Kawasaki ER 5 ili KLE?

Meni je sic na KLE-u bio na svojim rubovima taman na trticnoj kosti. Ubijalo me to. Ubijalo me vec nakon 100-200 km. Zeni sic na istom motoru nije pasao jer ju je tjerao da klizi na mene, sto se posebno osjetilo prilikom kocenja.

Znam da smijesno zvuci, ali sirina, duzina i opce karakteristike SICA su bile prakticki kljucni kriterij pri odabriru motora koji ce naslijediti KLE-a.
 
Netko je nekoč davno napisao. KLE Nije motor, to je pola motora. Umjesto dva diska naprijed ima jedan, umjesto dva auspuha ima jedan, umjesto 100 ks ima 50, umjesto 1000 ccm ima 500  :mrgreen:
jbg, toliko i košta. Mene je zasmetalo što mi je upravljač bio na prsima. Pa mi logično ovo za trticu..
 
vlucic said:
Meni je sic na KLE-u bio na svojim rubovima taman na trticnoj kosti. Ubijalo me to. Ubijalo me vec nakon 100-200 km. Zeni sic na istom motoru nije pasao jer ju je tjerao da klizi na mene, sto se posebno osjetilo prilikom kocenja.

Znam da smijesno zvuci, ali sirina, duzina i opce karakteristike SICA su bile prakticki kljucni kriterij pri odabriru motora koji ce naslijediti KLE-a.
Meni sic ne stvara neki problem,inače bi ga dao pretapicitati,tak da....kak je tak je  (y)

Pa tak svi kleovci prelaze na stromove,to je neki normalni slijed :mrgreen:
 
Zahvaljujem svima na odgovorima i komentarima!
fucking said:
a s obzirom da se kle više ne može dobit novi, dakle morao bi ga kupit polovnog, tako može i transalpa kupit polovnog, koju godinu starijeg doduše, ali daleko bolji motor za vožnju u dvoje a i općenito...
Ma, jasno je to i meni. Nije stvar samo u financijama, pitam se nije li taj motor ipak malo "preživčan" za mene kao početnika..? No, kad smo već kod njega, možeš li reći malo više o njemu? Usporedba sa KLE?
Hvala. (y)
 
Nisam neki iskusni pa moj komentar nema neku "težinu", ali KLE je dosta udoban i mislim da je bolja opcija za početak (rega, financije itd).
Nakon toga lako pređeš na V-Stroma  :mrgreen:.
 
wtf, sve neki kritičari i picajzle  :misli:
a ispustili ste najveći aduta KLE-a, a to je da mi ljudi  u pristojnim godinama na kojima se vidi dobar život......
da ne serem, mi koji imamo škembicu, na KLE-u imamo kamo s njom
iz profila izgledamo čist hercig  (y)
 
Feeler said:
Zahvaljujem svima na odgovorima i komentarima! Ma, jasno je to i meni. Nije stvar samo u financijama, pitam se nije li taj motor ipak malo "preživčan" za mene kao početnika..? No, kad smo već kod njega, možeš li reći malo više o njemu? Usporedba sa KLE?
Hvala. (y)

kle je puno živčaniji od transalpa jer se vrti na puno više okretaja, odnosno "normalno" područje rada mu je daleko iznad istoga kod honde TA.
samim time, kad se motor visoko vrti, tjera te na više gasa( kle se ispod 6000 rpm davi ) a šta je još gore, kle nama kočnice koje ga mogu kvalitetno zaustaviti kad se razleti.
osim toga, položaj vozača na kleu je blago zamoran a zbog visoko postavljenih oslonaca za noge prilično ga se može srušiti u zavojima (čitaj: do ruba gume)  a ako uletiš u pravoj brzini sa dovoljno gasa (i rezerve gasa) čak zna biti i stabilan u zavoju  :mrgreen:

kod transalpa se motor vrti puno manje, ne treba i ne može ga se voziti na visokim okretajima, oslonci za noge su niže postavljeni, volan je udaljeniji od vozača...uglavnom ko da sjediš na klupi-na rivi, čisti odmor.a mene to baš ne tjera na neko ludovanje...
eto  (y)

 
Enigm@ said:
poštujem komentare no meni osobno vožnja u dvoje nikad nije bila mučna ili tako nešto na KLE-u, dapače ljepše mi je  sa suvozačem  :mrgreen:
uredno svake godine idemo na more s njim i sve 5...jedino da je 20ks više ne bi se bunio...
sto ljudi sto čudi  (y)
ti nisi mjerodavan jer zajedno sa suvozačicom imaš 25 kg  :mrgreen:
 
Obzirom na početno pitanje i dilemu; Ako se voziš sam 80% i isto tako većinom gradska vožnja i okolica onda kle je puuno bolji izbor.
Ako su u pitanju dalje vožnje i izbjegavanje grada, vožnje u dvoje i zahtjevniji vozač, onda sigurno er5. Često sam na ovom forumu čitao komentare o dilemi između kle i er5, koliko god se to nekom činilo ali to uopće nisu slični motori.(osim agregata)
Obzirom da sam vozio i jedan i drugi, čudi me kako se netko može dvoumiti između ta 2 motora ako ima barem malo moto-iskustva. Ta dva motora su potpuno drugačijeg koncepta, stila, načina vožnje itd. Evo upravo sam kle preporučio neki dan prijatelju koji je u fazi kupovanja motocikla (nakon dulje pauze), jer znam njegove afinitete i godinu proizvodnje, svrhu za koju ga treba i 80% solo vožnja i vrlo rijetko dalje relacije, mekan dovoljno za njegove ne baš mlade kosti i zglobove i najviše načina i svrhe korištenja, te stila vožnje koji on preferira.
 
tomtigar said:
Obzirom na početno pitanje i dilemu; Ako se voziš sam 80% i isto tako većinom gradska vožnja i okolica onda kle je puuno bolji izbor.
Ako su u pitanju dalje vožnje i izbjegavanje grada, vožnje u dvoje i zahtjevniji vozač, onda sigurno er5. Često sam na ovom forumu čitao komentare o dilemi između kle i er5, koliko god se to nekom činilo ali to uopće nisu slični motori.(osim agregata)
Obzirom da sam vozio i jedan i drugi, čudi me kako se netko može dvoumiti između ta 2 motora ako ima barem malo moto-iskustva. Ta dva motora su potpuno drugačijeg koncepta, stila, načina vožnje itd. Evo upravo sam kle preporučio neki dan prijatelju koji je u fazi kupovanja motocikla (nakon dulje pauze), jer znam njegove afinitete i godinu proizvodnje, svrhu za koju ga treba i 80% solo vožnja i vrlo rijetko dalje relacije, mekan dovoljno za njegove ne baš mlade kosti i zglobove i najviše načina i svrhe korištenja, te stila vožnje koji on preferira.
...nemoj me krivo shvatit, ali koliko puta si čitao da se ljudi dvoume između ta dva motora i nakon svega, još se čudiš. Eto, dvoume se i ne samo između dva motora negi i između dva koncepta. Zašto bi netko morao voliti samo jedan tip motora. Osobno mi se jednako, ali doslovno jednako sviđaju nakedi i "Enduro" motori. Nemam para za oba pa moram voziti jedan od njih. I što je tu čudno. Vjerojatno je i njemu svejedno pa pita za razlike. Eto, dvoumi se se čovjek i nebitno jel ima iskustva ili ne. Za par godina ću se i ja, ako bog da, dvoumiti između motora različitih "Koncepata", a sutra već netko drugi.
Od ta dva motora, kaj god da kupiš, biti će ti pouzdani. Ono što moraš svakako napraviti je sa suvozačicom bar sjesti na oba. Na kle-u je sjedenje stvarno malo čudno i ako te to ne smeta, kle. A kočnice...stisni muški i dobro bu. KLE je za razliku od er5 bar muškiji motor.
 
l-for-r
Neznam po čemu si ti zaključio da je neki motor "muškiji", (ali valjda iz vlastitog iskustva) kle je kaoguma naspram er 5. A to što se ti dvoumiš nije argument ako znaš što hoćeš voziti, pa onda pitanje nema smisla. Kao: ljudi recite što da ja vozim? vozio bih gliser do 5 metara sa 50 kw motorom, ali dvoumim se jer mi se i barka sviđa makar sa slabijim motorom, a može i s malom kabinom neki ribarski čamac...Prvo moraš znat što hoćeš, pa onda pitaš za savjet, a ne ljudi što bi ja vozio. S aspekta čovjeka koji je postavio pitanje, a vozio je skuter, i prema navedenim afinitetima zaključak bi bio kle, ali ipak su to dva vrlo različita koncepta, što sam ja i naglasio, a s aspekta cijene kle je možda i best-buy. To što se tebi sviđaju oba koncepta ne znači baš ništa. Odluči se za oba ako možeš, ali pitanje je bilo ili a ili b, a to što će i dalje biti onih koji na svakakva pitanja daju i svakakve odgovore, govori samo o tome da nisu dalje od 5 razreda osnovne škole, niti po razmišljanju niti po onome što pišu.

Meni se sviđa i romobil i bicikl, ali romobil mi je premali neznam šta da kupim, ali bicikl imam pa ljudi pomozite šta da radim. Vozio sam do sada skate.
Odgovor: 1) A da kupiš role?   2) Možda bolje pričekaj malo pa kupi tenisice s kotačićima 3) A jesi razmišljao o klizaljkama? 4) Imam ja jedne hokejke malo rabljene......  :misli:
 
e jbg....jasno je meni što ti želiš napisati, no jako često se ljudi čude "Kako možeš uspoređivati to s tim.." što je po meni potpuno bezveze. I na takvo razmišljanje "nemožeš to s tim" je usluijedio moj odgovor. Čovjek ne zna, a ne zna zato jer nije imao prilike usporediti i probati. Istina, dva su to različita koncepta koji daju isto (dakle nije baš gliser i barka) sali svaki na svoj način. Ako čovjek ne zna, gleda što mu je lijepo oku i što bi si mogao priuštiti. Pita za savjet jer misli da će mu netko pomoći...i onda usluijedi odgovor "To ne možeš uspoređivati". E ja kažem da možeš. Itekako možeš, jer su oba motocikla, niti jedan ne daje više od onog drugog osim što KLE daje ipak mogućnost vožnje po makadamu što naked motocikli s tvrdim ovjesom i rasporedom težina kakav već imaju, mogu zaboraviti. Oba imaju podjednako snage i oba su jednako troma kad je na njima dvoje ljudi. Pa i da je tu u usporedbu uletjela cbr-ka 600 (npr) bilo bi za uspoređivat jer čovjek ne zna i onda bi se reklo "Ak se misliš voziti u dvoje i raditi dosta km, to tada nije za tebe". Iz njegove perspektive su to motocikli, a iz perspektive onih koji su napravili pokoji km su to naked i enduro motocikli što netkom tko kupuje prvi motor apsolutno ništa ne znači. Lijep mu je ili nije. Dobro se osjeća na njemu ili ne, a sve ostale teorije oko mekane vilice, slabog kočenja....mogu mu postati jasne kada kupi bolji motor.

KLE Muškiji motor....naravno da je, ali samo po izgledu. Stavi ga pored ostalih motora u klasi 650, izgledom totalno parira. Stavi er 5 pored ostalih motora u klasi 600 izgleda smješan. Još stavi kofer na njega i pogledaj ga odozada....ajme majko. Nemoj ti mene krivo shvatiti, nemam ja niš protiv er5. Super motor, udoban za vozit, ograničene namjene ( i s ybr 125 su išli oko svijeta, ali znaš što mislim) i to je to.
 
Kle za mene osobno izgleda ko motorić za vježbu mladića od 14 godina, a kad gledam er 5 pokraj bilo koje 6ice izgleda puno više mačo za moj ukus pa o tome netreba raspravljati, jer da znaš malo više nikad nebi izjavio takvu glupost koji motor izgleda muškije, ali pošto se ti smatraš kompetentnim i tvoje mišljenje je referentno polazište estetskog ocjenjivanja, uživaj u njemu dok ne odrasteš.
 
tomtigar said:
Kle za mene osobno izgleda ko motorić za vježbu mladića od 14 godina, a kad gledam er 5 pokraj bilo koje 6ice izgleda puno više mačo za moj ukus pa o tome netreba raspravljati, jer da znaš malo više nikad nebi izjavio takvu glupost koji motor izgleda muškije, ali pošto se ti smatraš kompetentnim i tvoje mišljenje je referentno polazište estetskog ocjenjivanja, uživaj u njemu dok ne odrasteš.
a čuj...vidim da sam te nečima dirnuo u žicu pa si malo postao bezobrazan, ali što reći za čovjeka (ili kako već) koji kaže da mu er 5 pored milo koje 6-ice izgleda puno više macho (cbf600 je avion za er 6) no kao što si napisao, o ukusima se ne raspravlja, a kako su er 5 i kle u igri, jedini je izgled po kojem bi se moglo reći koji je motor muškiji..i da, stvarno mislim da je kle daleko muškiji....joj kad vidim onu 130 gumu na er5...macho više nego bilo koja 6-ica...daj otvori oći (pa tek onda odrasti) (y)
 
E stvarno si dosadan, govoriš o 6ici da je avion prema 5ici, a mi raspravljamo o mačo izgledu, jedino s hornetom po izgledu ga možeš uspoređivati i to do 2005, a o čemu smo mi raspravljali o avonima ili o kle ili er 5, pa si ti došao do presudnog značaja za motore, a to je za tebe izgled daj se malo skuliraj fakat si na krivom kolosjeku, ak se nemoš suzdržat od gluposti popij malo vode. :?
 
Kad promjeniš 20 motora, 20 automobila i kad napraviš više od 1.500.000km znati ćeš što je čemu bliže.
 
tomtigar said:
E stvarno si dosadan, govoriš o 6ici da je avion prema 5ici, a mi raspravljamo o mačo izgledu, jedino s hornetom po izgledu ga možeš uspoređivati i to do 2005, a o čemu smo mi raspravljali o avonima ili o kle ili er 5, pa si ti došao do presudnog značaja za motore, a to je za tebe izgled daj se malo skuliraj fakat si na krivom kolosjeku, ak se nemoš suzdržat od gluposti popij malo vode. :?
aha...ti smiješ napisati, ja ne..wtf. Vidim tko treba odrast. Moraš znati da postoje ljudi koji misle i drugačije od tebe. Kada odrasteš shvatiiti češ da se ne moraš uvjek složiti s tuđim mišljenjem i to što ga netko ima da je to normalno (y) er5 i hornet :mrgreen: :LOL:
Ja nisam za primjer uzeo horneta nego cbf 600, a i cbf 500 je daleko ljepši od er5, isto ima 2 cilindra, 10 konja više, guma 160 (zadja)...er5 je mala beba pored njega.
Ja nisam došao, ja sam stalno tu :jesus:
 
evo video kako mene prati muški motor  8)
http://www.youtube.com/watch?v=UWQr85Mw1Bg