Kupnja polovnog Beverlija 200 250 karb ili ie-KUPLJENO :)

noky200

Member
Odlucio sam si priustit jedan maxi skuter, za oko mi je zapeo Piaggio Beverly 200.
Kolega koji vozi 250 ie me zarazio tim skuterom,kad sam sjeo na njega reko sam to je to  ;)
Svida mi se kaj je ogroman ,udoban vozacu i suvozacu,a i nacitao sam se svega o njima vecinom su ljudi zadovoljni,al svejedno bi trebao vase savjete na sto pazit kod kupnje rabljenog.
Ja sam si stavio neku granicu od 15-20k km za skuter godista 03-05.

Jucer sam isao gledat jednog pa evo par rijeci o tome.

O ovom skuteru je rijec http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/piaggio-beverly-200-cm3-izuzetno-stanje-oglas-3262511

Ne znam kaj da velim vanjstina motora je uredu,ima par sitnih piknica al nis strasno,gume ok na izgled ,broj sasije ok,vidi se da ga nisu neki klinci rasturali,vura i sva instalacija dela mada ovih 2900kn mu ne vjerujem , jer sam cital da se ta vura voli resetirat zimi, diskovi,plocice ok na motoru.
Dok sam se sagnul ispod masine glava cilindar masni ,nisam mogel ocijenit di pusta mozda je sitnica tipa poklopca ,a mozda i nekaj ozbiljnije(masan je na spoju glave i cilindra i na brtvi ispod cilindra) uglavnom sa donje strane je sve masno,i da zaboravio sma rec oko filtera ulja takoder slini,probal sam rukom stegnut al nije se dalo i to je prevagnulo da ga ne uzmem.

Osim toga lupa neki vrag u zadnjem kraju preko rupa,amortizeri su ok ,kotac i masina fiksni kod cimanja,al nekaj lupa.Kod probe kofer nije bio gore,a ni pod sicom nije bilo nista...tak da nekaj tam ne stima.
Guma proklizavala pri slabom stiskanju,te su kaput po meni...

Frend mi ima vx 125 sa 50k km i masina je suha ko barut.
Inace ovaj beverly ide ok,prima gas normalno pali od prve,100 sam tak navuce,prek nisam ni vozio jer je veliki ovaj vizir pa ga baca.

Uz te skutere se treba dobit kartica sa kodom za kljuc,barem je ovaj imao?
Na kaj jos da obratim pozornost kod gledanja drugih skutera?

Hvala
 
Na 2900 km bi taj skuter trebao biti kao apoteka. Nikakvo ulje ni curenja na mašini, nikakvih luftova i lupkanja,ne bih smio imati ni recke na plastici, gume skoro nove itd., to skoro ne bih trebalo biti ni razrađeno.
 
Kolko sa skuzio to godiste je islo sa michelin gumama,a gore su save mc 28 i k tome lose,znaci nemre imat 3000km nikak.Ima taj i 20k km

Problem je kaj nisam skutera nikad u zivotu vozio pa bi svaki savijet bio dobrodosao pogotovo od vlasnika doticnog modela  (y)




 
Pročitaj si ostale teme na forumu vezane uz Beverly skutere.

Moj savjet bi možda bio gledati verziju od 250ccm, jer ju pokreće Piaggio Quasar agregat. On je po meni mnogo prilagođeniji duhu Beverlyja, a plus toga, s tehničke strane jednostavno je napredniji od Leader masine.

Leader s druge strane nije loša mašina, ali po meni trebali su je pustiti tamo gdje je bila i osnovno namjenjena - u VXR-u 200, jer se tamo najbolje snalazi.

Druga stvar - nemoj brzati sa kupnjom, kupi ono što ti 100% odgovara i ne pristaj na tako neke kompromise "mislim da km nije stvarna ali nema veze".

(y)
 
Prolistao sam vec vecinu tema o beverliju, na ovom i drugim forumima  (y)

Ne brzam nikam ne bi se htio zaletit pa popusit, jer svi mi u danasnje vrijeme tesko do love dodemo ,a i za to kolko imam ocu da bude sve pic pic mora naletit jedan po mojim mjerama (picajzla teska)  ;)

Znaci 250 je bolja masina , eto bacit cu oko i na njih  ;)

Za koji god motor zovem ni jedan ne glasi na tog koji prodaje,ovaj jucer isto kao prvi vlasnik,kad udes dublje vidis da je lik 3 vlasnik,a ima punomoc na drugog sam kaj je nova knjizica delana kod kupnje ..Uglavnom kaos...
 
noky200 said:
Prolistao sam vec vecinu tema o beverliju, na ovom i drugim forumima  (y)

Ne brzam nikam ne bi se htio zaletit pa popusit, jer svi mi u danasnje vrijeme tesko do love dodemo ,a i za to kolko imam ocu da bude sve pic pic mora naletit jedan po mojim mjerama (picajzla teska)  ;)

Znaci 250 je bolja masina , eto bacit cu oko i na njih  ;)

Za koji god motor zovem ni jedan ne glasi na tog koji prodaje,ovaj jucer isto kao prvi vlasnik,kad udes dublje vidis da je lik 3 vlasnik,a ima punomoc na drugog sam kaj je nova knjizica delana kod kupnje ..Uglavnom kaos...

Bold - tako je to danas - razne kompenzacije i slicne gluposti, pod račun za razne dugove, i sl., jer nitko nema love. Moj savjet ti je izbjeci takve skutere, i kupiti nesto potpuno uredno. Ako vec na telefon pocinje sa punomocima i sl., "hvala lijepa, doviđenja", bar bih ja to napravio. Nebih se ni raspitivao o vozilu iz oglasa dalje.

Barem danas, ako čovjek ima gotovinu, može birati šta će kupiti, i ne smije se pristajati na kompromise, moje mišljenje.

Što se agregata tiče, da, 250 je mašina primjerenija Beverlyju (fluidnija, manje sportski nastrojena), a uz to, Quasar lakše trpi nemar vlasnika od Leader mašina.

Ja bih rekao da je Quasar primjereniji every-day upotrebi od Leader masina (najviše zbog problema sa dizanjem nivoa ulja na Leaderu, ako se vozi na kratke relacije). Naime, upravo to miješanje benzina i ulja (onda se ukupni nivo ulja podigne, ulje se razrijedi, i više ne podmazuje kako treba) treba držati na oku (češće kontrolirati ulje), ako je to slučaj (naravno, ne dešava se na svim agregatima, samo na nekima).
 
Moj propust ovom kojeg sam gledao nisam bacio oko na ulje u motoru, dal postoji sansa da kad se izmjesaju ulje i benzin ko sto kazete da se desava kod tih leder masina ,da onda tak propisa taj visak na brtve ak je toga jako puno,tj ak je vlasnik nemaran prema stroju  :misli:

Skuter bi mi bio za direve barem po 50-100km,a za do ducana i bezvezno navazanje po gradu imam manji motor

http://postimage.org/image/7j8vts6c/
 
noky200 said:
Moj propust ovom kojeg sam gledao nisam bacio oko na ulje u motoru, dal postoji sansa da kad se izmjesaju ulje i benzin ko sto kazete da se desava kod tih leder masina ,da onda tak propisa taj visak na brtve ak je toga jako puno,tj ak je vlasnik nemaran prema stroju  :misli:

