idu naprijed  :afro:
 
Onaj osjećaj sreće kad zaljepiš naljepice i kada je rep gotov  :D :




I onaj osjećaj kada zaj_beš naljepnicu pa moraš naručit novu i kad staviš masku na peč pa ti zaj_beš i farbu pa ćeš morati ponovit proces kasnije.. :x:
 
Izgleda jako dobro (y) (y)
 
Maska je jako slična onoj kakvu ima XR650L,  ako ne i ista


...a maske od kurblaša  :mrgreen: XL600R i XR600R mi izgledaju jako slične. Mozda su čak i iste.
 
Ne treba ti hladjak za terensku voznju, temperaturu dize stalni, mali visi, gas na asfaltu, a 30 stupnjeva vanjske temperatire  gore/dolje ne igra ulogu, bar ne mjerljivu, hladjenju ulja, jer ja sam imao istu temperaturu u istim rezimima rada i na 35 ka  i na 1 stupanj.
Ja imam hladnjak na ovom, a imao sam i na proslom, tako da ne mogu reci kako je bez.
U brdu s krivinama, stalna ubrzanja i kocenja tako do 120 km/h, temperatura ulja u tanku ne prelazi 90.
Autoput 20 km sa 130 km/h pocne rasti i fo 120 stupnjeva, vjerovatno i dalje bi se pela, da ne smanjim gas