Kawasaki ER 5 ili KLE?

er-5 jer se na njega pale mlade japanke
 
U potrazi za mišljenjima naletjeh na ovu temu, jer me muči ista nedoumica (s tim da se i gs500 gura). Nakon što sam "usisao" temu muči me još veća nedoumica.  :(
Mislim, ipak, kako će prevagnuti ženino mišljenje koje naginje na KLE. Jbg, kreditno je sposobnija.  :mrgreen:
A, i lijep je ovaj motor što ga je čovjek uzeo... (y)
 
Feeler said:
U potrazi za mišljenjima naletjeh na ovu temu, jer me muči ista nedoumica (s tim da se i gs500 gura). Nakon što sam "usisao" temu muči me još veća nedoumica.   :(
Mislim, ipak, kako će prevagnuti ženino mišljenje koje naginje na KLE. Jbg, kreditno je sposobnija.  :mrgreen:
A, i lijep je ovaj motor što ga je čovjek uzeo... (y)


Ovisi dosta o tome za što ti treba i kako bi se vozio.
 
bev said:
Ovisi dosta o tome za što ti treba i kako bi se vozio.

Otprilike kao i kod tebe: Uglavnom gradska vožnja uz izlete na otvorenu cestu (auto - ceste ne podnosim, vozim kamion...). Nekakva jurnjava i agresivnija vožnja me previše ne zanima (godine čine svoje). Lagana vožnja, blejanje po prirodi... Navukao sam se prije par godina kada sam snimio desetak slovenskih motorista kako na taj način uživaju u vožnji u okolici Trakoščana.

Važna stavka mi je vožnja u dvoje. Zanima me koliko je motor udoban za suvozača, te koliko njegova prisutnost utječe na stabilnost i upravljivost motora (govorim o KLE-u).

Malo me brine i ova visoka točka težišta... :?
 
Feeler said:
Važna stavka mi je vožnja u dvoje. Zanima me koliko je motor udoban za suvozača, te koliko njegova prisutnost utječe na stabilnost i upravljivost motora (govorim o KLE-u).

kle je potpuna katastrofa za vožnju u dvoje, i vozaču i suvozaču je na kle-u ajme, pogotovo ako su viši i teži.
osim toga je i premekan (kada je podešen na "najtvrđe") pa se sa suvozačem praktički voziš na zadnjem kolu.
naravno da nema ni snage u takvim okolnostima osim na visokim okretajima a o kočenju sa suvozačem nebi ni pričao.

tebi treba transalp  (y)
 
fucking said:
kle je potpuna katastrofa za vožnju u dvoje, i vozaču i suvozaču je na kle-u ajme, pogotovo ako su viši i teži.
osim toga je i premekan (kada je podešen na "najtvrđe") pa se sa suvozačem praktički voziš na zadnjem kolu.
naravno da nema ni snage u takvim okolnostima osim na visokim okretajima a o kočenju sa suvozačem nebi ni pričao.

tebi treba transalp  (y)
mislim da bi mu strom bio bolji i to 1000, ili još bolje gs1200 Ad. Jbg, koliko para, toliko muzike. Ak je baš tak neudobno, 1000 kn je uređivanje sica a da i dobro izgleda. Ali zato imaš jetfinu regu. A snaga....500 ccm i 50ks. Nemoj očekivati avion. Bolje ti je onda novi pegaso strada, mada i on u dvoje iznad 130 zaboravi dinamiku. No to je tak s tim motorčekima :wink:
 
live-for-ride said:
mislim da bi mu strom bio bolji i to 1000, ili još bolje gs1200 Ad. Jbg, koliko para, toliko muzike. Ak je baš tak neudobno, 1000 kn je uređivanje sica a da i dobro izgleda. Ali zato imaš jetfinu regu. A snaga....500 ccm i 50ks. Nemoj očekivati avion. Bolje ti je onda novi pegaso strada, mada i on u dvoje iznad 130 zaboravi dinamiku. No to je tak s tim motorčekima :wink:
čuj ja ne pišem na temelju pretpostavki, vozio sam gotovo sve motore ove klase odnosno sve slično kle-u a samoga klea imam i danas i to mi je već drugi.
odgovorno tvrdim da kle nije za vožnju u dvoje i amen.a da je dobar motorić samo za vozača, da-više je nego dobar, osobito kad se uzme u obzir financijska konstrukcija.

a s obzirom da se kle više ne može dobit novi, dakle morao bi ga kupit polovnog, tako može i transalpa kupit polovnog, koju godinu starijeg doduše, ali daleko bolji motor za vožnju u dvoje a i općenito...
 
fucking said:
čuj ja ne pišem na temelju pretpostavki, vozio sam gotovo sve motore ove klase odnosno sve slično kle-u a samoga klea imam i danas i to mi je već drugi.
odgovorno tvrdim da kle nije za vožnju u dvoje i amen.a da je dobar motorić samo za vozača, da-više je nego dobar, osobito kad se uzme u obzir financijska konstrukcija.

a s obzirom da se kle više ne može dobit novi, dakle morao bi ga kupit polovnog, tako može i transalpa kupit polovnog, koju godinu starijeg doduše, ali daleko bolji motor za vožnju u dvoje a i općenito...
poanta je bila "Kolio para toliko muzike" (naravno, u ovom slučaju). Meni osobno nikako ne odgovara položaj sjedenja i ne bih ga kupio za voznju sam... (y)
 
fucking said:
čuj ja ne pišem na temelju pretpostavki, vozio sam gotovo sve motore ove klase odnosno sve slično kle-u a samoga klea imam i danas i to mi je već drugi.
odgovorno tvrdim da kle nije za vožnju u dvoje i amen.a da je dobar motorić samo za vozača, da-više je nego dobar, osobito kad se uzme u obzir financijska konstrukcija.

a s obzirom da se kle više ne može dobit novi, dakle morao bi ga kupit polovnog, tako može i transalpa kupit polovnog, koju godinu starijeg doduše, ali daleko bolji motor za vožnju u dvoje a i općenito...

Potpisujem.

Mooooozda na vrlo kratkim relacijama, ali sve preko 50 km u komadu je mucenje za sve troje...

 
poštujem komentare no meni osobno vožnja u dvoje nikad nije bila mučna ili tako nešto na KLE-u, dapače ljepše mi je  sa suvozačem  :mrgreen:
uredno svake godine idemo na more s njim i sve 5...jedino da je 20ks više ne bi se bunio...
sto ljudi sto čudi  (y)
 
Kakve vi fine riti imate :mrgreen:

Ja sa ženom odvalim po kusur km i kaj,malo žulja,boli....

cca.400 km moraš osjetit na bilo čemu se vozio.

Ja svog opteretim sa 160/170kg i sve štima.
 
tvigi said:
Kakve vi fine riti imate :mrgreen:

Ja sa ženom odvalim po kusur km i kaj,malo žulja,boli....

cca.400 km moraš osjetit na bilo čemu se vozio.

Ja svog opteretim sa 160/170kg i sve štima.

Put do sestre u Svabiji, 850 km u jednom pravcu, u jednom danu, bez umora i ukocenog dupeta (naravno da stajem svako toliko radi tankanja). Suvozacica takodjer. 200 litara prtljaznog prostora motor ne osjeti, osjetim jedino na u sirini zbog bocnih kofera.

Nekad vozio KLE, na relaciji Zagreb-Novalja bi umirao od ukocenosti trtice vec oko Senja.
 
vlucic said:
Put do sestre u Svabiji, 850 km u jednom pravcu, u jednom danu, bez umora i ukocenog dupeta (naravno da stajem svako toliko radi tankanja). Suvozacica takodjer. 200 litara prtljaznog prostora motor ne osjeti, osjetim jedino na u sirini zbog bocnih kofera.

Nekad vozio KLE, na relaciji Zagreb-Novalja bi umirao od ukocenosti trtice vec oko Senja.
Ja imam malo više mesa na riti od tebe :jesus:
Lani od Karlobaga,Rupe,Postojna,Ljubljana,K.Gora,Predel,Vršić,K.Gora,LJubljana,Zagreb je ....km :misli:

Da smo bili umorni,jesmo,ali nije nekaj kaj se neda izdržati u jednom danu.
Dobro nisam sad mislil na usporedbu sa štromom,fjr itd.ipak su to motori predviđeni za nekaj drugo.