Skuter bi mi bio za direve barem po 50-100km,a za do ducana i bezvezno navazanje po gradu imam manji motor

http://postimage.org/image/7j8vts6c/

Kada agregat zamiješa ulje i benzin:
- ulje će promijeniti boju, neće više biti bistro - doći će mnogo tamnije, ponekad i potpuno crno
- iz spremnika ulja osjetiti češ prilično jak miris benzina
- ukupan nivo ulja će se dignuti
- ako je vlasnik uporan, prvo će se zaprljati ona mala prozirna loptica dole na bloku
- nakon toga, ulje dolazi do filtera kučišta zraka, obično spužva bude prilično masna i smrdi po benzinu (razlikovati ovo od jednostavno premazane spužve sredstvom za filtere zraka)
- u krajnjoj liniji ulje če se iz airboxa (kučišta filtera zraka) početi izlijevati po bloku prijenosa

To je moje iskustvo i neka moja teorija.

Brtve ce popustiti od starosti (vremenske) ili od velike kilometraže (isto, moje iskustvo).

Isto tako - na duljim vožnjama (kako si opisao) za taj agregat, problem sa ovim iznad definitivno bi trebao izostati, iako kažem, ne dešava se to uvijek čak ni u samo gradskoj voznji, ali treba to imati na umu!
 
bikeru ne diraj mi l.e.a.d.e.r. mašinu  :mrgreen:

ja sam sa takvom mašinom (naravno sa dodtnom opremom Malossija) u Vespi GT  išao na grossglockner , po Austriji, Italiji i tako dalje...a i nisam baš picajzla.. :LOL:

ako planiraš duže vožnje, suputnika onda gledaj više kubika, 250 na više.
200 je za zavoje  :jesus:
 
dannyghost said:
bikeru ne diraj mi l.e.a.d.e.r. mašinu  :mrgreen:

ja sam sa takvom mašinom (naravno sa dodtnom opremom Malossija) u Vespi GT  išao na grossglockner , po Austriji, Italiji i tako dalje...a i nisam baš picajzla.. :LOL:

ako planiraš duže vožnje, suputnika onda gledaj više kubika, 250 na više.
200 je za zavoje  :jesus:
nista vrijedno spomena :jesus:
 
vidim u naslovu da pise carb, svaki piaggio 200 je karburator,to je piaggio leader masina(125/180/200) i ima samo karburator verzija
 
dannyghost said:
bikeru ne diraj mi l.e.a.d.e.r. mašinu  :mrgreen:

ja sam sa takvom mašinom (naravno sa dodtnom opremom Malossija) u Vespi GT  išao na grossglockner , po Austriji, Italiji i tako dalje...a i nisam baš picajzla.. :LOL:

ako planiraš duže vožnje, suputnika onda gledaj više kubika, 250 na više.
200 je za zavoje  :jesus:

ne kažem da Leader nije dobar
štoviše, moji dojmovi sa VXR-om su i više nego odlični
ali čini mi se da je primjereniji izbor za Beverlyja Quasar mašina
 
Danas sam se nagnuo u gradu pod jedan vxr na satu ima 38000km i isto je sve masno dolje oko cilindra i glave.Mislim nis cudno stari model i pun kufer kilometri.
Jesu te masine inace tak slinave ili sam bas naletio?
Na 15-20k km bi to trebalo bit suho pa nije cvajo,kaj vi velite?
 
noky200 said:
Danas sam se nagnuo u gradu pod jedan vxr na satu ima 38000km i isto je sve masno dolje oko cilindra i glave.Mislim nis cudno stari model i pun kufer kilometri.
Jesu te masine inace tak slinave ili sam bas naletio?
Na 15-20k km bi to trebalo bit suho pa nije cvajo,kaj vi velite?

Ponekada zna biti malo masno dole ispod cilindra, ali nista pretjerano (kod održavanih skutera sa tim km).

Sve zavisi kako je skuter vožen i održavan. Eventualno bi možda trebalo zamjeniti brtvu na glavi ako je popustila.

38.000 km nije nikakva "kriticna" kilometraža za Leader mašinu, a ni za VXR-a kao cjelinu.
 
