wingman said:ja prvi put to čujem :misli:
nije to zato, nego ja nisam načitan ko drugi forumaši. :jesus:liberty said:nema veze, ionako ti koferčići za gablec s tih kineza ionako kasnije otpadnu
pa ti taj izraz opisuje njihovo međuživotno razdoblje koje nije vrijedno spomena
wingman said:nije to zato, nego ja nisam načitan ko drugi forumaši. :jesus:
velim ja često da svijet ide u kuac.... :zeko:.. fini, pristojni i kulturni motoristi :shock: :shock: :moli:Dave said:To znači da se ovdje skupila kulturna ekipa...
da se i nas dalmoša malo čuje,a ne ovi gableci,Sušeci itd...no hard feelings zagorci,prigorci,purgeri itd :jesus:Bob Rock said:Je..sve se manje čuje taj izraz .
etotina, sad ste i vi ugroženi andur:baldeks said:da se i nas dalmoša malo čuje,a ne ovi gableci,Sušeci itd...no hard feelings zagorci,prigorci,purgeri itd :jesus:
Bob Rock said:Ajme ,moram još nešto reč ...posli svake bure pun je grad onih gumenih tapetića sa Baotiana. To mi je za krepat .
Biker686 said:
baoti su mocna stvar.. al jos su jaci oni neki veci iz kauflanda sa baot masinama..
mater to na semaforu s trecinom gasa dobim.. a uz brdo vjerojatno ne zelim znat kak ide tj nejde.. :shock:
biker4life said:To ovi: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,112432.0.html , ili? :misli:
---------------
A sad jedno pitanje (najozbiljnije, ne salim se). Naime, s obzirom na vrlo malu snagu Baotovih agregata od 50ccm, dali postoji neko ogranicenje, odnosno kolika je maximalna opterecenost u papirima? Jel se onda uopce moze voziti suvozac, ako bi se to postivalo? Kakve su performanse onda, evo recimo kakve bi bile na onoj uzbrdici kojom smo mv-agusta i ja prosli prekjucer? :misli: :rofl: Recimo Liberty i ja na Baotu, ukupno cca. 180 - 190 kg, kako bi to islo? Slike su u meet pointu, za one kojima se neda gledati, znaci uspon od 10 - 15%, cca 2 - 3 km, iako se nemojte bas drzati tih znakova upozorenja, naime ta cesta tek kad su je izgradili nije bila dobila uporabnu dozvolu zbog prevelike strmine, a kasnije se bas nisu pretrgali s izmjenama. :shock: I da, ima jos jedan kratki kratki dio kojim nismo isli (nakon spusta odmah lijevo, pa odmah desno), on sigurno ni dan danas nema uporabnu dozvolu, jer je znak zabrane prometa tamo. Uspon oko 20ak %. :misli:
liberty said:ispravak netočnog navoda - ja sam na baotu i mojih golih cca 110 kg, kako bi to išlo
ja probao - nikako
biker4life said:
Znaci, ti kineski skuteri 50ccm su u biti za tip ljudi 40 - 60 kg, obavezno bez suvozaca, i obavezno po ravnom/nizbrdici?! :misli: A zasto im oni kuferi onako vise? :misli:
liberty said:to nisu kuferi
to je odlagalište za sunčane naočale
motobubi said:vozil sam baotiana godinu dana imam 110 kg nerjetko sam i ženicu natovaril na njega i nikakvih nisam s tim kineskim čudom imal problema .napravil sam s njim 12 tisuća kilometara s prosječnom potrošnjom od 2.5 litre .jedan jedini problem sam imal sa pipicom za dovod goriva koja je zamjenjena u garanciji uglavnom moji dojmovi su izvanredni.
biker4life said:To ovi: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,112432.0.html , ili? :misli:
---------------