kantrstiring

koliko svjesno koristiš kantrstiring???


  • Total voters
    179
aurellie said:
Drago mi je da teoretski dio vožnje nisam naučio na ovom forumu

WARNING: THIS VEHICLE COUNTER-STEERS. IF YOU DO NOT UNDERSTAND COUNTERSTEERING DO NOT RIDE. SEEK THE HELP OF A QUALIFIED PROFESSIONAL Riding Coach.

Kopirano iz Supermano linka (y)
 
Stormbringer said:
Kazu da tek kad si savladao "countersteering", mozes razmisljati o "bodysteeringu"  :misli:, ako sam te dobro skuzio, a ima jos toga.
Ne znam o kojim zavojima i brzini govoris, ali govoris krivo. Osim toga tu se govori o voznji motora, a ne ptica.  :LOL: Malo smijeha ne skodi.

Procitaj (i prevedi) jos jedanput gornji link, pa onda ovaj sto slijedi.

A Rene R jos sve potpisuje.  :misli:

http://www.sportrider.com/ride/146_0008_motorcycle_body_steering/

Slažem se s Mirom zato jere se i ja upravo tako vozim (pa valjda znam šta radim tijekom vožnje), dakle: lijevu ručku volana povlačim bliže sebi kada želim skrenuti desno (btw netko je spomenuo vježbanje na parkingu - probaj, može se i pri brzini od cca 30-40km/h da skužiš kaj se dešava) - jako korisna tehnika za vožnju kroz grad, ali nikako za "trke" jer lako može doći do tzv. shimminga, tj. vibracija (trešnje) prednjeg kraja (tj. volana) - a to onda može rezultirati potpunim gubitkom kontrole nad motorom (nešto slično se meni desilo kad sam pao s motora, samo kaj sam ja pogodio u grabu - MOŽDA da sam imao amortizer volana MOŽDA bih se izvukao), dakle, countersteering je jako dobar (odličan dapače) za brze i nagle promjene smjera kretanja motora, a sada da li sam osjetio potrebu contersteer-at u dugi blagi zavoj - NE - ali svejedno to nesvjesno radim (samo punooo manje), jer je to ipak stvar navike i stil vožnje - manje-više to svi radimo, samo neki svjesno, drugi nesvjesno...da samo znaš koliko puta mi se zatresao prednji kraj (volan) - kod naglih ubrzavanja prilikom izlaska iz zavoja, kod naglih ubrzavanja uopće - za takve motore je prijeko potreban amortizer volana (koji nažalost košta)...
 
dio ove priče se dešava u samoj vilici, što sam nedavno čuo kod Grigića, iz kojeg razloga neki stavljaju ukrutu, onu pločicu tik iznad blatobrana. Mislim te cjevčine napred jesu masivne, ali je i sila kad se mojih oko 250kg plus mojih 100 krene naginjat u zavoju, poprilična. Tak da kotač sam krene tam di mora, navodno da se svinu čak centimetar, dva...
U svakom slučaju, svaki zavoj je gušt, pogotovo gore spomenuti kretki lijevi desni, tam je to kontramotanje najočitije...
 
Rene(Raptor) said:
...... jako korisna tehnika za vožnju kroz grad, ali nikako za "trke" ...........


a ja bi reko da je bas kontra.
kroz grad mozes i bez kounterstiringa.
a za brzu voznju i prolazenje zavoja je skoro neophodan
al neko to cini svjesno a neko nesvjesno, u tome je fora, da ovi nesvjesni nit ne kuze kaj rade da bi motor spustali i prolazili zavoj
 
speed attack said:
ma oni ne voze
to je cruising :mrgreen:

da voze, onda bi i skuzili da brzi prolaz kroz zavoj ne funkcionira bez kounterstiringa
onda bi znali i od cega ruke bole kad se vozis 8)
jesi kad probap voziti bez ruku kroz zavoje ili samo s jednom rukom? Netko tko je zna, može i s jednom rukom dosta solidnom brzinom kroz zavoje. Dakle, možeš i radom tijela, druga stvar je kod stvarno velikih brzina, kao i kod brzog prebacivanja iz zavoja u zavoj.
 
miro said:
jesi kad probap voziti bez ruku kroz zavoje ili samo s jednom rukom? Netko tko je zna, može i s jednom rukom dosta solidnom brzinom kroz zavoje. Dakle, možeš i radom tijela, druga stvar je kod stvarno velikih brzina, kao i kod brzog prebacivanja iz zavoja u zavoj.

jedan frend je to radio na tečaju sportske vožnje u Francuskoj, i ja to ponekad upražnjavam, genijalan osjećaj...  (y)
 
miro said:
jesi kad probap voziti bez ruku kroz zavoje ili samo s jednom rukom? Netko tko je zna, može i s jednom rukom dosta solidnom brzinom kroz zavoje. Dakle, možeš i radom tijela, druga stvar je kod stvarno velikih brzina, kao i kod brzog prebacivanja iz zavoja u zavoj.

jesam probao. koturajuci se prema crvenom semaforu tijelom vozim lagani slalom. al to nema veze s upravljanjem kod vecih brzina. kad je brzina u pitanju, nemas vremena upravljat motor tijelom. sta mislic cemu su upravljac izmislili, samo za drzat se,a :mrgreen:

a jednom rukom kad jurim po zavojima, jurim upravo zbog kounterstiringa. jer za upravljanje mi je dovoljna jedna ruka

ne samo solidnom brzinom, nego jaaaaaako brzo, cak prebrzo za pojedince

 
Ja mislim da se bez countersteering-a uopće ne može vozit.
Najočitije je za vidit ako gledate MotoGp pa kad  kamera gleda na na
prednje kolo, tu se vidi koliko koriste countersteering za leć u zavoj.
 
speed attack said:
to zato jer su braca po raptoru
i Pivi bi to potpisao :mrgreen:

Nisam to znao, mislio sam da je kanarinac dukac. Pivi  :LOL: :LOL: :LOL:


Soho said:
a ovima koji voze iskljucivo prebacivanjem tijela zelim srecu i dug zivot

I ja isto, ujedno, to je prijevod jedne rečenice iz engleske verzije.  (y)

miro said:
ajd molim te prevedi to, ja ne znam engleski pa mi to ništa neznači.

Hrvatska verzija postoji na motori.hr, to je već napisano na početku posta, a dao si i komentar (#1) http://www.motori.hr/cgi-bin/komentari.rr?id=1240&tab=clan  :misli: ili je to netko drugi  :LOL:

xjr1300 said:
jedan frend je to radio na tečaju sportske vožnje u Francuskoj, i ja to ponekad upražnjavam, genijalan osjećaj...  (y)

Nije trebao ići u Francusku zbog upražnjavanja i to još jednom rukom. Nisi jedini, svi to prakticiraju, ali ima i boljih osjećaja.. :69: npr.
 
ev nisam bio jedno vrijeme na forumu i vid čuda...piše se po mojoj temi...
di su sad oni nevjerni tome kad su rekli da je to obrađeno da se sve zna bla bla bla...

miro said:
jesi kad probap voziti bez ruku kroz zavoje ili samo s jednom rukom? Netko tko je zna, može i s jednom rukom dosta solidnom brzinom kroz zavoje. Dakle, možeš i radom tijela, druga stvar je kod stvarno velikih brzina, kao i kod brzog prebacivanja iz zavoja u zavoj.
miro ti baš i ne kužiš poantu cijele stvari jel :mrhappy:
stvar je u tom da kantrstiraš stalno...osim ako voziš bez ruku...dakle...i s jednom rukom kad voziš..kantristiraš...
:wink:
jednom kad se vidimo objasnit ću ti to malo... (y)
 
zdravoseljački...to je kada skreces decno da volan malo pigas kao da skreces u lijevo?

probao jucer kad sam isao s emalo provozati natočiti i to...i sam se motor spusti na pod....meni osobno ce trebati puno vjezbe da naucim to dozirati kako treba i koristiti jer sam to probavao tako da sam tiejlom se prakticki nagnuo i onda samo scimao volan i motor se samo jos spustio u zavoj do kraja
 
