Kupovina rabljenog motora i pregled kod servisera

i sto, ak se ne dogovorite oko cijene, novo ulje ostane vlasniku? :misli:
 
Samo ga odvezi kod servisera ,tu su ti ljudi preporučili nekoliko i to ti je dovoljno. (y)
 
ja podržavam čovjeka (y)

kad sam kupovao sve rabljene koje sam kupio obavezno sam uvjek nosio svoj novi akumulator i set gedora ...

ljudi nafilaju te akumulatore netom prije prodaje i onda za par dana imaš trošak, ovak s gedoricama odma i deklove skineš, vidiš da li su vareni iznutra i u kojem stanju su namotaji ... ako se kupuje polovna Honda dobro je pofurat i provjereni regler (y)

 
tibor_zg said:
ja podržavam čovjeka (y)

kad sam kupovao sve rabljene koje sam kupio obavezno sam uvjek nosio svoj novi akumulator i set gedora ...

ljudi nafilaju te akumulatore netom prije prodaje i onda za par dana imaš trošak, ovak s gedoricama odma i deklove skineš, vidiš da li su vareni iznutra i u kojem stanju su namotaji ... ako se kupuje polovna Honda dobro je pofurat i provjereni regler (y)

Ja sam ljudima 3 kvačila promijenio prije nego sam našao R1 koja mi paše!!!


:mrgreen:
 
Rusty Chain said:
Ne ne..na motoru kojeg mislim uzet. Dakle od 3 kandidata odaberem koji mi se vizualno cini u najboljem stanju, zatim test voznja, ak je sve ok, vozim na pregled masine i ostalog kod servisera, i onda kao zadnja crta obrane dolazi promjena ulja. Cisto da mirno spavam kak Mate veli. A ulje bi ionako mijenjao. 

Deal..ali kod tebe, prije test voznje, svakako jos promijenim i ulje u kocnicama, a za svaki slucaj i crijeva opletem ako jos nisu. Nema smisla da se ukaramboliram prije same kupovine ako ne koci!  :LOL:

Jeli ti to nas zajebaješ :misli:, pa izvuć će ti neko uši i opalit te nogon u guzicu i potirat. :misli: :LOL: :jesus:
 
biker4life said:
Ja sam ljudima 3 kvačila promijenio prije nego sam našao R1 koja mi paše!!!


:mrgreen:

eto vidiš ... a da nisi imao taj pristup sad bi posjedovao prerenomiranu sa skurenim lamelama :mrgreen:
 
Evo samo da javim da samo uzeo Kawasaki ER6n-a, 2008. godiste, cca 17 tkm, drugi vlasnik, za 25 hiljki.

Dakle dogovorio se s covjekom za pogledat, dosao, vidio motor u tip top stanju, lanac nije suh, na motoru nigdje ogrebotine, vidi se da je pazen. Vizualno i vise nego prolazi. Drugi put dosao s frendom koji je dugogodisnji motorist, a istog takvog je imao, da ga provoza i vidi kakav je u voznji. Dotle dogovorio u bircu s covjekom cijenu. Vraca se frend, kaze motor odlican.

Za par dana se dogovaramo servis u Kaptol Cargu(gdje je i redovito servisiran), tamo su ga pregledali za sat vremena, naplatili ispod 200 kuna, potvrdili da je motor u potpunosti ispravan. Ulje nisam mjenjao na pregledu, posto je mjenjano kod njih prosle godine i prije cca 600 km.

Slijedio je odlazak kod javnog biljeznika i to je bilo to. Danas sam obavio i peripetije s placanjem prijenosa i vadjenjem nove prometne. Tablice su ostale.

Uz motor sam dobio jos i cizme, tank torbu, kisno odijelo, 2 bubreznjaka, rukavice, ceradu, lokot, disc lokot, sajlu za kacigu i hrpu sprejeva za podmazivanje i ciscenje lanca.

Jedino su me u poreznoj zahebali (jer se ja nisam sjetio manju cijenu stavit u kupoprodajni) pa sam ispusio nekih 450 kn. Al jbg, pouka za ubuduce.  (y)
 
obrati pažnju samo na zadnji amortizer i ako počne motor jako lupari od trna volana tj od neodređenog dijela naprijed onda dobro prekontroliraj ramu na prednjim spojevima (Čmelarov savijet)