kantrstiring

koliko svjesno koristiš kantrstiring???


  • Total voters
    179
darQ said:
jel ima kakvog smisla objašnjavat ovim pametnjakovićima koji su pokupili pamet cijelog svijeta i sad tu podbadaju a zapravo znaju otprilike za odgovor broj 2. u anketi :misli:

darQ, zakaj su svi "pametnjakovići" a ti si to saznal tek nedavno? Izakaj ulaziš u rasprave tog tipa uopče. Mislim nemoj me krivo shvatit...ali prije nekoga vremena je bio sukob zbog ove teme...sad opet ulaziš u neka razglabanja bez "kraja i konca". Da ne spominjem anketu koja je u najmanju ruku napravljena sa 4 ponuđena rješenja, od kojih tri zvuče kao da su za debilčeke. :misli:
 
evo još jedan test-dokaz da svi to koristimo... na ravnoj cesti pustit volan i probat radit slalom bez ruku(ili s rukama na rezervaru), znači samim naginjanjem tijela, i poslje probati isto to sa rukama na volanu... kako je lakše??
 
Bandit said:
Samo jedna napomena...mora da su nam autoškole u kurcu kad to ne objašnjavaju u toku osposobljavanja za A kategoriju...naime, meni je prije 23 godine to instruktor objasnio...

Meni prije 21 godinu nije niš objasnio. Samo sam dobila motor, natukla sate, položila i to je to.. 
 
Za one koji žele znati malo više o tehnici vožnje i malo žvakati teoriju imam "A Twist of the Wrist Volume II" od Keith Code-a u pdf-u. pa tko hoće, šaljem...
 
Sayock, možeš li to uploadat negdje? Da ne šalješ svima posebno. Mene zanima pa ako nije problem... (y)
 
Sayock said:
Za one koji žele znati malo više o tehnici vožnje i malo žvakati teoriju imam "A Twist of the Wrist Volume II" od Keith Code-a u pdf-u. pa tko hoće, šaljem...
može men

Bandit said:
darQ, zakaj su svi "pametnjakovići" a ti si to saznal tek nedavno? Izakaj ulaziš u rasprave tog tipa uopče. Mislim nemoj me krivo shvatit...ali prije nekoga vremena je bio sukob zbog ove teme...sad opet ulaziš u neka razglabanja bez "kraja i konca". Da ne spominjem anketu koja je u najmanju ruku napravljena sa 4 ponuđena rješenja, od kojih tri zvuče kao da su za debilčeke. :misli:
al pogledaj kolko ima glasova pod tim debilček odgovorima :wink:

thule_5689 said:
ako se to odnosi na mene, onda, evo primjer... bratov frend je na runneru 200 došao već dobrano blizu poda i slučajno okrenuo volan malo prema zavoju i to ga je uspravilo i uspio se izvuć.... e pa ako se za takve iznenadne situacije ne isplati obratit malo pažnju na to i skužit način na koji funkcionira...  :misli:

ne odnosi se na tebe neg na neke tipa ernest i slično :wink:
tebi (y)
 
darQ said:
al pogledaj kolko ima glasova pod tim debilček odgovorima :wink:
Znaš kako narod kaže, a narod je mudar!

"Kakvo pitanje, takav odgovor!"

:wink:
 
BLADERIDER said:
Kako to misliš prema zavoju? :misli:
Inaće se koristi za to da ga lakše spustiš kad ideš u zavoj, ako si ti već neznam kak lego, i napraviš counter sterin u tom smislu motor će onda tek legnut.
ne "skreneš" od zavoja da legneš još više, nego u zavoj da te izravna.... (tako se i inače dižeš iz zavoja, samo to radiš nesvjesno, probaj ono sa slalomom, šta sam objašnjavao)
evo još jedan test-dokaz da svi to koristimo... na ravnoj cesti pustit volan i probat radit slalom bez ruku(ili s rukama na rezervaru), znači samim naginjanjem tijela, i poslje probati isto to sa rukama na volanu... kako je lakše??
 
a da svi jednostavno nastavite vozit kao i do sad????  :misli:

BLADERIDER said:
Al kužiš, meni sad više ništa nije jasno, ja neznam. Kak da sad više vozim. Strah me sjest na bicikl jebote.
Darq daj još jednom objasni kak to sve funkcionira, ja sam zbunjen sad. :misli: :misli:
probaš na ravnom djelu ceste malo "okrenut" volan i vidiš učinak - i to je to!! nemoš fulat ako probaš!

sad će mi se netko javit: "okreneš volan i padneš, blablabla...."

Ernest_VG said:
nemreš past zbog kaunterstirniga  :LOL:
istina!

tko zna neka koristi countersteering svjesno, tko ne neka nastavi po starom i to je to....  8)
 
Je istina nemožeš past ali mislio sam na to da uopće ne skrećeš ni masom tijela nego ideš ravno jer se pričalo o rušenju motora pa... :lol:
 
thule_5689 said:
a da svi jednostavno nastavite vozit kao i do sad????  :misli:
probaš na ravnom djelu ceste malo "okrenut" volan i vidiš učinak - i to je to!! nemoš fulat ako probaš!

Da, ali el ne bi trebalo bit suprotno, mislim da vućem u smjeru u kojem je zavoj i da ga tak rušim, to sam molio za objašnjenje, zašto tako?
:misli: :misli:
 
speed attack said:
mene su to i "richtige blickführung" u autoskoli naucili

i mene, vrag mu dal kaj sve mora bit bolje vani... fakat smo vježbali žestoko tam u dijaspori..

kad se sjetim auto škole u ZG... smjestil me u auto i otišel u birtiju. Kad sam ja došao do kraja trake i nisam više mogel ubacit stojadina u rikverc, psovao me pol sata...  :palacdolje:
 
Kaj još uvijek pokušavamo kontra skretat od zavoja?
1. Jel to TO?
2. I ovo je isto TO
3. Ajd ovako
4. A sve to sam ja uspio i s ovim napravit :jesus:
 
shonyo said:
Kaj još uvijek pokušavamo kontra skretat od zavoja?
1. Jel to TO?
2. I ovo je isto TO
3. Ajd ovako
4. A sve to sam ja uspio i s ovim napravit :jesus:
šonjo...aj pogledaj sljedeći link pa reci jel to to :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=BX3PMckEX-0&mode=related&search=
 
BLADERIDER said:
Da, ali el ne bi trebalo bit suprotno, mislim da vućem u smjeru u kojem je zavoj i da ga tak rušim, to sam molio za objašnjenje, zašto tako?
:misli: :misli:
ako nije zajebancija, da još jednom pokušam objasnit.... ovaj put za primjer uzimam AUTO!!!! kad se voziš kroz desni zavoj, tjelo ti bježi prema van(lijevo) zbog centrifugalne sile!!! ako na motoru malo pomakneš u brzini(većoj od 10km/h, jer na manjima se može skretati volanom) volan, onda ti motor bježi prema van!!! zaključak: ako "okreneš" (još jednom, nije to vidljiv okret volanom već blagi pokušaj okretanja) volan prema desno - motor se naginje LIJEVO!!!
 
Iako sam i odprije bio upoznat s time, ovi tekstovi su me naveli da ponovo isprobam. I evo mog zapažanja. Ajme tople vode. Konkretno postavio sam pitanje što je bolje. Npr. za desni zavoj- gurat desnu ili vuči lijevu stranu uprvljač. I evo revolucionarnog zapažanja. Kada guram jednu stranu upravljača puno lakše rušim motor, ali preciznije upravljam kada privlačim drugu stranu Konkretno desni zavoj-privlačim lijevu. E pa sad...kad bih htio nešto na brzinu, uvjek bi gurao od sebe. Kad bi htio nešto preciznije onda bi privlačio. Ak ste me skužili...
 
Za one koji žele više  :D

http://www.sportrider.com/ride/146_9912_motorcycle_counter_steering/index.html
 
Moj prvi post, i mali prilog diskusiji na zadanu temu, iz pera i prakse samog Keitha Coda. Obavezno pogledati i filmic s vrha...

http://www.superbikeschool.com/machinery/no-bs-machine.php
 
O temi.  :mrgreen:
Baš sam malo pratio jučerašnju vožnju koja je bila pomalo prebrza za cestu po kojoj je vožena i zaključak je sljedeći. Taj fenomen koristin jedino kad tijelom ne stignem reagirati da prebacim motor u zavoj pri velikim brzinama, i onda se zapravo hvatam za npr, lijevu ručku koja mi služi kao oslonac da prebacim tijelo u drugu stranu, za desni zavoj i obratno. Inače to ne koristim. A to je i opasno, jer kod velikih brzina u zavojima, još ako dodatno ubrzavaš, na neravnoj cesti, motor na trenutke zna izgubiti kontakt s podlogom, pogotovo prednji i onda kantrstiring izaziva šiming. U mom trenutnom slučaju tu je amortizer guvernala, ali doživio sam ga jučer 2 puta pri nekih 190 km/h, no brzo se smirio. Ipak jeto kanarinac  :mrgreen:, kao ono, tobože to nešto znači.... (y).
 
miro said:
O temi.  :mrgreen:
Baš sam malo pratio jučerašnju vožnju koja je bila pomalo prebrza za cestu po kojoj je vožena i zaključak je sljedeći. Taj fenomen ...Inače to ne koristim. A to je i opasno, jer kod velikih brzina u zavojima, još ako dodatno ubrzavaš, na neravnoj cesti, motor na trenutke zna izgubiti kontakt s podlogom, pogotovo prednji i onda kantrstiring izaziva šiming.... Ipak jeto kanarinac  :mrgreen:, kao ono, tobože to nešto znači.... (y).

Kazu da tek kad si savladao "countersteering", mozes razmisljati o "bodysteeringu"  :misli:, ako sam te dobro skuzio, a ima jos toga.
Ne znam o kojim zavojima i brzini govoris, ali govoris krivo. Osim toga tu se govori o voznji motora, a ne ptica.  :LOL: Malo smijeha ne skodi.

Procitaj (i prevedi) jos jedanput gornji link, pa onda ovaj sto slijedi.

A Rene R jos sve potpisuje.  :misli:

http://www.sportrider.com/ride/146_0008_motorcycle_body_steering/