MoJo!Orion said:
daj ne bulazni... :mrgreen:

naravno da mozes...bicikl kao i sve drugo na dva kotaca countersteera. :jesus:
MoJo!Orion said:
ko hoda taj se popikne, ko trenka taj flisne kaj tu ne stima? bolje da flisne dok uci i kolko tolko to ocekuje nek da se zabije u auto/brod/zid/jeza/medu/zeku... ne kopcam te bas.  :misli:
fajnli neko ko kuži šta priča...
(y)
mali osvrt na statistiku glasovanja...još uvijek je puno onih koji nemaju pojma o čem se točno radi kad im neko kaže kantrstiring...
 
Pitbull said:
Ajd, ajd samo trenirajte tak dugo dok neko nebu flisnul  :palacdolje:
Meni nije puno falilo. Zaigro sam se, ono prije ulaska u dvorište, skretanje ulijevo, lupim ja po lijevoj ručki, motor PADAAAA previše, ispravljam i prolazim 1 cm od ograde. hiiihhhhaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :mrgreen:

KANISTERing je zakon!!!!
 
MoJo!Orion said:
ko hoda taj se popikne, ko trenka taj flisne kaj tu ne stima? bolje da flisne dok uci i kolko tolko to ocekuje nek da se zabije u auto/brod/zid/jeza/medu/zeku... ne kopcam te bas.  :misli:

Niš ja nemam protiv treniranja al u kakvoj se opremi vozite dok trenirate  :misli: odnosno učite a kolko mi je poznato baš se dobro ne provedeš ak flisneš u trapericama!  (y)
 
Tema je super, countersteering nakon Orionovog clanka i Darqovog elaborata je nesto sto ce svaki pocetnik rado procitati i primjeniti u praksi.

Off je ociscen, ali da vam budem iskren, stvarno ne vidim sto novoga se moze reci na ovu temu pa stoga ova tema ode pod Gashu
 
Kako određeno vrijeme nisam imao nikakav motor za cestovnu vžnju, nisam ni razmišljao o ovome...

No jednom prilikom sam sjedio sa Francom ( D lojerom ) i Čalom i tako smo diskutirali o vožnjama i inim glupostima... Tom prilikom sam ja čika Francu pričao neke stavri o OFFroad vožnji, a on je meni pričao o karnisteringu i kako su ga to učili negdje "vani" ....

Ustvari nemam reći ništa novo vezano za temu, već samo hoću reći čika Francu da sam skužio i svjesno probao tako voziti, te došao do zaključka da je to ustvari normalan način vožnje, samo sam do sada to radio nesvjesno ...  (y)
 
"Kantrstiring" se može izvježbati i u kontroliranim uvjetima pod budnim okom instruktora na baznom treningu za motocikliste u AMC-u u Mičevcu. Čak se radi jedan zanimljiv manevar za sužavanje putanje zavoja ako vidiš da ideš preširoko / ispadaš van ili izbjegavaš prepreku.
 
strasilo said:
Kako određeno vrijeme nisam imao nikakav motor za cestovnu vžnju, nisam ni razmišljao o ovome...

No jednom prilikom sam sjedio sa Francom ( D lojerom ) i Čalom i tako smo diskutirali o vožnjama i inim glupostima... Tom prilikom sam ja čika Francu pričao neke stavri o OFFroad vožnji, a on je meni pričao o karnisteringu i kako su ga to učili negdje "vani" ....

Ustvari nemam reći ništa novo vezano za temu, već samo hoću reći čika Francu da sam skužio i svjesno probao tako voziti, te došao do zaključka da je to ustvari normalan način vožnje, samo sam do sada to radio nesvjesno ...  (y)

Bravo Kolumbo...
 
Pokusavam to primjenjivati koliko god mogu, nakon sto sam procitao onaj tekst na portalu  :misli:
 
Tommee said:
Pokusavam to primjenjivati koliko god mogu, nakon sto sam procitao onaj tekst na portalu  :misli:
pa svi to koriste, samo neznaju da to rade.. korisno je to znat napravit svjesno za kritične situacije  :misli: