Kamo idu maxi skuteri...?

Biste li kupili (da imate novaca naravno) skuter iznad 500 ccm?

  • DA

    Votes: 22 18.8%
  • NE

    Votes: 28 23.9%
  • MOŽDA

    Votes: 15 12.8%
  • KUPIO BI MOTOR ZA TU LOVU

    Votes: 52 44.4%

  • Total voters
    117
Status
Not open for further replies.
mislim da se opet otišlo u skut vs motor smjeru
što je možda i donekle potaknuto anketom :misli: :misli:

kako god, maxiji idu u smjeru kako im i ime kaže MAXI i moguće da će u recimo 10ak godina preoteti veliki udio u touring i možda sport-touring klasama
pogotovo jer u toj klasi krajnje performanse nisu najbitnije :misli:

neko je bio rekao da će u buduoćnosti ovisiti samo o tome želi li automatik ili manual, samo treba napomenut da već sada ima motora poput VFR1200 sa dct mjenjačem gdje nema ručice spojke pa već možemo birati
dct tj mjenjači sa dvije spojke su se pokazali fantastičnim u autima po meni nema razloga da budu imalo lošiji na dvokolicama samo se treba priviknuti
motoristi teško prihvaćaju nove tehnologije, ali samo vrijeme će pokazati kako će ići dalje i kad već nemamo para za sve te novine bar se možemo radovati promjenama i čudesima koja nas čekaju
 
Ja uopće ne vjerujem u tu priču skuter VS motor. A danas je na nekim modelima ta razlika ionako tanja od vlasi kose. Da se razumijemo, obožavam motore, sanjam o Fazeru, ali sam isto tako svjestan činjenice da se ne može mjeriti po Zagrebu sa mojim Adlyem Noble 125. A isto kao što maštam o Fazeru, maštam i o Intruderu M 1800 R, ali jednakim žarom i o Ducati Multistradi 1200, ali i Suzuki Burgmanu 400.
Dva kotača su dva kotača, i zaljubljenost u iste me ne čini toliko izbirljivim da bih se sad odlučio za samo jedan model i make do kraja života. Ono pak što me čini izbirljivim su financijske mogućnosti, koje su danas na žalost, ključne u većini slučajeva. I tu dolazimo do poante ovog topica (barem kako se meni čini) a to je da su skuteri danas na polju financija još uvijek u blagoj prednosti, iako se i ta granica svakim danom pomiče na više. Ono što bih ja konkretno volio vidjeti je puuuuuno više MOTOCIKALA u rangu 350-500 ccm sa klasičnim mjenjačem i ciklistikom motora, a po cijeni u rangu 30-50 000 kn. Mislim da bi takav vid konkurencije znatno koristio kako nama vozačima, tako i tržištu u kojem je taj rang znatno zapostavljen.
Meni motocikli i skuteri nisu konkurencija jedan drugome, već se fantastično nadopunjuju u pojedinim segmentima, i osobno bih rađe imao po jedan od oba svijeta, ali ću najvjerovatnije iz gore navedenih razloga završiti na nekoj zlatnoj sredini...
That's my two cents...
 
DiAbLeRo said:
Ja uopće ne vjerujem u tu priču skuter VS motor. A danas je na nekim modelima ta razlika ionako tanja od vlasi kose. Da se razumijemo, obožavam motore, sanjam o Fazeru, ali sam isto tako svjestan činjenice da se ne može mjeriti po Zagrebu sa mojim Adlyem Noble 125. A isto kao što maštam o Fazeru, maštam i o Intruderu M 1800 R, ali jednakim žarom i o Ducati Multistradi 1200, ali i Suzuki Burgmanu 400.
Dva kotača su dva kotača, i zaljubljenost u iste me ne čini toliko izbirljivim da bih se sad odlučio za samo jedan model i make do kraja života. Ono pak što me čini izbirljivim su financijske mogućnosti, koje su danas na žalost, ključne u većini slučajeva. I tu dolazimo do poante ovog topica (barem kako se meni čini) a to je da su skuteri danas na polju financija još uvijek u blagoj prednosti, iako se i ta granica svakim danom pomiče na više. Ono što bih ja konkretno volio vidjeti je puuuuuno više MOTOCIKALA u rangu 350-500 ccm sa klasičnim mjenjačem i ciklistikom motora, a po cijeni u rangu 30-50 000 kn. Mislim da bi takav vid konkurencije znatno koristio kako nama vozačima, tako i tržištu u kojem je taj rang znatno zapostavljen.
Meni motocikli i skuteri nisu konkurencija jedan drugome, već se fantastično nadopunjuju u pojedinim segmentima, i osobno bih rađe imao po jedan od oba svijeta, ali ću najvjerovatnije iz gore navedenih razloga završiti na nekoj zlatnoj sredini...
That's my two cents...

ajde reci po čemu je bolji? jedino što na Fejzer nemožeš objesit vrećice kada ideš na plac  :hehehe:
 
jedimaster said:
ajde reci po čemu je bolji? jedino što na Fejzer nemožeš objesit vrećice kada ideš na plac  :hehehe:

Kako je rekao BaDly, kad idem na sastanak u odijelu i kravati, zbog velikog vizira stignem suh i čist. Nadalje, brže i puno lakše se s njim probijam između auta kad je gužva, uvijek sam prvi na semaforu i s njega, kad je potrebno i nemam drugog načina, popnem se i preko rinzola s njim, ili pređem preko pješačkog prelaza, mogu ga gurati pješice kroz pješačku zonu, troši 2-2,5 l/100 km po gradu, i da, mogu na njega objesiti vrećice kad idem na plac, bez straha da ću izgledati ridikjulous :hehehe: (da ne spominjem da imam prtljažnik ispod sjedala i kufer otraga)!
 
opet smo se dotakli tema o kojima bi se moglo razglabat danima, mjesecima i svako ce imati neko svoje misljenje...........bilo bi idealno (kako su neki clanovi vec rekli) da svi imamo financijske mogucnosti da imamo u garazi motor i skuter........skuter za lakse probijanje po gradu, da smanjimo troskove reg. i goriva i motor za uzivanje vikendom i za otici na neke duge relacije.........posto bar meni financije to nedopustaju (mislim kao i vecini) moj izbor je skuter 250-300 ccm koji ce mi ispunjat sve ono sto meni treba.....probijanje kroz gradske guzve, izbjegavanje troskova parkinga, velike registracije, i velike ustede goriva, i isto tako da vikendom mogu otic sa ekipom u djiric............. 8) (y)
 
meni ovako nesto  godi..jes da je malo skuplja rega al vrijedi..samo da sacekam tradicionalni popust :wink:

a moze i zena nekad skoknut kupit kruh i mlijeko :mrgreen:

 
iluvatar said:
:LOL: :LOL: ma kakvi skuteri preko 150ccm niste normalni to niti prdi niti smrdi...vikend voznja, vangradska voznja sjednes na motor i uzivas kako treba,  a ne bit p.... vozit neku nakaradnu plasticnu kutiju i tjesit sam sebe da je to to zato jer ima prednost nad motorom tipa to sta ima vise prostora ispod sica

po gradu do ducana i u krugu 10km od kuce usisavac mali od 50ccm s ravnom podnicom koji platis 4500soma sa registracijom i svime  (y)

e i da...o kakvom vi uopce sportskom dizajnu pricate kod maxi skutera  :shock: imate li vi ljudi oci
Hmmm...prijatelju...već smo ne znam koliko puta raspravljali da se o ukusima ne raspravlja  :mrgreen:
samo se ti lijepo pogrbljuj na svojoj pili,jurcaj, a nas pusti da uživamo u turističkoj vožnji na maxi skuteru i poštuj to! (y)
 
Budem vam ja odgovorio na ovo pitanje jer sam 20 god vozio samo motore, uglavnom su to bili RR, nešto nakeda i enduro.....navozio se, napadao i tako nakon cijele priče jednog dana prije jedno 4 god mislim sam ostao bez vozačke za auto na 3mj, s tim da samo napomenem da sam se 20god vozio bez A kategorije, nju sam doduše položio 2007 nakon što sam kupio nex 250 i odlučio biti disciplinirani motorista - skuterista.
E sada, gledajte iskreno skuter još dgodinama neće biti motor, kao prvo mjenjač i kuplung su nešto drugo od automatika, drugo ciklistika se može približiti ali opet neće to biti to, možda budu skuteri prešli nekakav ER6 i tako ali R1, CBR 1000  :palacdolje: što se tiće RR-a , dalje gledajući supermoto koji je sve popularniji kao i naked bike....ma neće, kao prvo ljudi gledaju i izgled a ciklistika je čista matematika i ako staviš kotač od 17" ili 15 već je druga priča, međuosovinski razmak pomakni za 5cm opet druga priča, amortizeri i ostalo da ne govorim, položaj vozača.....No skuterima nije ni bit zamjeniti motore nego nači primjenu u svakodnevici kod svih, e tu sam sada ja sa svojom pričom ustvari i zakaj sam ovo i napisao....kako kažem nakon dugog niza godina odlučio sam se za skuter samo radi posla na kojeg idem motorom jer obično sam u cipelama, košulji i onako casual obučen i moja priča je tu završila kod odabira motora, zatim uvijek imam neke stvari, nekad torbu, nekad laptop i jednostavno moj odabir je bio sasvim logičan, e sada, neznam kako bi izgledao na skuteru od 50 ccm ili runneru 125, vjerojatno presmješno pa zato je ova klasa maxy skutera dobrodošla, vjerujem da puno puno ljudi je razmišljalo isto, s druge strane rega je par puta manja, servis isto tako potrošnja....mislim da će se maxy skuteri proširivati i dalje i da budu sve više možda i izgledali na motore ali nikad neće biti motori.
Što se udobnosti tiće, vjerujte da se nisam nikad udobnije vozio bez bolova i ukočenosti :)
Skuteri su zakon i to vam velim iz iskustva!
 
Budem vam ja odgovorio na ovo pitanje jer sam 20 god vozio samo motore, uglavnom su to bili RR, nešto nakeda i enduro.....navozio se, napadao i tako nakon cijele priče jednog dana prije jedno 4 god mislim sam ostao bez vozačke za auto na 3mj, s tim da samo napomenem da sam se 20god vozio bez A kategorije, nju sam doduše položio 2007 nakon što sam kupio nex 250 i odlučio biti disciplinirani motorista - skuterista.
E sada, gledajte iskreno skuter još dgodinama neće biti motor, kao prvo mjenjač i kuplung su nešto drugo od automatika, drugo ciklistika se može približiti ali opet neće to biti to, možda budu skuteri prešli nekakav ER6 i tako ali R1, CBR 1000  :palacdolje: što se tiće RR-a , dalje gledajući supermoto koji je sve popularniji kao i naked bike....ma neće, kao prvo ljudi gledaju i izgled a ciklistika je čista matematika i ako staviš kotač od 17" ili 15 već je druga priča, međuosovinski razmak pomakni za 5cm opet druga priča, amortizeri i ostalo da ne govorim, položaj vozača.....No skuterima nije ni bit zamjeniti motore nego nači primjenu u svakodnevici kod svih, e tu sam sada ja sa svojom pričom ustvari i zakaj sam ovo i napisao....kako kažem nakon dugog niza godina odlučio sam se za skuter samo radi posla na kojeg idem motorom jer obično sam u cipelama, košulji i onako casual obučen i moja priča je tu završila kod odabira motora, zatim uvijek imam neke stvari, nekad torbu, nekad laptop i jednostavno moj odabir je bio sasvim logičan, e sada, neznam kako bi izgledao na skuteru od 50 ccm ili runneru 125, vjerojatno presmješno pa zato je ova klasa maxy skutera dobrodošla, vjerujem da puno puno ljudi je razmišljalo isto, s druge strane rega je par puta manja, servis isto tako potrošnja....mislim da će se maxy skuteri proširivati i dalje i da budu sve više možda i izgledali na motore ali nikad neće biti motori.
Što se udobnosti tiće, vjerujte da se nisam nikad udobnije vozio bez bolova i ukočenosti :)
Skuteri su zakon i to vam velim iz iskustva!
A šta reć nego: (y)
 
Budem vam ja odgovorio na ovo pitanje jer sam 20 god vozio samo motore, uglavnom su to bili RR, nešto nakeda i enduro.....navozio se, napadao i tako nakon cijele priče jednog dana prije jedno 4 god mislim sam ostao bez vozačke za auto na 3mj, s tim da samo napomenem da sam se 20god vozio bez A kategorije, nju sam doduše položio 2007 nakon što sam kupio nex 250 i odlučio biti disciplinirani motorista - skuterista.
E sada, gledajte iskreno skuter još dgodinama neće biti motor, kao prvo mjenjač i kuplung su nešto drugo od automatika, drugo ciklistika se može približiti ali opet neće to biti to, možda budu skuteri prešli nekakav ER6 i tako ali R1, CBR 1000  :palacdolje: što se tiće RR-a , dalje gledajući supermoto koji je sve popularniji kao i naked bike....ma neće, kao prvo ljudi gledaju i izgled a ciklistika je čista matematika i ako staviš kotač od 17" ili 15 već je druga priča, međuosovinski razmak pomakni za 5cm opet druga priča, amortizeri i ostalo da ne govorim, položaj vozača.....No skuterima nije ni bit zamjeniti motore nego nači primjenu u svakodnevici kod svih, e tu sam sada ja sa svojom pričom ustvari i zakaj sam ovo i napisao....kako kažem nakon dugog niza godina odlučio sam se za skuter samo radi posla na kojeg idem motorom jer obično sam u cipelama, košulji i onako casual obučen i moja priča je tu završila kod odabira motora, zatim uvijek imam neke stvari, nekad torbu, nekad laptop i jednostavno moj odabir je bio sasvim logičan, e sada, neznam kako bi izgledao na skuteru od 50 ccm ili runneru 125, vjerojatno presmješno pa zato je ova klasa maxy skutera dobrodošla, vjerujem da puno puno ljudi je razmišljalo isto, s druge strane rega je par puta manja, servis isto tako potrošnja....mislim da će se maxy skuteri proširivati i dalje i da budu sve više možda i izgledali na motore ali nikad neće biti motori.
Što se udobnosti tiće, vjerujte da se nisam nikad udobnije vozio bez bolova i ukočenosti :)
Skuteri su zakon i to vam velim iz iskustva!

evo i ja  (y) (y), samo jedna nadopuna......mislim da nitko i ne trazi da skuteri ima svojstva motora......jel mislim da oni koje to traze pa na kraju kupe skuter mislim da ce gadno biti razocarani.................. 8)
 
iluvatar said:
:LOL: :LOL: ma kakvi skuteri preko 150ccm niste normalni to niti prdi niti smrdi...vikend voznja, vangradska voznja sjednes na motor i uzivas kako treba,  a ne bit p.... vozit neku nakaradnu plasticnu kutiju i tjesit sam sebe da je to to zato jer ima prednost nad motorom tipa to sta ima vise prostora ispod sica

po gradu do ducana i u krugu 10km od kuce usisavac mali od 50ccm s ravnom podnicom koji platis 4500soma sa registracijom i svime  (y)

e i da...o kakvom vi uopce sportskom dizajnu pricate kod maxi skutera  :shock: imate li vi ljudi oci

ja bi takve skutere o kojima ti pricas (tipa baotin i ostala ekipa znaci cca 4500 kuna sa reg.) zakonom zabranija............oni su najpasnija prometala od svih........dopustija bi ih jedino po kvartovima, ali strogo po kvartovima bez izlazaka na glavnu cestu................ :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
iluvatar said:
ko sta bi i ja zakonom zabrania maxi skutere  :jesus:

svaka cast radi toga................zato i postoje 100 vrsta auta i motora......pa ko sta voli...................meni za moje potrebe motor jednostavno ne treba..............jer i kada sam ga imao to je bila muka bozja sa njim liti se vozat po gradu..............zato sam se spasija od kada vozim maxi skuter...........

(y) (y) 8)
 
iluvatar said:
:LOL: :LOL: ma kakvi skuteri preko 150ccm niste normalni to niti prdi niti smrdi...vikend voznja, vangradska voznja sjednes na motor i uzivas kako treba,  a ne bit p.... vozit neku nakaradnu plasticnu kutiju i tjesit sam sebe da je to to zato jer ima prednost nad motorom tipa to sta ima vise prostora ispod sica

po gradu do ducana i u krugu 10km od kuce usisavac mali od 50ccm s ravnom podnicom koji platis 4500soma sa registracijom i svime  (y)

e i da...o kakvom vi uopce sportskom dizajnu pricate kod maxi skutera  :shock: imate li vi ljudi oci

:stupid:
pretpostavljam da je tvoj potpis samo upozorenje nama da znamo s kime imamo posla.. 8)

iluvatar said:
ko sta bi i ja zakonom zabrania maxi skutere  :jesus:

ja bih zakonom zabranio da takvi kao ti smiju voziti motore..
 
iluvatar said:
bi volio vozit motor?  :jesus:

neš ti problema..nije to cijepanje atoma i pronalazak fuzije u jednom danu..i pazi sad,tko bi rekao,vozio sam motor..
a kad ću kupovati novi dvokotač,razmislit ću što ću kupiti,neki maxi skuter preko 500 ccm ili neki motor,ovisno o tome kakvi su mi planovi i potrebe..naime,meni dvokotač ne treba da si pomoću njega dižem ego.. 8)

 
Rasprava je opet krenula u smjeru motor vs. skuter. Ne znam uopće i zašto to dvoje uspoređivati,kad i jedni i drugi imaju svoju klijentelu, a i jedno i drugo ima nekakvo svoje pro i kontra. To je skoro kao da se uspoređuje recimo nekakav dvosjed kabriolet sa obiteljskim monovolumenom. I jedno i drugo imaju svoje kupce i poklonike,a niti namjena im nije baš ista,iako i jedan i drugi spadaju u istu vrstu vozila. Tako i motori i skuteri, netko voli grbava leđa i ukočene ruke na RR-u, netko voli puno kubika među nogama, a netko voli oklopljeni veliki skuter, za sve ima mjesta pod suncem. Osobno, skuter mi je zakon,opušteno se sjedi,opušteno se vozi. To ne znači da je onaj koji se grbi na rr-u u krivu,taj jednostavno hoće nešto drugo.
 
potpisujem  (y)
 
iluvatar said:
ma naravno odma si me skuzia....ja motor imam samo da mi dize ego i da se ljeti kurcim s njime po gradu u japankama i cvikama i najveci gust mi predstavlja krast vama skuterasima pickice jer sam veci lola sa motorom nego vi  :jesus:

jedino sta me jebu takvi ko sto si ti pa pljunu pare za t-maxa pa su cak vece face od mene   :(

preporučam posjet psihijatru da ti prepiše antidepresive..nažalost,lijek koji poboljšava intelektualne sposobnosti još nisu izumili.. 8)

Sinisa68 said:
Rasprava je opet krenula u smjeru motor vs. skuter. Ne znam uopće i zašto to dvoje uspoređivati,kad i jedni i drugi imaju svoju klijentelu, a i jedno i drugo ima nekakvo svoje pro i kontra. To je skoro kao da se uspoređuje recimo nekakav dvosjed kabriolet sa obiteljskim monovolumenom. I jedno i drugo imaju svoje kupce i poklonike,a niti namjena im nije baš ista,iako i jedan i drugi spadaju u istu vrstu vozila. Tako i motori i skuteri, netko voli grbava leđa i ukočene ruke na RR-u, netko voli puno kubika među nogama, a netko voli oklopljeni veliki skuter, za sve ima mjesta pod suncem. Osobno, skuter mi je zakon,opušteno se sjedi,opušteno se vozi. To ne znači da je onaj koji se grbi na rr-u u krivu,taj jednostavno hoće nešto drugo.

potpis.. (y)
ali,nekim ljudima to jednostavno ne ide u glavu..jer ako netko ne vozi ili jednostavno ne vozi ono što on smatra da je najbolje,odmah ga se proglašava idiotom,p..om,itd.. :palacdolje:
 
iluvatar,kao sta vidis ovo je skuter podforum i tema je maxi skuteri,ako ih te ne volis onda ok,rekao si svoje i to bilo dosta,ako zelis sudjelovati u raspravi kako treba onda super a ako ne onda nas postedi svojih komentara i ostavi temu drugima!!!
 
Status
Not open for further replies.