8) Eh, da, kad sjedneš sa nekog sportaša na KLE, onda fakat ne koči. Ali, ako se motor shvaća onako kako je i zamišljen i stil vožnje tome prilagodi, onda nema nikakvih problema. Ja sam odavno izgradio svoj stil vožnje na KLE-u tako da uvijek kočim sa obadvije kočnice. Kaze iz KMS-a mi je fino podesio kočnice, ovjes sam otvrdnuo baš onako kako mi odgovara i sve to daje dobru sliku. Već sam puno puta rekao, da onaj tko traži motor za nešto konkretno, kupuje nešto drugo. Ja sam ipak nezahtjevan biker u godinama...markookram said:slažem se depp , da motor ide i da je predivno crusing raditi sa njime ... sve potpisujem , al da koči - ne koči
Depp said:Nevjerojatno je kakvih ovdje razmišljanja ima. Kod nekih je nedvojbeno riječ o kompleksima, a kod nekih bijeg od realnosti.
nebi se slozio sa svimelb said:btw, sto se tice toliko spominjanog odrzavanja - evo par stvari koje isto kostaju i na kle i na ktm 640 adv: lanac, lancanici, gume, diskovi, plocice, tekucine, filteri, sajle, radni sat u servisu, ... u prijevodu: sve ono sto najcesce mijenjas...
boyze said:a znam da je tako nemam se sta ljutit mislim općenito koji nosi kakve probleme boljke i tako a isao bi makadamom vise
makazica said:Klesoo se stvarno potrudio.
KTM će ti izmamit osmjeh na lice i nakon što prođe prva sezona.
Makar i kiseli......
klesoo said:kle izmami osmjeh svaki dan i to od uha do uha. Kiselini ni traga (osim u accu)...
http://www.bikepics.com/pictures/714430/
Eventum said:U ovoj priči bez detalja defintivno KTM!
Izmami, ali ostalim bikerima. :jesus:klesoo said:kle izmami osmjeh svaki dan i to od uha do uha. Kiselini ni traga (osim u accu)...
vickodu said:Ne citas pazljivo Navedena je stavka odrzavanje a tu je ipak KLE puno povoljniji
vickodu said:Ne citas pazljivo Navedena je stavka odrzavanje a tu je ipak KLE puno povoljniji
Tomica said:Izmami, ali ostalim bikerima. :jesus:
Lijepo si ovo izrekao,imao sam svakojakih motora i kad sam jednom sjeo na KTM pa ga prodao , u japancu sam tražio KTM kvalitetu ali nisam našao,kupio sam već treči novi za redom i nemogu reči ništa loše o njima.dugi 201 said:Ako kupiš KLE-a, vjerovatno ćeš sljedeće sezone poželjeti drugi motor, a ako kupiš KTM-a 640 Adv, vrlo brzo ćeš shvatiti da ne postoji niti jedan jednocilindraš tako dobar kao on. Kad se malo "zbližite", zaboravit ćeš na visinu održavanja i drugih troškova. Ja sam na svom mijenjao gume nakon 6.500km i baš me bilo briga. Toliko sam bio zadovoljan s njim da o troškovima nisam razmišljao.
Imat ćeš dva problema kad ga prodaš. 1. Nećeš mu naći zamjenu u toj kubikaži i 2. kako doći do novaca za Adv 990 jer te drugi motori neće zanimati
KTM
Pa oba su iz proslog stoljeca :misli:Eventum said:pa nekak si razmišljam da bi 6 godina stariji motor mogao zatražiti koju kunu više za servisiranje od mlađeg (možda i kvalitetnijeg), a kako je netko već naveo mislim da neki potrošni materijal za redovno održavanje nije bitno skuplji za KTM-a... a i nekak si još razmišljam da bi bilo ipak kasnije lakše prodat motor iz ovog stoljeća nego prethodnog
Tomica said:Pa oba su iz proslog stoljeca :misli: