stvarno nemojte sad u off ici...imate gdje s tim...
Dakle...zasto regulator tlaka i filter za vlagu...
Kada motor (bilo koji) pumpa zrak u bocu on zagrijava zrak, kada taj zrak izlazi iz boce on se u crijevu hladi i stvara se
kondenzat-voda! Tu vodu eliminiramo na par nacina:
prvo i osnovno FILTER ZA VLAGU!
Sad samo ovisi kako, gdje i koliko cete ih postaviti!
Ja posto nemam filter za vlagu na kompresoru ja sam kupio 10m crijeva, stavio filter za vlagu na kraj i na njega spajam crijevo od 2m
koje je spojeno na airbrush.
-> ovim postupkom sam dobio na tome da se zrak hladi na putu do filtera za vlagu i da samim time imam manje vlage u zraku!
jos bolja je solucaija ako imate filter na kompresotu i jos stavite crijevo (nekih 10m ko ja) i na kraju combo filter za vlagu + regulator tlaka!
-> vise se vlage pokupi i sigurniji je rad! a i velika je prednost jos jednog regulatora tlaka sto mozete jos finije podesiti tlak a i pri ruci vam je!
COMBO- REGULATOR I FILTER:
Regulator tlaka:
Regulator tlaka kotistite da bi smanjili tlak na izlazu iz boce!
Ja nikad nisam koristio tlak veci od 2 bara...sto je finiji tlak, boja tanja to se veci detalj moze dobiti! tlak je u boci pod vecim tlakom nego sto nam
treba i taj tlak bi mogao nas airbrush unistiti!tj igla se moze iskrivit pod visokim tlakom!
REGULATOR
svaki kompresor doazi sa regulatorom tako da ako imate jos jedan...JOS BOLJE!
stavite ga na kraju crijeva i pricvrstite za stol ukoliko radite za stolom ili kao se mrdate oko auta onda ce vam super doci jer cete moci
podesavati tlak po potrebi!
Vanja