Feeler said:U potrazi za mišljenjima naletjeh na ovu temu, jer me muči ista nedoumica (s tim da se i gs500 gura). Nakon što sam "usisao" temu muči me još veća nedoumica.
Mislim, ipak, kako će prevagnuti ženino mišljenje koje naginje na KLE. Jbg, kreditno je sposobnija.
A, i lijep je ovaj motor što ga je čovjek uzeo...
bev said:Ovisi dosta o tome za što ti treba i kako bi se vozio.
Feeler said:Važna stavka mi je vožnja u dvoje. Zanima me koliko je motor udoban za suvozača, te koliko njegova prisutnost utječe na stabilnost i upravljivost motora (govorim o KLE-u).
mislim da bi mu strom bio bolji i to 1000, ili još bolje gs1200 Ad. Jbg, koliko para, toliko muzike. Ak je baš tak neudobno, 1000 kn je uređivanje sica a da i dobro izgleda. Ali zato imaš jetfinu regu. A snaga....500 ccm i 50ks. Nemoj očekivati avion. Bolje ti je onda novi pegaso strada, mada i on u dvoje iznad 130 zaboravi dinamiku. No to je tak s tim motorčekima :wink:fucking said:kle je potpuna katastrofa za vožnju u dvoje, i vozaču i suvozaču je na kle-u ajme, pogotovo ako su viši i teži.
osim toga je i premekan (kada je podešen na "najtvrđe") pa se sa suvozačem praktički voziš na zadnjem kolu.
naravno da nema ni snage u takvim okolnostima osim na visokim okretajima a o kočenju sa suvozačem nebi ni pričao.
tebi treba transalp
čuj ja ne pišem na temelju pretpostavki, vozio sam gotovo sve motore ove klase odnosno sve slično kle-u a samoga klea imam i danas i to mi je već drugi.live-for-ride said:mislim da bi mu strom bio bolji i to 1000, ili još bolje gs1200 Ad. Jbg, koliko para, toliko muzike. Ak je baš tak neudobno, 1000 kn je uređivanje sica a da i dobro izgleda. Ali zato imaš jetfinu regu. A snaga....500 ccm i 50ks. Nemoj očekivati avion. Bolje ti je onda novi pegaso strada, mada i on u dvoje iznad 130 zaboravi dinamiku. No to je tak s tim motorčekima :wink:
poanta je bila "Kolio para toliko muzike" (naravno, u ovom slučaju). Meni osobno nikako ne odgovara položaj sjedenja i ne bih ga kupio za voznju sam...fucking said:čuj ja ne pišem na temelju pretpostavki, vozio sam gotovo sve motore ove klase odnosno sve slično kle-u a samoga klea imam i danas i to mi je već drugi.
odgovorno tvrdim da kle nije za vožnju u dvoje i amen.a da je dobar motorić samo za vozača, da-više je nego dobar, osobito kad se uzme u obzir financijska konstrukcija.
a s obzirom da se kle više ne može dobit novi, dakle morao bi ga kupit polovnog, tako može i transalpa kupit polovnog, koju godinu starijeg doduše, ali daleko bolji motor za vožnju u dvoje a i općenito...
fucking said:čuj ja ne pišem na temelju pretpostavki, vozio sam gotovo sve motore ove klase odnosno sve slično kle-u a samoga klea imam i danas i to mi je već drugi.
odgovorno tvrdim da kle nije za vožnju u dvoje i amen.a da je dobar motorić samo za vozača, da-više je nego dobar, osobito kad se uzme u obzir financijska konstrukcija.
a s obzirom da se kle više ne može dobit novi, dakle morao bi ga kupit polovnog, tako može i transalpa kupit polovnog, koju godinu starijeg doduše, ali daleko bolji motor za vožnju u dvoje a i općenito...
tvigi said:Kakve vi fine riti imate
Ja sa ženom odvalim po kusur km i kaj,malo žulja,boli....
cca.400 km moraš osjetit na bilo čemu se vozio.
Ja svog opteretim sa 160/170kg i sve štima.
Ja imam malo više mesa na riti od tebe :jesus:vlucic said:Put do sestre u Svabiji, 850 km u jednom pravcu, u jednom danu, bez umora i ukocenog dupeta (naravno da stajem svako toliko radi tankanja). Suvozacica takodjer. 200 litara prtljaznog prostora motor ne osjeti, osjetim jedino na u sirini zbog bocnih kofera.
Nekad vozio KLE, na relaciji Zagreb-Novalja bi umirao od ukocenosti trtice vec oko Senja.