Nije me neko vrijeme bilo doma ,pa sam sad ulovio malo slobodnog vremena i isao gledat jednog beverlija u sk.

http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/piaggio-beverly-200-cm3-oglas-3151883

Sa slika izgleda odlicno cak je i uzivo tak al kad se bolje pogleda ni to to...Desna vilica postrugana sa unutrasnje strane, prednje plastike mi se cine farbane kao i one bocne lajsne,blatobran takoder... osim toga spojevi bocnih plastika sa prednjom zijevaju i nema se kam seraf userafit potrgano je.Top na auspuhu zguljen pri vrhu,onaj lim na asupuhu mi dijeluje nov,a sa kontra strane se takoder vidi da je strugal po boku na mjestu di suvozac drzi noge,rucica prednje kocnice ostecena vidi se po onoj kuglici da je strugano negdje.
Gume prednja 2005 god zadnja 2007,disk plocice napred pri kraju iza solidne.
Masina masna sa donje strane,manje nego kod prethodnog al se vidi,ovaj slini oko brtve na ispuhu,i oko poklopca ventila...nis strasno al bode u oci,seleni onak ide malo zadnji kraj levo desno...Motor ima kofer alarm i sve al jbg opadano je sa njega 100%  pa trazim dalje.
Mozda previse ocekujem za 15k kn kolko bi izdvojio za njih al jbg takav sam  :mrgreen:

Tip naravno prodaje motor na punomoc,i inace trguje svim i svacim,vidim pice se stanovi,luksuzni auti svasta.



 
15k kuna ili vise svejedno ako ti se nesto cini onako uredno za bit siguran mozes uvik odbacit do mestra da ti on onako baci oko i rece strucnije, ipak su tvoje pare i ti kupujes s tim i ti odlucujes. (y)
 
Ma bjezi od tih svercera, oni sve i svasta prodaju.  :mrgreen:
spremi lovu i cekaj da naidje neki oglas da vlasnik prodaje. samo treba bit strpljiv, za te novce mozes uzet beverly 200 u odlicnom stanju. (y) 
 
Ipak cu vas poslusat i gledat modele 250ccm, jer za sad nisam nasao ni jedan primjerak od 200ccm koji bi bio po nekim mojim kriterijima.

Cak bi gledao i 250 ie, privlaci me manja potrosnja, al me nikako ne privlace problemi sa reglerom, pumpama goriva i slicni skupi kvarovi.

kolka je razlika u potrosnji karb verzije i ie masine,recimo voznje po otvorenoj cesti pri brzinama do 100km/h?






 
Da ja prodajem svoj dao bi ga za 10 00kunica....2006g...32 000km...jednom mjenjana vodena pumpa...nedavno i kuplung(voznja po gradu)...i to je to...mozda ti posluzim kao orijentir...ja ti nisam picajzla oko cijene...mozda i nisam pravi orijentir ;) ;) (y)
 
Kolega mi je danas iso gledat jedan motor ,posto sam doma u nekom poslu,a i ne vozi mi se bas bezveze 500km,a on je tam maltene prvi susjed  :mrgreen:

Uglavnom beverli 250 ie, 5 let star ,opal je frajer sa njega tak da je krpan prednji blatobran,al se izvana nis ne kuzi jer je pofarbano nanovo,vilice kaze da su dobre,i plastike stoje na mjestu,masina uredno radi,al je frajer kao busil komoru u auspuhu,kaj mi je malo retardirano, tak da motor prducka kad ga se oplete po gasu.Vjerovatno je njemu zgorel spuh iznutra ,a ne ovo kaj on pise,ili se raspal katalizator.

Navodno postoje dva tipa elektronika na tim modelima sa anjspricom ,na jednima je talijanska elektronika na drugima indijska ili kineska.

Jel zna ko koja godista su kriticna kaj se tice otkaza pumpe goriva,prica se da jedna serija bila skroz losa,te da su ih pod garancijom mijenjali badave?