Bajkeer said:
Vlasnik Benellia je kinez.
Nije poanta u imenu nego u kvaliteti skutera(motora),npr.Yamaha proizvodi u kini ali je zadržala kvalitetu to se posedbno vidi na yamahi ybr koja je tehnički ista kao i Quinqi jer se proizvode u istom pogonu ali Yamahu nadgledaju japanski stručnjaci.Može se proizvođač zvati kako kod želi samo kad bi proizvodio kvalitetne motocikle.
Samo da napomenem, ne rade se sve Yamahe u Kini, vec samo YBR 125 i neki skuteri (manje kubikaze). XT125ccm se ja mislim radi u Brazilu, a ostali modeli u Europi ili Japanu. :wink:
Ovo u vezi nadzora kvalitete - jedan veliki potpis. Naime, postoji velika razlika između vozila koje se rade u Kini pod licencom sa kontrolom kvalitete, i onih koji su 110% Kineski proizvod. Ovi drugi su, realno gledajuci, miljama iza Europsko - Japanske konkurencije, bez obzira na mjesto proizvodnje. Piaggio Zip 50 4T se primjerice sklapa u Kini, prodaje se po cijeni od 7 - 8 tkn, dok se Baotian isto radi u Kini, po cijeni između 2.999,00 - 4 tkn. Razlika je kao nebo i zemlja. Zip je svjetlosne godine udaljen od Baotiana, po kvaliteti, zavrsnoj obradi, pouzdanosti, mozda i performansama, ali i po onom najbitnijem -
aftersale ili postprodajnoj podrsci. Piaggio je zastupljen u gotovo svakom gradu Lijepe nase, dijelova ima 'ko u prici, dok je za Baote vrlo vrlo razlicita situacija.
Na takve stvari ljudi ne racunaju - kao "Novo je novo". Slazem se, ali ipak, koliko vam garancija vrijedi (na Baotu recimo) kad vam skuli krepa 15.07., u 13.30, na sred sredine, sunce przi, vani na asfaltu bar +35 stupnjeva, ako ne i vise, vi kasnite na posao/sastanak/pogreb, i on jednostavno nece i nece. :? A jos je pred vama recimo "produzeni vikend" = serviseri (ako ih uopce ima) ne rade 2-3-4 dana!?
Kuzim ja da se nema love i sve to, ali opet, mislim da ne vrijedi kupovati poluproizvode. Da napomenem jos, Baot dolazi u serijama, pa mozda (kao neki) budete imali sansu ubosti nekog koji ce malo duze trajati, ali sve je to kocka. Sretno.