garfield1974 said:Čisto informativno: 64000 km, propišao semering na diferencijalu .
kiki-gtr said:Pozdrav društvo
Vozim istu pilu kao i vi. Što se tiče semeringa diferencijala ,zna ga oslabiti ulje pogotovo ako stave ulje na servisu kao što je hipernol.
Inače unutra ide čisto mineralno ulje SAE 90.( stavljam isključivo Castrol )
imam pitanje za Bojnika.
Zanima me od koje godine se stavljaju senzori pritiska na kojima se dade mijenjati baterija. Meni se početkom sezone počeo javljati senzor prvog kotača da je slaba baterija. da ga ne zacopram , za sada je sve o.k. Moja je 2011 godina proizvodnje.
Sada će reći BIKER ZZR1400 da se slabo vozim.
Pozzz..
To su dva različita motora koji se uopće ne mogu uspoređivati, ako mu nije legao , ima svoj razlog, o ubrzanju se ne može ni govoriti, o brutalnosti također, neka si ZZR-a uspoređuje sa Hayabusom... GTR 1400 je Veliki tourer i motor za duuuuga putovanja u svim vremenskim uvjetima i ima puuuuno prednosti u svojoj klasi.Sinna said:Moj prijatelj ima ka novi GTR 1400 (2 g. star i mislim da je proša 10-15000 km) i stoji mu u garaži neregistriran, jer mu nije baš lega ka ZZR1400 s kojim je proša 150000 km!!! :misli: :neznam:
garfield1974 said:Evo jedna sličica od prošlog tjedna, tek toliko da tema ne "krepa"
Toma HR said:Bravo, ti stvarno voziš taj autobus
Nego reci jeli to snijeg bio prošli tjedan gore?