Kawasaki GTR 1400

BIKERZZR1400 said:
Ne slažem se u potpunosti s vama. Kao prvo GTR 1000 tj prvi model nijemci imaju u svojoj policiji već godinama. Kao drugo isti ti Njemački policajci su napravili test koji je objavljen u Motoreviji s novim GTR-om u 83 dana 103000 km. Jedini komentar na cijeli motor je bio bravurozno. GTR je taj test odradio kao od šale i bez imalo zakašljavanja . Prenosim impresije s testa starih i iskusnih policijskih službenika. Tako što se dokazivanja tiče već je sve dokazano. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (y) :jesus:

Gledam na tvoj prekor sa odobravanjem  (y)
Drago mi je to cuti, no GTR je ionako napravljen sa svrhom i razlogom................ da potuce konkurenciju  (y)
 
Sledgehammer said:
Iako je kupljeno 8 komada, ne može se reći da i kod BMW-a, pogotovo boksera, nije gledano uloženo-dobiveno. Svi su oni izuzetno dokazani u enormnim upotrebama tijekom godina. A kao drugo, postoje tu i mnoge druge stvari, od postojećih ugovora, servisa, rentabilnosti, povoljnosti (jer policija dobiva po cijeni po kojoj obični smrtnici ne mogu ni sanjati), specijaliziranosti (BMW je jedina tvornica motocikala na svijetu koja ima poseban pogon koji radi samo i isključivo policijske motocikle!!), i još  podosta faktora... tako da je gledanje na cijeli spektar faktora ipak bitno drugačiji od crno-bijelog gledanja na koje ovdje najčešće nailazimo...

Mislim da je GTR odabran i zbog efekta "štednje" u ova recesijska vremena, da ljudi koji cijelu priču gledaju samo kroz cijenu isto dođu na svoje. No razlika cijene od jednog K 1300 GT do GTR-a je prevelika da bi se to i pokušalo pravdati ljudima koji te razloge ionako ne mogu i ne žele razumjeti. Danas, jednostavno moraš uzeti jeftinije i najjeftinije, inače te ogroman postotak nestručne javnosti hoće razapeti, iako je GTR motocikl protiv kojega nemam apsolutno ništa. Vrijeme će pokazati jesmo li bili u pravu.

Poštovani gospodine, razlika u cijeni je bila zanemariva ( u doslovnom smislu), a testni GTR koji su u policiji dobili na korištenje i reakcija gotovo identična onoj njemačke policije je jedini razlog za kupnju prvih 11 komada.
 
Iskrene čestitke te puno sretnih kilometara. GTR je za ozbiljne ljude koji žele puno putovati za predpostaviti je da ,ako puno putuješ imaš novaca. ZZR je super nema šta,ali tko traži više komfora ,a manje jurnjave GTR je pravi izbor. (y) (y) (y)
 
Teško se na gtr-u ne voziti brzo kad vozač otpor zraka pri većim brzinama gotovo da i ne osjeti, a brzinu od 100 km/h doživljava kao vožnju na leeru...

 
GricGric said:
Teško se na gtr-u ne voziti brzo kad vozač otpor zraka pri većim brzinama gotovo da i ne osjeti, a brzinu od 100 km/h doživljava kao vožnju na leeru...

Hmmmmm to je tvoje stručno misljenje kao vozačice GTR-a? :misli:
 
nazalost ja sam se od GTR-a trenutno oprostio  :cry:
kazem trenutno jer onaj ko proba GTR poslije moze kupiti samo GTR...
puno lijepih km, puno sretnih trenutaka, za mene je ON savrsenstvo
evo jedne slike bivsi i nadam se vrlo skoro buduci

jry7w1.jpg
 
kriza, ali ne srednjih godina  :LOL:
možda za 2011 bude zeleni kao prošlogodišnji ZZR
 
Ma ajde, bio jednom bude opet
Potpuno bi se slozio sa tobom, GTR jednom, GTR uvijek
Super je to masina, ja odusevljen. (y)
 
smeta me samo kad idu komentirati ljudi koji nisu ni sjeli na njega, a kamoli napravili neku kilometrazu... autobus, kamion i sta jos sve ne, a motor je vozan da covjek ne povjeruje.

P.S. jedan  GTR iz Zg sa two brothers-om je zavrsio u Zadru, vidjas ga ?
 
228hr said:
smeta me samo kad idu komentirati ljudi koji nisu ni sjeli na njega, a kamoli napravili neku kilometrazu... autobus, kamion i sta jos sve ne, a motor je vozan da covjek ne povjeruje.

P.S. jedan  GTR iz Zg sa two brothers-om je zavrsio u Zadru, vidjas ga ?

Poznas taj motor?
 
I motor i bivseg vlasnika
 
228hr said:
I motor i bivseg vlasnika

Viđam ja taj motor svaki dan, dapace, sjedim na njemu  :mrgreen:
A sto se tice onoga, autobus, kamion i ostali nadimci, ovi moji mene zahebavaju da vozim "Setru" - bus (y)
 
cekaj, tvoj je ? :misli: