ktm ili kle

Nevjerojatno je kakvih ovdje razmišljanja ima. Kod nekih je nedvojbeno riječ o kompleksima, a kod nekih bijeg od realnosti. Čast onima koji ovo pitanje sagledavaju onako kako je u pitanju-dilemi i zamišljeno. Dakle, malo novaca i u perspektivi (održavanje i ostali troškovi) i izbor dva ne previše slična motora. Naravno, uvijek je bolje kupiti dobrog Golfa nego lošeg BMW-a što bi odgovaralo ovoj dvojbi. Dakle, KLE je nedvojbeno bolji izbor u ovom slučaju. A što se tiče "dobronamjernih" primjedbi o neimanju kočnica, pretjecanju Juga nizbrdo i ostalih nebuloza, mogu reći da ozbiljan čovjek to ne bi napisao. KLE ima vrlo dobre performanse i dovoljno dobre kočnice ,samo treba imati i vlasnika koji ga poštuje i zna voziti. 180 km/h na mom KLE -u su najnormalnija stvar, kao i ubrzanje od 5,8 s do stotke. Ti su podaci izmjereni za KLE bez katalizatora i sa malo otvorenijim ispuhom. Ne vidim motor u toj klasi koji može bolje. Klasi od 500 ccm, to je poanta svega. Jer godišnja registracija košta sa popustom manje od 1100kn. Mislim da je u ovoj priči to jako bitno. Pouzdanost ovog motora je nedostižna i dokazana. Moram naglasiti da mi je kao korisniku i cijenjene Honde VFR, uvijek ugodno napraviti kakvu cruising vožnju po kojekakvim cestama i u kojekakvim uvjetima na vječnom KLE-u. Puna preporuka bez imalo bojazni što je ovdje riječ o motoru starom 16 godina... :wink:
 
slažem se depp , da motor ide i da je predivno crusing raditi sa njime ... sve potpisujem , al da koči - ne koči  :mrgreen:
 
markookram said:
slažem se depp , da motor ide i da je predivno crusing raditi sa njime ... sve potpisujem , al da koči - ne koči  :mrgreen:
8) Eh, da, kad sjedneš sa nekog sportaša na KLE, onda fakat ne koči. Ali, ako se motor shvaća onako kako je i zamišljen i stil vožnje tome prilagodi, onda nema nikakvih problema. Ja sam odavno izgradio svoj stil vožnje na KLE-u tako da uvijek kočim sa obadvije kočnice. Kaze iz KMS-a mi je fino podesio kočnice, ovjes sam otvrdnuo baš onako kako mi odgovara i sve to daje dobru sliku. Već sam puno puta rekao, da onaj tko traži motor za nešto konkretno, kupuje nešto drugo. Ja sam ipak nezahtjevan biker u godinama... :mrgreen:
 
ja kleićem (pre)zadovoljna...zbog "spuštanja" maybe mi je malo izgubio na ciklistici :mrgreen: ali ide :mrgreen: koči(jednom misečno minjam pločice :mrgreen: ),regaš ga bez slipova :wink: servis "mukte"...ma blažena paKLEna makina 8)
 
Depp said:
Nevjerojatno je kakvih ovdje razmišljanja ima. Kod nekih je nedvojbeno riječ o kompleksima, a kod nekih bijeg od realnosti.

dozvoli i drugo misljenje:

kad u istoj recenici spominjes motor i realnost - vec si se da 'prostis zajeb'o...  ako ti je do realnosti - kupi mali skuter za na posao, daciu logan za familiju i to je to...

ali ako motor kupujes zbog gusta, ne vidim na koju foru kle moze izaci kao pobjednik dileme...

btw, sto se tice toliko spominjanog odrzavanja - evo par stvari koje isto kostaju i na kle i na ktm 640 adv: lanac, lancanici, gume, diskovi, plocice, tekucine, filteri, sajle, radni sat u servisu, ... u prijevodu: sve ono sto najcesce mijenjas...

 
lb said:
btw, sto se tice toliko spominjanog odrzavanja - evo par stvari koje isto kostaju i na kle i na ktm 640 adv: lanac, lancanici, gume, diskovi, plocice, tekucine, filteri, sajle, radni sat u servisu, ... u prijevodu: sve ono sto najcesce mijenjas...
nebi se slozio sa svime
ako adv bolje ide (+ što je singl) = troši više gume ... , bolje koči = troši više gume  ... kočnice , sve  :mrgreen:

zašto sad cjepidlačit kad je sve bitno rečeno ... da bi znao koji mu više paše mora probati voziti jednog i drugog ... pa neka za pocetak kupi kle-a pa nek vidi jel ga to zadovoljava , jer to mu je logičniji početak ...
 
boyze said:
a znam da je tako nemam se sta ljutit mislim općenito koji nosi kakve probleme boljke i tako a isao bi makadamom vise (y)

ja uopce ne kuzim gdje je dvojba? Voim paKLEnu masinu, ali u ovom slucaju bih odabrao Adv.
Noviji motor, KTM (ma koliko god mi sutjeli o tome), za gotovo iste pare! Mislim da mi tu nesto smrdi.....  :misli:

Obzirom da ces vise voziti makadam i off, moram ti reci da je KLE dosta tezak (vs. Adv 150kg) i ima mali rezervar. Ukoliko se prevrnes negdje na kamenjaru - pozaliti ces sto si ga (klea) ikada pogledao, plastike su skupe k'o dragi kamen!!! Toliko o odrzavanju!

Ukoliko Adv nije sjeban do boli, ipak je to, hm, KTM!

http://www.horizonsunlimited.com/hubb/ktm-tech/ktm-640-adv-problems-list-9345
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_640_lc4_adventure_r_2000.php


http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_kle_500_1992.php
http://www.horizonsunlimited.com/hubb/kawasaki/kle-ugly-and-uncomfortable-48560

mene moj KLE sluzi odlicno i ne pada mi na pamet mijenjati ga!!!!
 
Klesoo se stvarno potrudio.  (y)

KTM će ti izmamit osmjeh na lice i nakon što prođe prva sezona.

Makar i kiseli...... :mrgreen:
 
makazica said:
Klesoo se stvarno potrudio.  (y)

KTM će ti izmamit osmjeh na lice i nakon što prođe prva sezona.

Makar i kiseli...... :mrgreen:

kle izmami osmjeh svaki dan i to od uha do uha. Kiselini ni traga (osim u accu)...
;)

http://www.bikepics.com/pictures/714430/
 
klesoo said:
kle izmami osmjeh svaki dan i to od uha do uha. Kiselini ni traga (osim u accu)...
;)

http://www.bikepics.com/pictures/714430/

I kiselina ima svojih čari...... :mrgreen:
 
Eventum said:
U ovoj priči bez detalja defintivno KTM!  (y)

Ne citas pazljivo Navedena je stavka odrzavanje a tu je ipak KLE puno povoljniji
 
vickodu said:
Ne citas pazljivo Navedena je stavka odrzavanje a tu je ipak KLE puno povoljniji

pa nekak si razmišljam da bi 6 godina stariji motor mogao zatražiti koju kunu više za servisiranje od mlađeg (možda i kvalitetnijeg), a kako je netko već naveo mislim da neki potrošni materijal za redovno održavanje nije bitno skuplji za KTM-a... a i nekak si još razmišljam da bi bilo ipak kasnije lakše prodat motor iz ovog stoljeća nego prethodnog :)

Jedina je razlika u trošku registracije...pa zato sam i ja odabral KLEja
;)
 
vickodu said:
Ne citas pazljivo Navedena je stavka odrzavanje a tu je ipak KLE puno povoljniji

mozes li svoju tvrdnju potkrijepiti cinjenicama???

:misli:

Tomica said:
Izmami, ali ostalim bikerima.  :jesus: :LOL:

tocno, vidio sam napretek bikera koji su ostali "paf" iza KLE-a, u cudu i uz rub ceste....
:jesus:
 
dugi 201 said:
Ako kupiš KLE-a, vjerovatno ćeš sljedeće sezone poželjeti drugi motor, a ako kupiš KTM-a 640 Adv, vrlo brzo ćeš shvatiti da ne postoji niti jedan jednocilindraš tako dobar kao on. Kad se malo "zbližite", zaboravit ćeš na visinu održavanja i drugih troškova. Ja sam na svom mijenjao gume nakon 6.500km i baš me bilo briga. Toliko sam bio zadovoljan s njim da o troškovima nisam razmišljao.
Imat ćeš dva problema kad ga prodaš. 1. Nećeš mu naći zamjenu u toj kubikaži  :mrgreen: i 2. kako doći do novaca  za Adv 990 jer te drugi motori neće zanimati  :mrgreen:
KTM  (y)
Lijepo si ovo izrekao,imao sam svakojakih motora i kad sam jednom sjeo na KTM pa ga prodao , u japancu sam tražio KTM kvalitetu ali nisam našao,kupio sam već treči novi za redom i nemogu reči ništa loše o njima.

Kle sam vozio jednom prilikom cca 30 km i tu se osjeti da je motor prastara koncepcija,snage ni od kuda pa prednje vile propadaju previše pri kočenjima,na terenu pretežak ali sve u svemu jedan solidan ENTRY klasa motorič za one koji nemaju muda voziti jaće,nemaju financija ili se tek uće.
 
Eventum said:
pa nekak si razmišljam da bi 6 godina stariji motor mogao zatražiti koju kunu više za servisiranje od mlađeg (možda i kvalitetnijeg), a kako je netko već naveo mislim da neki potrošni materijal za redovno održavanje nije bitno skuplji za KTM-a... a i nekak si još razmišljam da bi bilo ipak kasnije lakše prodat motor iz ovog stoljeća nego prethodnog :)
Pa oba su iz proslog stoljeca :misli: :mrgreen:
 
Znate kaj...dosad sam bio suzdržan i pokušavao bit objektivan ali sad vam evo moje decidirano mišljenje...

KLE je govno od motora. Nema kočnice, nema ovjes i nema snage. Trom je i težak.
Podložan je kvarovima kao i svaki drugi. Za iole ozbiljniji off road nije.

KTM će tražiti više održavanja. Ide bolje od KLE-a, koči, i taj iz 2000 ima bolji ovjes od zadnjeg proizvedenog KLE-a.
Na off roadu je neprikosnoven u konkurenciji. Jednostavan je za održavanje, rezervni djelovi nisu skupi i Špica ih dostavi u roku od 24 sata na prag.

KLE je udobniji motor. I to mu je jedina prednost.

Kupi kaj hoćeš.