Kawasaki GTR 1400

Čisto informativno: 64000 km, propišao semering na diferencijalu . :(
 
Meni na RT-u isto na nekih 50000 km otišao semering kardana. Zamjena sa novim semeringom 350 kn u Tomiću. nekada se desi ako je previše ulja u kardanu.
 
Na GTR-u se ne more "preliti" ulje jer je čep na pola komore, tako da se može natočiti samo do pola.
Najvjerovatnije se radi o zamoru materijala
Nadam se da ni mene neće izaći više  :)
 
Pozdrav društvo
Vozim istu pilu  kao i vi. Što se tiče semeringa diferencijala ,zna ga oslabiti ulje pogotovo ako stave ulje na servisu  kao što je hipernol.
Inače unutra ide čisto mineralno ulje SAE 90.( stavljam isključivo Castrol )
imam pitanje za Bojnika.
Zanima me od koje godine se stavljaju senzori pritiska  na kojima se dade mijenjati baterija. Meni se početkom sezone počeo javljati senzor prvog kotača da je slaba baterija. da ga ne zacopram , za sada je sve o.k. Moja je 2011 godina proizvodnje.
Sada će reći BIKER ZZR1400 da se slabo vozim.
Pozzz.. (y)
 
kiki-gtr said:
Pozdrav društvo
Vozim istu pilu  kao i vi. Što se tiče semeringa diferencijala ,zna ga oslabiti ulje pogotovo ako stave ulje na servisu  kao što je hipernol.
Inače unutra ide čisto mineralno ulje SAE 90.( stavljam isključivo Castrol )
imam pitanje za Bojnika.
Zanima me od koje godine se stavljaju senzori pritiska  na kojima se dade mijenjati baterija. Meni se početkom sezone počeo javljati senzor prvog kotača da je slaba baterija. da ga ne zacopram , za sada je sve o.k. Moja je 2011 godina proizvodnje.
Sada će reći BIKER ZZR1400 da se slabo vozim.
Pozzz.. (y)

Znam da se previše priča u ovoj temi  :LOL: , ali ipak....

Semering je "otišao" zato što je ušla prljavština ispod manžetne. Novi semering i poliranje.
Nadam se da če izdržati sljedećih 65,000  :D



Što se senzora tiče, mislim da se na 2011 može prominiti samo baterija, ali si do sada to već sigurno provjerio  (y)

Pozz

Gordan
 
Moj prijatelj ima ka novi GTR 1400 (2 g. star i mislim da je proša 10-15000 km) i stoji mu u garaži neregistriran, jer mu nije baš lega ka ZZR1400 s kojim je proša 150000 km!!! :misli: :LOL: :neznam:
 
Sinna said:
Moj prijatelj ima ka novi GTR 1400 (2 g. star i mislim da je proša 10-15000 km) i stoji mu u garaži neregistriran, jer mu nije baš lega ka ZZR1400 s kojim je proša 150000 km!!! :misli: :LOL: :neznam:
To su dva različita motora koji se uopće ne mogu uspoređivati, ako mu nije legao , ima svoj razlog, o ubrzanju se ne može ni govoriti, o brutalnosti također, neka si ZZR-a  uspoređuje sa Hayabusom... GTR 1400 je Veliki tourer i motor za duuuuga putovanja u svim vremenskim uvjetima i ima puuuuno prednosti u svojoj klasi.
 
Iron Butt uglavnom i jesu duuuuga putovanja.

:mrgeen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Evo mi suze idu na oči, ne mogu virovati da je netko (napokon)  stavio post u ovoj temi  :mrgreen:

A što se vožnje tiće evo i plan za sredinu šestog:




Mada mi na GTR-u serpentine nisu najdraže, ali jbga  :D


Ide GTR i previše  :mrgreen: Več sam star za neko k..... a i dvoje dice i zenu triba nahraniti  :mrgreen:


ZZR me nikad osobno nije zanima, ali Z1000  :slinavac:
 
(y) (y) (y) (y) (y) Svaka čast na ovoj ruti. Nažalost ja ove godine ne mogu nikuda zbog teške bolesti u obitelji. Sretan put i dobra vožnja , bez kazni.  :police: (y) (y) (y) (y)
 
Evo jedna sličica od prošlog tjedna, tek toliko da tema ne "krepa"  :D

 
Toma HR said:
Bravo, ti stvarno voziš taj autobus :)
Nego reci jeli to snijeg bio prošli tjedan gore?

Kao prvo...  :jesus:

Kao drugo: "Prosli tjedan" je bija prije misec dana  :mrgreen: i da bija je snijeg ne samo tamo nego na prenekoliko "passova"  (y)
 
Moj jadni "Čoro" otišo danas na popravak u Podstranu  :D