massa.st
Well-known member
jedimaster said:a šta misliš zašto Tutko vozi R1..da komade lovi...of kors
HAHAHHA........to se trazi.............
jedimaster said:a šta misliš zašto Tutko vozi R1..da komade lovi...of kors
DiAbLeRo said:Ja uopće ne vjerujem u tu priču skuter VS motor. A danas je na nekim modelima ta razlika ionako tanja od vlasi kose. Da se razumijemo, obožavam motore, sanjam o Fazeru, ali sam isto tako svjestan činjenice da se ne može mjeriti po Zagrebu sa mojim Adlyem Noble 125. A isto kao što maštam o Fazeru, maštam i o Intruderu M 1800 R, ali jednakim žarom i o Ducati Multistradi 1200, ali i Suzuki Burgmanu 400.
Dva kotača su dva kotača, i zaljubljenost u iste me ne čini toliko izbirljivim da bih se sad odlučio za samo jedan model i make do kraja života. Ono pak što me čini izbirljivim su financijske mogućnosti, koje su danas na žalost, ključne u većini slučajeva. I tu dolazimo do poante ovog topica (barem kako se meni čini) a to je da su skuteri danas na polju financija još uvijek u blagoj prednosti, iako se i ta granica svakim danom pomiče na više. Ono što bih ja konkretno volio vidjeti je puuuuuno više MOTOCIKALA u rangu 350-500 ccm sa klasičnim mjenjačem i ciklistikom motora, a po cijeni u rangu 30-50 000 kn. Mislim da bi takav vid konkurencije znatno koristio kako nama vozačima, tako i tržištu u kojem je taj rang znatno zapostavljen.
Meni motocikli i skuteri nisu konkurencija jedan drugome, već se fantastično nadopunjuju u pojedinim segmentima, i osobno bih rađe imao po jedan od oba svijeta, ali ću najvjerovatnije iz gore navedenih razloga završiti na nekoj zlatnoj sredini...
That's my two cents...
jedimaster said:ajde reci po čemu je bolji? jedino što na Fejzer nemožeš objesit vrećice kada ideš na plac :hehehe:
jedimaster said:ajde reci po čemu je bolji? jedino što na Fejzer nemožeš objesit vrećice kada ideš na plac :hehehe:
Hmmm...prijatelju...već smo ne znam koliko puta raspravljali da se o ukusima ne raspravljailuvatar said:ma kakvi skuteri preko 150ccm niste normalni to niti prdi niti smrdi...vikend voznja, vangradska voznja sjednes na motor i uzivas kako treba, a ne bit p.... vozit neku nakaradnu plasticnu kutiju i tjesit sam sebe da je to to zato jer ima prednost nad motorom tipa to sta ima vise prostora ispod sica
po gradu do ducana i u krugu 10km od kuce usisavac mali od 50ccm s ravnom podnicom koji platis 4500soma sa registracijom i svime
e i da...o kakvom vi uopce sportskom dizajnu pricate kod maxi skutera :shock: imate li vi ljudi oci
A šta reć nego:[email protected] said:Budem vam ja odgovorio na ovo pitanje jer sam 20 god vozio samo motore, uglavnom su to bili RR, nešto nakeda i enduro.....navozio se, napadao i tako nakon cijele priče jednog dana prije jedno 4 god mislim sam ostao bez vozačke za auto na 3mj, s tim da samo napomenem da sam se 20god vozio bez A kategorije, nju sam doduše položio 2007 nakon što sam kupio nex 250 i odlučio biti disciplinirani motorista - skuterista.
E sada, gledajte iskreno skuter još dgodinama neće biti motor, kao prvo mjenjač i kuplung su nešto drugo od automatika, drugo ciklistika se može približiti ali opet neće to biti to, možda budu skuteri prešli nekakav ER6 i tako ali R1, CBR 1000 alacdolje: što se tiće RR-a , dalje gledajući supermoto koji je sve popularniji kao i naked bike....ma neće, kao prvo ljudi gledaju i izgled a ciklistika je čista matematika i ako staviš kotač od 17" ili 15 već je druga priča, međuosovinski razmak pomakni za 5cm opet druga priča, amortizeri i ostalo da ne govorim, položaj vozača.....No skuterima nije ni bit zamjeniti motore nego nači primjenu u svakodnevici kod svih, e tu sam sada ja sa svojom pričom ustvari i zakaj sam ovo i napisao....kako kažem nakon dugog niza godina odlučio sam se za skuter samo radi posla na kojeg idem motorom jer obično sam u cipelama, košulji i onako casual obučen i moja priča je tu završila kod odabira motora, zatim uvijek imam neke stvari, nekad torbu, nekad laptop i jednostavno moj odabir je bio sasvim logičan, e sada, neznam kako bi izgledao na skuteru od 50 ccm ili runneru 125, vjerojatno presmješno pa zato je ova klasa maxy skutera dobrodošla, vjerujem da puno puno ljudi je razmišljalo isto, s druge strane rega je par puta manja, servis isto tako potrošnja....mislim da će se maxy skuteri proširivati i dalje i da budu sve više možda i izgledali na motore ali nikad neće biti motori.
Što se udobnosti tiće, vjerujte da se nisam nikad udobnije vozio bez bolova i ukočenosti
Skuteri su zakon i to vam velim iz iskustva!
[email protected] said:Budem vam ja odgovorio na ovo pitanje jer sam 20 god vozio samo motore, uglavnom su to bili RR, nešto nakeda i enduro.....navozio se, napadao i tako nakon cijele priče jednog dana prije jedno 4 god mislim sam ostao bez vozačke za auto na 3mj, s tim da samo napomenem da sam se 20god vozio bez A kategorije, nju sam doduše položio 2007 nakon što sam kupio nex 250 i odlučio biti disciplinirani motorista - skuterista.
E sada, gledajte iskreno skuter još dgodinama neće biti motor, kao prvo mjenjač i kuplung su nešto drugo od automatika, drugo ciklistika se može približiti ali opet neće to biti to, možda budu skuteri prešli nekakav ER6 i tako ali R1, CBR 1000 alacdolje: što se tiće RR-a , dalje gledajući supermoto koji je sve popularniji kao i naked bike....ma neće, kao prvo ljudi gledaju i izgled a ciklistika je čista matematika i ako staviš kotač od 17" ili 15 već je druga priča, međuosovinski razmak pomakni za 5cm opet druga priča, amortizeri i ostalo da ne govorim, položaj vozača.....No skuterima nije ni bit zamjeniti motore nego nači primjenu u svakodnevici kod svih, e tu sam sada ja sa svojom pričom ustvari i zakaj sam ovo i napisao....kako kažem nakon dugog niza godina odlučio sam se za skuter samo radi posla na kojeg idem motorom jer obično sam u cipelama, košulji i onako casual obučen i moja priča je tu završila kod odabira motora, zatim uvijek imam neke stvari, nekad torbu, nekad laptop i jednostavno moj odabir je bio sasvim logičan, e sada, neznam kako bi izgledao na skuteru od 50 ccm ili runneru 125, vjerojatno presmješno pa zato je ova klasa maxy skutera dobrodošla, vjerujem da puno puno ljudi je razmišljalo isto, s druge strane rega je par puta manja, servis isto tako potrošnja....mislim da će se maxy skuteri proširivati i dalje i da budu sve više možda i izgledali na motore ali nikad neće biti motori.
Što se udobnosti tiće, vjerujte da se nisam nikad udobnije vozio bez bolova i ukočenosti
Skuteri su zakon i to vam velim iz iskustva!
iluvatar said:ma kakvi skuteri preko 150ccm niste normalni to niti prdi niti smrdi...vikend voznja, vangradska voznja sjednes na motor i uzivas kako treba, a ne bit p.... vozit neku nakaradnu plasticnu kutiju i tjesit sam sebe da je to to zato jer ima prednost nad motorom tipa to sta ima vise prostora ispod sica
po gradu do ducana i u krugu 10km od kuce usisavac mali od 50ccm s ravnom podnicom koji platis 4500soma sa registracijom i svime
e i da...o kakvom vi uopce sportskom dizajnu pricate kod maxi skutera :shock: imate li vi ljudi oci
iluvatar said:ko sta bi i ja zakonom zabrania maxi skutere :jesus:
iluvatar said:ma kakvi skuteri preko 150ccm niste normalni to niti prdi niti smrdi...vikend voznja, vangradska voznja sjednes na motor i uzivas kako treba, a ne bit p.... vozit neku nakaradnu plasticnu kutiju i tjesit sam sebe da je to to zato jer ima prednost nad motorom tipa to sta ima vise prostora ispod sica
po gradu do ducana i u krugu 10km od kuce usisavac mali od 50ccm s ravnom podnicom koji platis 4500soma sa registracijom i svime
e i da...o kakvom vi uopce sportskom dizajnu pricate kod maxi skutera :shock: imate li vi ljudi oci
iluvatar said:ko sta bi i ja zakonom zabrania maxi skutere :jesus:
iluvatar said:bi volio vozit motor? :jesus:
iluvatar said:ma naravno odma si me skuzia....ja motor imam samo da mi dize ego i da se ljeti kurcim s njime po gradu u japankama i cvikama i najveci gust mi predstavlja krast vama skuterasima pickice jer sam veci lola sa motorom nego vi :jesus:
jedino sta me jebu takvi ko sto si ti pa pljunu pare za t-maxa pa su cak vece face od mene
Sinisa68 said:Rasprava je opet krenula u smjeru motor vs. skuter. Ne znam uopće i zašto to dvoje uspoređivati,kad i jedni i drugi imaju svoju klijentelu, a i jedno i drugo ima nekakvo svoje pro i kontra. To je skoro kao da se uspoređuje recimo nekakav dvosjed kabriolet sa obiteljskim monovolumenom. I jedno i drugo imaju svoje kupce i poklonike,a niti namjena im nije baš ista,iako i jedan i drugi spadaju u istu vrstu vozila. Tako i motori i skuteri, netko voli grbava leđa i ukočene ruke na RR-u, netko voli puno kubika među nogama, a netko voli oklopljeni veliki skuter, za sve ima mjesta pod suncem. Osobno, skuter mi je zakon,opušteno se sjedi,opušteno se vozi. To ne znači da je onaj koji se grbi na rr-u u krivu,taj jednostavno hoće nešto drugo.