Koliko je potreban prvi servis na 1000km ?

Ne vidiš drugu svrhu osim zadržavanja garancije, valjda.
 
Ako se zagovnas u kredite i jedva kucas kraj sa krajem onda se nekupuju dvi stvari motor i A8  :mrgreen:  nego se cekaju bolja vremena ili vozaju dresine  (y)  al kad bolje sagledas i ni to neki motor, stovise to je pol motora  :mrgreen:  ko ti uzme vise od 50 eVropCki dinara za taj servis supak je ko ozonska rupa  8)
 
Prvi  servis obavezan  (y)

Inače, NHF - ali kupit motor na kredit + drugi krediti , i kasnije kukat da se nema za održavanje, vožnju i sl.  :palacdolje: :palacdolje: nisi onda trebao ni kupovat...
 
kaki said:
Prvi  servis obavezan  (y)

Inače, NHF - ali kupit motor na kredit + drugi krediti , i kasnije kukat da se nema za održavanje, vožnju i sl.  :palacdolje: :palacdolje: nisi onda trebao ni kupovat...
+1 8)
 
Sto je uopce "prvi servis"  :misli: Vidi ulje filter malo provjeri sajle, lanac... Prije bih rekao da je taj prvi za: " moze ovo moze ono" dodatno ak imas volje/soldi"  :misli:
:mrgreen:
Nazvao bih prije taj "prvi servis" ajmo vidit kak se vlasnik odnosi prema vozilu.  :wink:
 
Daj se ne zajebavaj. Napravi prvi servis. To tvorničko ulje namjenjeno je razradi motora i nešto je rijeđe od uobičajenih ulja. Vjerojatno je, unatoč filterima, prepuno prljavštine. Nije to ulje s kojim bi se trebalo voziti više od tih 1000-1500 km. Ako i nemaš para i boli te briga za garanciju, kupi ulje i filter i sam zamjeni (mada onda još možeš dati 200 kn za mehaničara). Prvi pod obavezno, a nakon 12000 km će se situacija malo promjeniti.
 
ace_of_spades said:
Sto je uopce "prvi servis"  :misli: Vidi ulje filter malo provjeri sajle, lanac... Prije bih rekao da je taj prvi za: " moze ovo moze ono" dodatno ak imas volje/soldi"  :misli:
:mrgreen:
Nazvao bih prije taj "prvi servis" ajmo vidit kak se vlasnik odnosi prema vozilu.  :wink:

Radi se samo o promjeni ulja, ovo ostalo pitanje da li pogledaju i u servisu :mrgreen:
 
live-for-ride said:
Daj se ne zajebavaj. Napravi prvi servis. To tvorničko ulje namjenjeno je razradi motora i nešto je rijeđe od uobičajenih ulja. Vjerojatno je, unatoč filterima, prepuno prljavštine. Nije to ulje s kojim bi se trebalo voziti više od tih 1000-1500 km. Ako i nemaš para i boli te briga za garanciju, kupi ulje i filter i sam zamjeni (mada onda još možeš dati 200 kn za mehaničara). Prvi pod obavezno, a nakon 12000 km će se situacija malo promjeniti.

Slažem se (y)
 
live-for-ride said:
Daj se ne zajebavaj. Napravi prvi servis. To tvorničko ulje namjenjeno je razradi motora i nešto je rijeđe od uobičajenih ulja. Vjerojatno je, unatoč filterima, prepuno prljavštine. Nije to ulje s kojim bi se trebalo voziti više od tih 1000-1500 km. Ako i nemaš para i boli te briga za garanciju, kupi ulje i filter i sam zamjeni (mada onda još možeš dati 200 kn za mehaničara). Prvi pod obavezno, a nakon 12000 km će se situacija malo promjeniti.

(y)


kaki said:
Prvi  servis obavezan  (y)

Inače, NHF - ali kupit motor na kredit + drugi krediti , i kasnije kukat da se nema za održavanje, vožnju i sl.  :palacdolje: :palacdolje: nisi onda trebao ni kupovat...

(y)
 
kaki said:
Prvi  servis obavezan  (y)

Inače, NHF - ali kupit motor na kredit + drugi krediti , i kasnije kukat da se nema za održavanje, vožnju i sl.  :palacdolje: :palacdolje: nisi onda trebao ni kupovat...

+1

Zivjeti sa toliko malo love a imati motor.... :palacdolje: Servis motora je onda najmanji problem...
 
Maestral said:
+1

Zivjeti sa toliko malo love a imati motor.... :palacdolje: Servis motora je onda najmanji problem...
:0648: ljubav je to!  :wink:
 
zoran123456 said:
Pozdrav grupi!

E ovako, imam Hondu CB500F (2013. godište) s kojom sam prešao 950 km. Rekli su mi iz salona da je prvi servis na 1000km, a svaki slijedeći ako se ne varam na 8000km.
Što se mene tiče servis nije problem, ma išao bih ja svakih 100km na servis. Neka se igraju dečki  :grin: Ako se pita moj novčanik, nažalost problem je itekakav  :sad:. Trenutačno, onako *stvarno* nisam u financijskoj situaciji da idem na servis, osim kredita za motor imam i druge kredite (srećom to će se za 6 mjeseci rješiti), imam dovoljno samo da si utankam 200kn mjesečno za benzin i to je sve (ne moram spomenuti da vozim u običnoj odjeći, i tako će biti još duže vrijeme).

E sad, zanima me koliko riskiram ako bih taj prvi servis na 1000km preskočio i napravio ga na recimo 4000km?

Kupiti movi motor i imati 200kn mjesečno za benzin :LOL:
 
ok hvala na odgovorima. otići ću kad stigne plaća.

Inače nije da bi vas to trebalo zanimati, ali čisto radi informacije jer već kad vas toliko ludo zabavlja moj materijalni status, drugi kredit (onaj koji nije vezan za motor) jest autoškola + dugovi koje je napravila stara za neke stvari. Eto. Tisućica ode vamo, još jedna tisućica ode tamo i tak, rastopi se.
 
Ma prvi servis pod obavezno radi ulja i ovjere da si bio, ako se desi bilo što ti imaš garanciju a razlog više je kredit.
 
zoran123456 said:
ok hvala na odgovorima. otići ću kad stigne plaća.

Inače nije da bi vas to trebalo zanimati, ali čisto radi informacije jer već kad vas toliko ludo zabavlja moj materijalni status, drugi kredit (onaj koji nije vezan za motor) jest autoškola + dugovi koje je napravila stara za neke stvari. Eto. Tisućica ode vamo, još jedna tisućica ode tamo i tak, rastopi se.

Imas pravno , nije nas trebalo zanimat - ali možda nakon tih par "odgovora" ti se dogodi neki klik u glavi, pa počneš razmišljat unaprijed. Predpostavljam da su to čuđenja više,nego zlonamjerni komentari. Svatko se može zajebat,zato u buduće pripazi.
 
Mozda i bitnije je da u cijeloj priči napraviš do prvog servisa kvalitetan brake-in.

Ovako ako si ga davio 1tkm mijenjanje ulja je samo preventiva .
 
I ja se spremam na servis s tim motorom i zvao sam sekol i rekao mi je 700 - 800 kn a ruting 670 kn.

pozdrav
 
Ja sam prvi servis napravio nakon 24301 km, tj prije mjesec dana, razrađivao sam motor od 2008.
Ali ja vozim kineza.  :mrgreen:
 
Kupi sam ulje i uštedjeti ćeš 50% iznosa servisa.

Za Hondu obavezno gradaciju 10w30