Kamo idu maxi skuteri...?

Biste li kupili (da imate novaca naravno) skuter iznad 500 ccm?

  • DA

    Votes: 22 18.8%
  • NE

    Votes: 28 23.9%
  • MOŽDA

    Votes: 15 12.8%
  • KUPIO BI MOTOR ZA TU LOVU

    Votes: 52 44.4%

  • Total voters
    117
Status
Not open for further replies.
jedimaster said:
ma nisam ja tu uopće bitan...pokušavam biti realan...nemam ništa protiv Maxi skutera...ali govorim o jebenih 100.000 kuna (sto tisuća kuna)  :shock: :shock:  :shock:
eno u temi KTM SMT990 se zajebavaju na taj račun...da je jedan maxi skuter skup kao motor od 1000 ccm , 120 konja . Ohlinsom , Marchesini felgama...bla , bla , bla...
da jedan Maxi skuter košta kao solidan auto srednje klase...u to me može pokušati uvjeriti samo retard...pa i pod cijenu bananka  :mrgreen:
da tih 100 000kn i mene muci,neki su i sad blizu toj cifri,ali zasto :misli:

zasto maxi skuter mora biti skuplji od R motora?
 
madirr said:
onaj ko kupi jer ima love on ne razmišlja za šta mu je to,bit je da ga ima i uživa u njemu,uostalom onda se ne bi ni jedan ferari proda jer šta će ti kad nema portapaka ni ceste za vozit.ima tu malo snobizma a takvi smo svi kad dođemo do love.a i nisam mislija direktno na tebe da ti nemaš love jer ramišljam da većina nas radi za neku prosjećnu plaću i dobro vagamo šta uzet jer da se ne razočaramo jer ga ne možeš vratit nazad

e tu si se stari moj grdno zajebo...ali u tom Ferrariju dobiješ sve najbolje što u jedan auto stane ali u maxi skuteru sigurno ne dobiješ niti trećinu dijelova iz vrha ponude motociklizma... :wink:
 
meni nije jasno kada se prica o maxi skuterima zasto neki naglasavaju voznost na prvom mijestu.....ja isto vozim maxi skuter, ali kada sam ga kupovao nije mi sigurno na prvom mjestu bilo da ima voznost kao i R motor....jeli da sam to htio kupio bi R MOTOR............
 
malaga said:
da tih 100 000kn i mene muci,neki su i sad blizu toj cifri,ali zasto :misli:

zasto maxi skuter mora biti skuplji od R motora?

Cijena proizvoda se ne određuje samo po vrijednosti komponenti i troškova proizvodnje već veliki utjecaj ima i potražnja na tržištu.
 
malaga said:
da tih 100 000kn i mene muci,neki su i sad blizu toj cifri,ali zasto :misli:

zasto maxi skuter mora biti skuplji od R motora?

da budeš glavna manga kad dođeš na kavu na rivi  :wink:
 
Kad več raspravljate o odnosu cijene skuter/motor, a ne o tome "Kamo idu maxi skuteri" evo vam bar onda prava osnova za raspravu.

http://www.motorbox.com/static/upl/T/0007/Top1002009.pdf
 
joke said:
Kad več raspravljate o odnosu cijene skuter/motor, a ne o tome "Kamo idu maxi skuteri" evo vam bar onda prava osnova za raspravu.

http://www.motorbox.com/static/upl/T/0007/Top1002009.pdf

za šta si ti glasa?
 
Ajde probajte malo biti talijan za promjenu  :mrgreen:
Pa tko bi otišao na posao na R1 ili šta ti ja znam kojoj jurilici u odijelu???
Shvatite već jednom da svaka roba ima svog kupca.Ukusi su različiti,kao i potrebe.Ja isto ne želim na jurilici.Provjetravati se,grbiti i slično,a nemam 50 godina.Nemam ništa protiv onih koji to vole i žele.I meni je gušt provozati se JEDNOM u godinu dana,ali drugo su potrebe.Nosim laptop sa sobom,brdo drugih stvari,na skuteru sam ili u odijelu ili ležerno obučen...Isto tako Talijani,pa i Japanci,Koreanci...to su poslovni ljudi kojima je svaka minuta dragocjena i ne voza im se autom,a zamislite ga u odijelu na nekoj jurilici  :LOL: .Dakle da skratim,njima nije problem platiti,i zato maxi skuteri koštaju i postoje.Kome je puno ne mora ga kupiti.Zato i postoje jurilice  :LOL: Za vašu informaciju,u japanu ima više muškaraca obučenih u odijelo od onih koji su u Jeansu ili nečem sličnom.Mi smo po tom pitanju još debelo iza tih država,a iskreno nadam se da će tako i ostati jer me ne interesiraju te njihove gužve  :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=iuEVK9WyWnM&feature=related

 
Alex33 said:
Ajde probajte malo biti talijan za promjenu  :mrgreen:
Pa tko bi otišao na posao na R1 ili šta ti ja znam kojoj jurilici u odijelu???
Shvatite već jednom da svaka roba ima svog kupca.Ukusi su različiti,kao i potrebe.Ja isto ne želim na jurilici.Provjetravati se,grbiti i slično,a nemam 50 godina.Nemam ništa protiv onih koji to vole i žele.I meni je gušt provozati se JEDNOM u godinu dana,ali drugo su potrebe.Nosim laptop sa sobom,brdo drugih stvari,na skuteru sam ili u odijelu ili ležerno obučen...Isto tako Talijani,pa i Japanci,Koreanci...to su poslovni ljudi kojima je svaka minuta dragocjena i ne voza im se autom,a zamislite ga u odijelu na nekoj jurilici  :LOL: .Dakle da skratim,njima nije problem platiti,i zato maxi skuteri koštaju i postoje.Kome je puno ne mora ga kupiti.Zato i postoje jurilice  :LOL: Za vašu informaciju,u japanu ima više muškaraca obučenih u odijelo od onih koji su u Jeansu ili nečem sličnom.Mi smo po tom pitanju još debelo iza tih država,a iskreno nadam se da će tako i ostati jer me ne interesiraju te njihove gužve  :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=iuEVK9WyWnM&feature=related


TO STOJI ALI POGLEDAJ KOJI SU 5 NAJPRODAVANIJIH SKUTERA U ITALIJI NITI JEDAN NE KOSTA PREKO 40000 KN.
 
massa.st said:
TO STOJI ALI POGLEDAJ KOJI SU 5 NAJPRODAVANIJIH SKUTERA U ITALIJI NITI JEDAN NE KOSTA PREKO 40000 KN.

Bmw_m_5 je jednom lijepo napisao:
ovi skuteri koje si naveo - to tamo  ljudi kupuju u najvećem broju slučajeva: visoki kotači, ravna podnica, visok vjetrobran itd.
ljudi u ITA koriste skutere za po gradu
što god drugi mislili - rijetko se koji Talijan vozi skuterom izvan grada, za to ima motor i jedino je motor gušt po njima
a skuter je tek potreba, koliko god on luksuzan bio
šačica talijana koja osniva klubove po modelima skutera su tek entuzijasti, iznimka a ne pravilo

dakle, liberty 150, honde SH itd - to se kupuje radi potrebe, sve ostalo veće iskaće najčešće zbog prestiža ili mode
 
ma da se nebi krivo razumijeli...da Bog da se u HR prodalo T-maxa barem pola kao i u Italiji...značilo bi da smo vrlo bogata nacija...ali neka netko kaže šta to u tom T-Maxu vrijedi 12-13 tisuća eura  :shock: i GP ili SW su u biti "koma" ali ovaj je "disaster"  :shock:
 
Koliko god neki nisu za skutere skuteri su vozila buducnosti a R motori su ionako postali besmisleni za upotrebu na cesti> To je dobro samo za picarenje i od kafane do kafane,a taj ovjes kocnice i ostalo 80% nikad n e upotrijebi kako treba nit zna kako ga treb apodesit ilitako sta,.Stazu sigurno ne vidi vise od 10% trkaca

Bila je rijec o komponentama..ja sam imo beverlija 500,brembo,opletena crijeva,mjesta ispod sjedista za peceno janje,punjac za mobitel i svjetlo

nisam moro mijenjat sajlu od kvacila nijednom,patike ostale citave jer nisam moro mijenjat brzine,sa jednim parom guma preso 19700kmi onda g a prodo, litar i po ulja i jedna svjecica za servis,potrosnja 4l a napravio sam u dvije g vec recenu kilometrazu...nisam ni sa jednim motorom preso vise KM i vise se sa zenom navozo

sve su to prednosti..sad vozim kawu zx 12, trosi 6-10L,ide nije da neide,sad moram registrovat 450eura,dvije nove gume,servis 4l ulja,4 svjecice a ko zna za 12ku zna kako je zamijenit svjece :mrgreen: ispod cica mogu stavit samo dokumente..proslu sezonu preso samo 5000km...mijenjam je za T maxa prvom prilikom :wink:
 
Po meni, maxi skuteri iz godine u godinu kradu tržišni udio puno jačim motociklima, istodobno povećavajući kubikažu, snagu pa čak i broj cilindara (kad će T-max sa 4 cilindra? :) ). Takva tendencija će se sasvim sigurno nastaviti i u budućnosti, a to brojke koje je dao Joke zorno pokazuju. Stvar je u višestrukoj praktičnosti jednog skutera, a prvenstveno u gradu, a svi smo svjesni da velika većina stanovništva koje kupuje dvotočkaše živi u većim, naseljenim mjestima. Ceste su nam loše, benzin skup, ograničenja brzina danas lako dostižu i mali skuteri, pa iz svega toga zaključujem da ni budućnost nije laka za (sve malobrojniju) skupinu entuzijasta u nabrijane četvorocilindrične R jurilice.
Moja dobitna kombinacija bi bila maxi skuter od oko 400 kubika, jedan cilindar, dovoljno prostora i udobnosti za dvoje i za duži put po okolnim zemljama, relativno niski troškovi registracije i održavanja, a upravo ovih dana imam jedan takav u vidu...
Držite mi palčeve...
 
mislim da se zato i stvaraju problemi jer ljudi kupuju motore, skutere a uopce im u biti ne znaju zasto su to kupili i kuda ce se vozit, nego vide od nekoga drugoga, cuju neka misljenja na kupuju bzvz. da ljudi kupuju iz potrebe i znaju tocno sta kupuju sigurno nebi davali cca 10000 za skutere i motore.
 
DiAbLeRo said:
Po meni, maxi skuteri iz godine u godinu kradu tržišni udio puno jačim motociklima, istodobno povećavajući kubikažu, snagu pa čak i broj cilindara (kad će T-max sa 4 cilindra? :) ). Takva tendencija će se sasvim sigurno nastaviti i u budućnosti, a to brojke koje je dao Joke zorno pokazuju. Stvar je u višestrukoj praktičnosti jednog skutera, a prvenstveno u gradu, a svi smo svjesni da velika većina stanovništva koje kupuje dvotočkaše živi u većim, naseljenim mjestima. Ceste su nam loše, benzin skup, ograničenja brzina danas lako dostižu i mali skuteri, pa iz svega toga zaključujem da ni budućnost nije laka za (sve malobrojniju) skupinu entuzijasta u nabrijane četvorocilindrične R jurilice.
Moja dobitna kombinacija bi bila maxi skuter od oko 400 kubika, jedan cilindar, dovoljno prostora i udobnosti za dvoje i za duži put po okolnim zemljama, relativno niski troškovi registracije i održavanja, a upravo ovih dana imam jedan takav u vidu...
Držite mi palčeve...


(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
 
massa.st said:
mislim da se zato i stvaraju problemi jer ljudi kupuju motore, skutere a uopce im u biti ne znaju zasto su to kupili i kuda ce se vozit, nego vide od nekoga drugoga, cuju neka misljenja na kupuju bzvz. da ljudi kupuju iz potrebe i znaju tocno sta kupuju sigurno nebi davali cca 10000 za skutere i motore.
to je istina,moj frend je htio kupit nexus 250 ili beverly 400 jer je super cijena i skuter je ono sta mu treba,bar je tako govorio,i to bi uzeo polovno za 3500-4000e i na kraju je kupio R6 da se vidi da on ima R,jako se mnalo vozi a kad vozi onda vozi ko stara baba,puno je takvih likova koji naprave istu ili slicnu stvar :?

ja se sa svojim skuterom vozim brze,vise i vise uzivam od njega...
 
malaga said:
to je istina,moj frend je htio kupit nexus 250 ili beverly 400 jer je super cijena i skuter je ono sta mu treba,bar je tako govorio,i to bi uzeo polovno za 3500-4000e i na kraju je kupio R6 da se vidi da on ima R,jako se mnalo vozi a kad vozi onda vozi ko stara baba,puno je takvih likova koji naprave istu ili slicnu stvar :?

ja se sa svojim skuterom vozim brze,vise i vise uzivam od njega...

ali da se taj tvoj frend malo "naljuti" odere te u prvoj...uopće nemora šaltat..kao skuter  :mrgreen:
 
jedimaster said:
ali da se taj tvoj frend malo "naljuti" odere te u prvoj...uopće nemora šaltat..kao skuter  :mrgreen:
samo sam htio reci da mnogi kupe vozilo da bi im se drugi divili a njime treba nesto potpuno drugo...
 
Status
Not open for further replies.