Kawasaki Z 1000 ST 1980

Ljep uradak sve pohvale,a kak ti oldboy kaze danas ak imas nekog tko vari TIG stvarno mozes sve napravit i bez pigalice  (y)
 
grgaSH said:
http://www.strojopromet.hr/
http://www.inoxcentarsesvete.hr/
Hvala na linkovima. (y) U sesvetama sam već bio po cijevi za nosač kofera
Ma vjerojatno budem radio samo dio grane na XL250 ,ali to je priča za drugu temu...

Inače Z je predivan :slinavac: ,e da mi je jednog takvog složiti...
 
Oduvjek me zekani zanimaju i moja su staaaaraaa ljubav (a i nova). Nadam se da ću ovih dana extra otići u onom smjeru da ga i uživo pogledam.... a onda slijede pohvale... Nego oću li moći nagovoriti ekipu da ga upale da čujem i zvuk??? :misli:  :moli:
 
eko said:
Oduvjek me zekani zanimaju i moja su staaaaraaa ljubav (a i nova). Nadam se da ću ovih dana extra otići u onom smjeru da ga i uživo pogledam.... a onda slijede pohvale... Nego oću li moći nagovoriti ekipu da ga upale da čujem i zvuk??? :misli:  :moli:

Nazalost ne, jer sam ih zamolio da ga ne pale...takva uzastopna paljenja na kratko samo bi zacadjila motor pa to izbjegavam.

Nadam se nekom drugom prilikom  (y)
 
OldBoy said:
    ...jasno mi je da ti je postojeći auspuh privremeno rješenje jer se zbog ravnih cijevi estetski ne uklapa. Inox cijev promjera po izboru + odgovarajući hamburški lukovi + Berač majstor =  cijev kakvu god zamisliš. A imam i još nekih ideja pa o tome kad se vidimo. Ovaj na slici je nastao u takvoj kombinaciji. Za ostalo svaka pohvala  (y).
Zanima me sa kakvim je aparatom pripikana ova cjev na slici
 
Lord_Nikkon said:
Zanima me sa kakvim je aparatom pripikana ova cjev na slici

     ...običan CO2 i standardna žica, ali samo za pripiknuti. Nakon toga inox-majstor provjeri prije zavarivanja centričnost dosjeda krajeva koje vari, po potrebi justira, pripikne i on, pobrusi CO2 pikance i povuče puni var. Kasnije pobrusi i ispolira var tako da se spoj praktički ne vidi.  
 
OldBoy said:
     ...običan CO2 i standardna žica, ali samo za pripiknuti. Nakon toga inox-majstor provjeri prije zavarivanja centričnost dosjeda krajeva koje vari, po potrebi justira, pripikne i on, pobrusi CO2 pikance i povuče puni var. Kasnije pobrusi i ispolira var tako da se spoj praktički ne vidi.  
To vari sa  TIG-om :misli: 
Dali se može inox lijepo zavariti sa CO2 aparatom uz inox žicu i argon  :misli:
 
Lord_Nikkon said:
To vari sa  TIG-om :misli: 
Dali se može inox lijepo zavariti sa CO2 aparatom uz inox žicu i argon  :misli:

      ...ja ti kažem ono što je moje iskustvo. Nije samo stvar u zavarivanju nego i u tretiranju vara nakon toga. Malo kiseline da se uklone tragovi vatre, pa TRAČNA brusilica jer do varova nije uvijek lako doći, pa polirka sa pravom krpom i pastom za poliranje, itd. A novac (jer inox košta dosta) i sva zajebancija sa mjerenjem, sa OKOMITIM i PRAVILNIM rezanji cijevi i priheftavanjem vrijedi puno više od rizika da na kraju ono što dobijemo nije izgledom ono što smo htjeli, a sve to zbog izgleda ustvari i radimo.
    Neke stvari ne možeš sam, jeftinije je platiti pravom majstoru.
 
da li bi se to dalo napraviti tako da se elementi (od inoxa) ispuha samo malo piknu elektrodom da se drže a onda poslije otići s tim do majstora da povari sa argoncom do kraja i ispolira? to pitam zato jer trebam kompletne grane za jedan suzuki a nikome se neda petljati oko izrade istih.
 
kruns said:
da li bi se to dalo napraviti tako da se elementi (od inoxa) ispuha samo malo piknu elektrodom da se drže a onda poslije otići s tim do majstora da povari sa argoncom do kraja i ispolira? to pitam zato jer trebam kompletne grane za jedan suzuki a nikome se neda petljati oko izrade istih.

    ...može (probaš na jednom komadu da budeš siguran). A završno obavezno do majstora za inox bravariju. Ti "gelenderaši" fakat znaju zavariti a da se uopće ne kuži spoj.
 
fala limit i oldboy! sad ste mi uštedili bar 1500 kuna (y)
nekad se čovjek zbog komocije ili nedostatka vremena ne prihvaća takvih poslova ali kad se na papir stavi ušteda to svakako nisu mali novci!
 
kruns said:
da li bi se to dalo napraviti tako da se elementi (od inoxa) ispuha samo malo piknu elektrodom da se drže a onda poslije otići s tim do majstora da povari sa argoncom do kraja i ispolira? to pitam zato jer trebam kompletne grane za jedan suzuki a nikome se neda petljati oko izrade istih.
Samo budi oprezan da ne prekuriš s elektrodom, ja sam probal variti ali baš i nejde :D
 
Lord_Nikkon said:
Samo budi oprezan da ne prekuriš s elektrodom, ja sam probal variti ali baš i nejde :D

      ...i mislil sam si da sa elektrovarenjem bude problem. Ono sa slike kaj sam postavil je sa CO2 pikano.
 
..da se i sa REL aparatom zavarit, samo treba radit sa manjom strujom, inox elektrodom i dobro navođenom rukom :mrgreen:  jednom prilikom sam baš za probu čeono zavaroi fi 35, 1,5mm debelu cijev i nakon brušenja i poliranja ostalo je na svega dva, tri mjesta minimalno vidljivih tragova vara, a niti sam brušenjem ulazio ispod debljine cijevi niti sam svemu ozbiljno pristupio jer je bilo čisto iz zaj3bancije ..u svakom slučaju preporuka je TIG, a za heftanje RELom stvarno ne bi trebalo bit problema!
 
OldBoy said:
     ...i mislil sam si da sa elektrovarenjem bude problem. Ono sa slike kaj sam postavil je sa CO2 pikano.
Išli bi možda deblji komadi, ili da su možda tanje elektrode za inox, probal sam sa Co2 aparatom s inox žicom ali bez argona i var je crni i ne želi baš ljepo zalijati i ostaju rupe, neznam kak bi išlo da je i argon, evo slike od nastavka za auspuh od auta, tu je zavareno koljeno na cjev( al sam se napoliral  :flamed: )
jaf38k.jpg
 
Bez uvrede svima, ali ova tema je o jednom prekrasnom motoru u kojeg je njegov vlasnik ulozio puno truda i ljubavi pa stoga  mislim da nije potrebno voditi rasprave oko zavarivanja auspuha kad za to mozete u svakom trenutku otvoriti novu temu.
 
Ne kuzim kakav ti odgovor treba?  :misli:
Ako cemo tom logikom, zasto pise kawasaki a ima od harley-a kotace i remen, od suzukija vilice...

Evo da ne kompliciram puno, pokusao sam napraviti modernu repliku Z1.
Uostalom...to je prerada nije li???  :mrgreen:
 
Buco said:
Ne kuzim kakav ti odgovor treba?  :misli:
Ako cemo tom logikom, zasto pise kawasaki a ima od harley-a kotace i remen, od suzukija vilice...

Evo da ne kompliciram puno, pokusao sam napraviti modernu repliku Z1.
Uostalom...to je prerada nije li???   :mrgreen:
FALA