procedura nije velika.ali prvo trebas nac odgovarajuci hladnjak i odredit di ga stavit.
kad to odredis treba presjec crijevo metalno od ulja kohe ide iz mssine i ulazi u donji dio rame di stoji ulje.
ja sam ga prepila i samo u seriju ubacia hladnjak.
dado 33 mi je bija posla neke slike.ali nanbitnija je shems protoka podmazivanja.nacices ma netu ili ce vec dado uletit
ja sam ugradija od bmw hladnjak od nafte.od auta.
dimenzije su super i spjevi su za crijeva 8mm.
probat cu ti stavit posli slike.
ja sam ga ugradija ispod fara na blatobran.ispred sirene.
i super hladi.investicija od 150kn.
a ovim starim zracnjacima to puno znaci pogotovo liti
Ekipa,
želim zadržati originalan izgled i vjerujem da su japanci to ipak osmislili dobro (za ono vrijeme) ukoliko se motor koristi u normalnim uvjetima.
Mislim da hladnjak ima smisla za off road vožnju, ali kada bi mi za to služio motor onda bi ipak rađe kupio neki EXC ili slično.
Ako zapadnem u gužvu na semaforu , ugasim ga i upalim opet itd.
Nadam se uskoro registraciji...radovi idu naprijed :afro:
Onaj osjećaj sreće kad zaljepiš naljepice i kada je rep gotov :
I onaj osjećaj kada zaj_beš naljepnicu pa moraš naručit novu i kad staviš masku na peč pa ti zaj_beš i farbu pa ćeš morati ponovit proces kasnije.. :x:
Ne treba ti hladjak za terensku voznju, temperaturu dize stalni, mali visi, gas na asfaltu, a 30 stupnjeva vanjske temperatire gore/dolje ne igra ulogu, bar ne mjerljivu, hladjenju ulja, jer ja sam imao istu temperaturu u istim rezimima rada i na 35 ka i na 1 stupanj.
Ja imam hladnjak na ovom, a imao sam i na proslom, tako da ne mogu reci kako je bez.
U brdu s krivinama, stalna ubrzanja i kocenja tako do 120 km/h, temperatura ulja u tanku ne prelazi 90.
Autoput 20 km sa 130 km/h pocne rasti i fo 120 stupnjeva, vjerovatno i dalje bi se pela, da ne smanjim gas