KTM 990

vickodu said:
Na mome je tako rijesen tubles i drzi bez problema

Brz si!  :mrgreen: Fala na info  (y)
 
jolly the roger said:
a kad sam ti to govorio prije par godina, lupao sam gluposti jel? :jesus:

Mrvice, nešto te tišti? Želiš li popričati o tome?
 
lb said:
Probati ili ne čačkati mečku?  :misli:

http://www.ebay.com/itm/KTM-990ADV-NEW-TIGER800XC-Tubeless-kit-Part-No-FR21214-OUTEX-/291335780818?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43d4f739d2&vxp=mtr

Imam dobra iskustva sa DIY tubeless rješenjima iz doba dok sam se bavio MTB spustom, ali motor od 200+ kg i 100 ks je ipak nesto drugo, pa da vas čujem?

Jebo to.

Imaš do 01.03.2015. da ovo svladaš....

http://advrider.com/forums/showpost.php?p=24815428&postcount=1290


:shock: :shock: :shock: :shock:
 
makazica said:
Jebo to.

Imaš do 01.03.2015. da ovo svladaš....

http://advrider.com/forums/showpost.php?p=24815428&postcount=1290


:shock: :shock: :shock: :shock:

Svaka mu cast. Iako pod njim veliki izgleda kao mali.  :mrgreen:
 
Jel netko ima kakvih informacija o ovim motorima?
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/ktm-sm-r-950-oglas-15339207
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/ktm-sm-950-registriran-2009-god-oglas-15350071
 
I nitko ništa ne zna o ovim motorima?
Ajde nek mi netko od znalaca kaže na što obratit pažnju pri kupovini sm950/990?
 
Sve što ti ja mogu reći o SMR 950 je da mi je to jedan od dražih motora koje sam vozio a vozio sam puno toga. :mrgreen: Ne znam kako se kreću cijene ali ako je stvarno stanje kao što piše vrijedilo bi pogledat. Probaj saznati detalje o vlasnicima, možda i znamo motor.
 
lb said:
Što bosanac sastavi, to nema da omane  (y)  (y)

BTW, kod mene do 50.000 km, osim potrosnih dijelova naravno: semerinzi prednjih vilica 1x, cilindar kvacila 2x, pumpa kvacila 1x, pumpa goriva 1x.

Ja sam svojih prvih 70.000km proslavio spiganom prednjom felgom. :)
 
ZoltanBB said:
Ja sam svojih prvih 70.000km proslavio spiganom prednjom felgom. :)

To ni ne brojim, moje su popigane i izudarane do jaja. Na rubu sam odluke da promijenim komplet kotace, za neku kombinaciju koja je prikladnija za offroad - 1.6" felga naprijed, 2.5" otraga, Excel A60 ili nešto u tom điru. Naprijed jos i ovo i to bi bilo onako, rejsing na najjače, vrhunske performanse, a praktički nepolomljivo:  http://nuetech.com/tubliss/#sthash.JgOG30CP.dpbs
 
Zašto 1.6? 1.8 je optimum za 90/90 ili čak 90/100. Nije da ne može, al šta dobiješ na terenu izgubit ćeš na cesti.
Ja san u sličnim kombinacijama, pa san se malo da u to. :mrgreen:
 
cosmic said:
Zašto 1.6? 1.8 je optimum za 90/90 ili čak 90/100. Nije da ne može, al šta dobiješ na terenu izgubit ćeš na cesti.
Ja san u sličnim kombinacijama, pa san se malo da u to. :mrgreen:

Takve su koliko znam na malim motorima, a ja po cesti ionako ne vozim preko 130, i manje kad sam na nekim ozbiljnijim cepovima.
Za dulje cestovne djireve bi si ostavio ove kotace  koje sad imam.
 
Aaa... Tebi ostaje srce i sve ostalo, tj. Kompletna felga!?
 
cosmic said:
Aaa... Tebi ostaje srce i sve ostalo, tj. Kompletna felga!?

Sad si me umalo stiltao ovim terminima.  :mrgreen:

Znaci, ostavio bi ove postojece kotace kakvi jesu, i ti bi bili za cestu. Uz njih bi kupio skroz nove kotace, sa uskim felgama(obrucima), za offroad.

Kotac = obruc/felga/rim + set zbica + srce/naba/hub. Ono, k'o na biciklu.  :mrgreen: