crni konjanik
Active member
Ktm se popravio sto se tice potrosnje, i kvaliteta je bolja nego sto je bila, stvarno bi mogao biti vodeci u klasi.
odakle ti te informacije ?crni konjanik said:Ktm se popravio sto se tice potrosnje, i kvaliteta je bolja nego sto je bila, stvarno bi mogao biti vodeci u klasi.
cosmic said:Čisto sumnjam. Od čega je to načinjen? Od kartine?? :misli:
cosmic said:Završni prijenos?? Lanac?? To će odbit mnoge koji se misle između svete krave i konkurencije, al će pridobit one kojima je važniji ovjes i "dirty" reputacija. O težini da ne govorimo. Pa to je lakše od aktualnog 990. :misli:
Vidit ćemo...
©
markookram said:odakle ti te informacije ?
Nisan mislija na to lomljivo govno.Frane said:990 se deklarira na 207kg... (suh) tako će bi i ovaj nov tj koje kilo teži.
Kardan kažeš...
:shock: :shock:
cosmic said:Nisan mislija na to lomljivo govno.
©
Kaj si vozil smt i multistradu kad tak olako tvrdišcrni konjanik said:Da mislio sam na 990 smt.
Imaš vezu u razvojnom odjelu ktm a ili kajcrni konjanik said:Ktm se popravio sto se tice potrosnje, i kvaliteta je bolja nego sto je bila, stvarno bi mogao biti vodeci u klasi.
Ti si pravi pametnjakovic, jesi li ikad uzeo koje drugu literaturu osim Moto pulsa i Motorevije, ja sam pretplacen na nekoliko Njemackih Moto casopisa, pa samo prenosim sto tamo navode, Ktm 990SMT je prema casopisu TourenFahrer 02/2012 nakon polovice odradenog testa od 50.000 km bio izvanredan, bez bilo kakvog kvara, samo redovito odrzavanje i tri puta promjena guma. Ne lupetaj bezveze. :jesus:jessy said:Kaj si vozil smt i multistradu kad tak olako tvrdiš
Imaš vezu u razvojnom odjelu ktm a ili kaj
Alo dečko lakše malo, lijepo od tebe da si predplaćen na nekoliko njemačkih Moto časopisa da možeš prosvijetliti neuki balkanski puk, i da ti je ktm prirasao srcu, ali kad buš vozil multistradu i smt a, i kad sa smt napraviš 42000 km u 2,5 god i iz vlastitoga žepa platiš servise i održavanje i eventualne kvarove onda se bumo spominali, pa nebumo lupali bezveze kaj je koji novinar napisal.crni konjanik said:Ti si pravi pametnjakovic, jesi li ikad uzeo koje drugu literaturu osim Moto pulsa i Motorevije, ja sam pretplacen na nekoliko Njemackih Moto casopisa, pa samo prenosim sto tamo navode, Ktm 990SMT je prema casopisu TourenFahrer 02/2012 nakon polovice odradenog testa od 50.000 km bio izvanredan, bez bilo kakvog kvara, samo redovito odrzavanje i tri puta promjena guma. Ne lupetaj bezveze. :jesus:
Pa bilo bi i žalosno da nešto krepa do 25t km na motoru od 100t kn.crni konjanik said:Ktm 990SMT je prema casopisu TourenFahrer 02/2012 nakon polovice odradenog testa od 50.000 km bio izvanredan, bez bilo kakvog kvara, samo redovito odrzavanje i tri puta promjena guma. Ne lupetaj bezveze. :jesus:
jessy said:Alo dečko lakše malo, lijepo od tebe da si predplaćen na nekoliko njemačkih Moto časopisa da možeš prosvijetliti neuki balkanski puk, i da ti je ktm prirasao srcu, ali kad buš vozil multistradu i smt a, i kad sa smt napraviš 42000 km u 2,5 god i iz vlastitoga žepa platiš servise i održavanje i eventualne kvarove onda se bumo spominali, pa nebumo lupali bezveze kaj je koji novinar napisal.
+marek+ said:Pa bilo bi i žalosno da nešto krepa do 25t km na motoru od 100t kn.
:wink: