Kawasaki GTR 1400

jaki said:
Točno,orjentacije radi gledam temp.vode ,ali glupo što nemamo temp. ulja
Imaš na ebay za kupit čep od ulja sa pokazivačem temperature za kupiti,ako nemaš osjećaj kada ti je motor zagrijan. Kada ti se ulje zgrije motor puno lakše prima gas ,a i ljepše se mijenjaju brzine .
 
BIKERZZR1400 said:
Imaš na ebay za kupit čep od ulja sa pokazivačem temperature za kupiti,ako nemaš osjećaj kada ti je motor zagrijan. Kada ti se ulje zgrije motor puno lakše prima gas ,a i ljepše se mijenjaju brzine .

Ma sta ce mu to, zna se otprilike kada je spreman za stisnuti, nije li tako? :misli:
 
BIKERZZR1400 said:
Čuj ovisi o vozačkom stažu i istančanim osjećajima tj. da osjetiš razliku u mijenjanju brzina i primanju gasa.

Uvijek se orjentiram po svom "sluhu", nije me dosada prevarilo  :mrgreen:
 
A cuj, mozda treba imati filinga i za to, ko zna, nismo svi isti... :misli: :mrgreen:
Uglavnom ja i moj GTR se dobro razumijemo  :D
 
BIKERZZR1400 said:
Je hvala Bogu samo što GTR baš i nije preporučljivo pokušati razvrtavati kao ZZR. :mrgreen:

Ide on , ide... :mrgreen:
No ja ga i nisam kupio u namjeri rusenja rekorda , ma kakvih, vec u ugodnoj voznji  (y)
 
Naravno, razlika je samo ko sta voli :mrgreen:
Meni osobno GTR bolje lezi...
Mozda su tome i godine pridonjele
Da govorimo o periodu prije 20 godina mozda bi i ja preferirao ZZR-a  :wink:
 
To je i moj sljedeći motor samo što ću si ostaviti i ZZR kad mi dođe malo za onako izjuriti se da se nađe. Bez obzira što sam na motorima već 22 godine kad vidim da mogu i da su uvjeti O.K. dam si oduška,ali i da je loš za putovanje uopće nije. Ja sa ženom proputovao najveći dio Europe sa ZZR-om,ali da je razina komocije ista kao na GTR-u sigurno nije o tome je glupo i pisati.
 
to, u potpunosti se slazemo, prema tome jos jedan GTR u buducnosti u HR :mrgreen:
Ionako ih ima da na prste jedne ruke ih mozes nabrojati...
 
Nema šta nakon svih isprobanih japanskih motocikala ja sam potpisao doživotni ugovor s Kawasaki-em. I ne pada mi napamet voziti bilo šta drugo. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D
 
Otkako vozim ovo sto moji prijatelji zovu "autobus", "neoplan" ili "šleper", samo neka se sprdaju, no to je moj motor za dugi niz godina, mozemo mijenjati godinu proizvonje, no ostajem na GTR-u  (y)
 
Ne zamjeram ti, GTR je prekrasan motocikl... kako se veli, "i tata bi, sine!"... samo će to čekati neka bolja vremena.  (y)
 
wbst said:
Fala Bogu da su i ovi u POLICIJI  dosli pameti. Napokon gledaju ulozeno i dobiveno i to mi se nekako cini kao pravi pogodak za njih.Gtr je prekrasan motor.A ne ko pijan plota bmw,bmw i samo bmw.

Iako je kupljeno 8 komada, ne može se reći da i kod BMW-a, pogotovo boksera, nije gledano uloženo-dobiveno. Svi su oni izuzetno dokazani u enormnim upotrebama tijekom godina. A kao drugo, postoje tu i mnoge druge stvari, od postojećih ugovora, servisa, rentabilnosti, povoljnosti (jer policija dobiva po cijeni po kojoj obični smrtnici ne mogu ni sanjati), specijaliziranosti (BMW je jedina tvornica motocikala na svijetu koja ima poseban pogon koji radi samo i isključivo policijske motocikle!!), i još  podosta faktora... tako da je gledanje na cijeli spektar faktora ipak bitno drugačiji od crno-bijelog gledanja na koje ovdje najčešće nailazimo...

Mislim da je GTR odabran i zbog efekta "štednje" u ova recesijska vremena, da ljudi koji cijelu priču gledaju samo kroz cijenu isto dođu na svoje. No razlika cijene od jednog K 1300 GT do GTR-a je prevelika da bi se to i pokušalo pravdati ljudima koji te razloge ionako ne mogu i ne žele razumjeti. Danas, jednostavno moraš uzeti jeftinije i najjeftinije, inače te ogroman postotak nestručne javnosti hoće razapeti, iako je GTR motocikl protiv kojega nemam apsolutno ništa. Vrijeme će pokazati jesmo li bili u pravu.
 
Sledgehammer said:
Iako je kupljeno 8 komada, ne može se reći da i kod BMW-a, pogotovo boksera, nije gledano uloženo-dobiveno. Svi su oni izuzetno dokazani u enormnim upotrebama tijekom godina. A kao drugo, postoje tu i mnoge druge stvari, od postojećih ugovora, servisa, rentabilnosti, povoljnosti (jer policija dobiva po cijeni po kojoj obični smrtnici ne mogu ni sanjati), specijaliziranosti (BMW je jedina tvornica motocikala na svijetu koja ima poseban pogon koji radi samo i isključivo policijske motocikle!!), i još  podosta faktora... tako da je gledanje na cijeli spektar faktora ipak bitno drugačiji od crno-bijelog gledanja na koje ovdje najčešće nailazimo...

Mislim da je GTR odabran i zbog efekta "štednje" u ova recesijska vremena, da ljudi koji cijelu priču gledaju samo kroz cijenu isto dođu na svoje. No razlika cijene od jednog K 1300 GT do GTR-a je prevelika da bi se to i pokušalo pravdati ljudima koji te razloge ionako ne mogu i ne žele razumjeti. Danas, jednostavno moraš uzeti jeftinije i najjeftinije, inače te ogroman postotak nestručne javnosti hoće razapeti, iako je GTR motocikl protiv kojega nemam apsolutno ništa. Vrijeme će pokazati jesmo li bili u pravu.

Istina, GTR je na trzistu tek dvije godine, dok je BMW u bilo kojoj svojoj inačici na trzistu dugi niz godina.
Velika vecina policija svijeta ih vozi, vjerujem ne radi sminke, vec dokazane kvalitete i izdrzljivosti.
GTR je odlican motor, no tek mu predstoji borba za tron  (y)
 
Ne slažem se u potpunosti s vama. Kao prvo GTR 1000 tj prvi model nijemci imaju u svojoj policiji već godinama. Kao drugo isti ti Njemački policajci su napravili test koji je objavljen u Motoreviji s novim GTR-om u 83 dana 103000 km. Jedini komentar na cijeli motor je bio bravurozno. GTR je taj test odradio kao od šale i bez imalo zakašljavanja . Prenosim impresije s testa starih i iskusnih policijskih službenika. Tako što se dokazivanja tiče već je sve dokazano. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (y) :jesus: