Glupane.
Ja sam sebi prošle godine kupio GS-a 2015. sa 24.000 km sa svom opremom. Isto sam imao dileme i upitnike iznad glave da li da rađe kupim nekog novijeg japanca ili da uzmem GS-a. Za par vikend vožnji sam iznajmio i probao od frendova motore (Africu, V stroma, Multicu 950 i XR-a). Kad sam rentao GS-a i napravio vikend turu shvatio sam da je to to za mene. Isto i tebi savjetujem. Uzmi, probaj pa procjeni. Nisam dio neke sekte niti sam okružen Gs-ovcima ali meni se motor pokazao dobar. Osim što sam odmah nakon kupnje napravio veliki servis i izmjenio gume nisam imao nekih dodatnih troškova. Servis sam radio kod Igora. Dijelovi su dostupni i cijene transparentne i usporedive na webu. U njemačkoj imaš npr. Auto lebbmann i sve možeš naručiti tamo. Jeftinije je ca 20% nego u Hrvatskoj. Ja nisam nešto vješt i nisam se upuštao ali koliko sam gledao osnovne stvari stvarno možeš odraditi i sam (ulje, filteri, pločice, podmazat kardan i promjenit ulje u njemu itd.)Znaci ipak se GS namece kao nesto gdje ne mogu pogrijesiti. Ok, mogu to prihvatiti.
Koja je fora sa prvim LC-ovima pa se ne preporucuju? AC mi ne dolazi u obzir jer mi je ruzan, tj. ruzniji od LC-a te ne mogu provariti one prekidace za zmigavce. Vozio sam F650GS u autoskoli i trebalo mi je valjda 5 sati da se donekle priviknem na taj glupi sistem.
Noviji LC-ovi su mi malcice preskupi, tj. van budzeta koji planiram dati za motor, tako da mi preostaju LC-ovi 2013-2015 kao logican izbor. Ali ako oni nisu za preporuciti, onda ih necu ni gledati.
Sta nije u redu sa XR-ovima? Ovako na izgled mi se cini malo skuceniji od Versysa 1000 i to mi je jedan od minusa, a i cuo sam da ovi prvi modeli dosta vibriraju.
a sta imas razumit...takvih je 90%Ja ne razumijem kad neko sljepo hvali svoj motor. Ko da mu je darovan sponzorski, pa mora da ga hvali ili misli da ako iznese javno njegove nedostatke, da će ispast da se zajebo.
Evo ja priznajem da sam se zajeb'o sto nisam odmah uzeo jaci motor. Kontam, nisam vozio vec 15 godina, bit ce mi dosta 650ka i eto ti ga na. Jedva 3 mjeseca izdrzao sa njom 😄
Da si slusa mozgove forumske prvo bi kupija 125cc pa onda 250cc pa na 500cc a sa 20 godina staza na 1000cc 🤣
ja ne vjerujem da ti i to mozes navrnut kako trebam ali ajde, kupi GSa i skini se sa dnevnog redaEvo ja priznajem da sam se zajeb'o sto nisam odmah uzeo jaci motor. Kontam, nisam vozio vec 15 godina, bit ce mi dosta 650ka i eto ti ga na. Jedva 3 mjeseca izdrzao sa njom 😄
ja ne vjerujem da ti i to mozes navrnut kako trebam ali ajde, kupi GSa i skini se sa dnevnog reda
KUPI VIŠE TAJ VERSYS 1000. Što god da kupiš drugo, uvjek ćeš se pitat "Jesam li možda ipak tebo kupit Versys 1000?"Nije stvar u tome da je spor. Dapace, brzi je nego sto mi treba, ali mu je ovjes za kurac kad imam zenu iza, a i ovaj njegov drndavi dvocilindras mi je sve osim uglađenog. A i moras priznati da je za nase gabarite i jos sa suvozacicom malo slabasan i da ga treba puno saltati.
Jebemu sunce, nisam trebao probati onog Versysa 1000 od kolege. Da nisam, ne bih znao da ima bolje
Covjece kako je taj motor uglađen i miran. Ovaj moj cijeli vibrira kad mu dam gas, na onome moram pogledati u obrtomjer da skuzim da treba saltati
To je netko drugi za sebe naknadno potegnuo pitanje gs-a cini mi se. Ja sam krenuo sa starim versysom, stromom i jos par opcija, al enfield je dosta brzo nadosao kao jedna od opcija. Bas sam gledao interceptora danas, nisam ga jos vidio uzivo, fino izgleda.Ekipa se lomila oko multistrade,ktma i gsa a covjek na kraju kupi royal enfielda. Samo naprijed. Meni je odlican interceptor
Mislia sam da je to poanta foruma?
Najbolji savjeti XY nepoznatih ljudi na temelju kojih donosiš krive zaključke i onda postaneš isti.
bila bi prisutna kada ti ne bi bio prisutan u skoro svakoj temi.Kolektivna inteligencija.
I nema sanse da mu je netko preotme.To je tvoja titula. 🤣