Kupovina rabljenog motora i pregled kod servisera

Rusty Chain

Member
Pozdrav!

Nakon niza godina teskog odricanja i mukotrpne stednje, sa svojih 29 godina, napokon sam skupio dovoljno za svoj prvi motor. Odlucio sam se za polovnog ER6n-a. E sad, uz moj vizualni pregled i test voznju, definitivno bi htio motor otfurat kod servisera na pregled. Znam da rizik kod rabljenog motora postoji i unatoc pregledu u servisu, al jbg, nakon tolko godina stednje, htio bi taj rizik svesti na najvecu moguci mjeru. 

Citao sam i da nije zgoreg promijenit ulje i filter prije same kupovine i ponovno poslusat rad motora. Navodno ljudi trpaju razne aditive i masti da zgusnu ulje, kako bi prikrili ostecenja i lupkanja masine. Ili je to malo prevec paranoje?  :mrgreen:

Dakle kod koga bi bilo najbolje odvest kawca? Dvoumim se izmedju Markeza i Dude iz Mlake, za oboje sam citao dobre stvari, pa je pitanje samo cijene i dal se treba narucit i tko bi me mogao primit prije etc.

Svaki savjet je dobrodosao.
 
Rusty Chain said:
Pozdrav!

Nakon niza godina teskog odricanja i mukotrpne stednje, sa svojih 29 godina, napokon sam skupio dovoljno za svoj prvi motor. Odlucio sam se za polovnog ER6n-a. E sad, uz moj vizualni pregled i test voznju, definitivno bi htio motor otfurat kod servisera na pregled. Znam da rizik kod rabljenog motora postoji i unatoc pregledu u servisu, al jbg, nakon tolko godina stednje, htio bi taj rizik svesti na najvecu moguci mjeru. 

Citao sam i da nije zgoreg promijenit ulje i filter prije same kupovine i ponovno poslusat rad motora. Navodno ljudi trpaju razne aditive i masti da zgusnu ulje, kako bi prikrili ostecenja i lupkanja masine. Ili je to malo prevec paranoje?  :mrgreen:

Dakle kod koga bi bilo najbolje odvest kawca? Dvoumim se izmedju Markeza i Dude iz Mlake, za oboje sam citao dobre stvari, pa je pitanje samo cijene i dal se treba narucit i tko bi me mogao primit prije etc.

Svaki savjet je dobrodosao.

Obojica znaju svoj posao, možeš ubaciti i Dorijana. To je motor koji uglavnom kupuju početnici pa bi više štete moglo biti izvana dok bi motori trebali biti ok. Ulje/filter obavezno, možda ne treba ali da mirnije spavaš. :mrgreen:
 
mate said:
Obojica znaju svoj posao, možeš ubaciti i Dorijana. To je motor koji uglavnom kupuju početnici pa bi više štete moglo biti izvana dok bi motori trebali biti ok. Ulje/filter obavezno, možda ne treba ali da mirnije spavaš. :mrgreen:

Pa da, a ako se i pocnu cut neki cudni zvukovi nakon promjene, vlasnik je makar dobio novo ulje+filter za djabe. Ok vidjet cu tko mi je od te dvojice blize, pa budem nazvao kad dodje vrijeme.

Hvala puno!  (y) Obavezno javim report, nakon kupovine.
 
Promjenit ces ulje na  motoru kojeg ides gledat  :shock:    :lolcry:

jebes tu prskalicu, dodji do mene i uzmi prerenomiranu, promjeni ulje, lanac i lancanike, provozaj i slobodno odustani necu se ljutit, e da, usput mi uplati jedno 20 % kapare jos veceras  (y)




:mrgreen:
 
Jebote, King, nešto ti se jako zamjerila pRReRRenomiRRana, kad ju mijenjaš za bilokakvu šklopociju...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da mu tutnem i tvoju desetku  :mrgreen:


@ fronius - aj kad si bez dlake na jeziku recimo da bi se zdogovorili na okrugli 5 kila eVropCi dinara  8)  nako odoka bez cjenkanja  :mrgreen:
 
Dam ti 4 onak odokativno po sluhu, a onda kad dođem po to ćemo se još malko cjenkat, kak je i red. :mrgreen:


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Definitivno si materijal za povest sa sobom u trgovinu, moj tip coeka  :mrgreen:  samo, daj ovaj put petardu pa sljedeci puta nek bude to tvom  :mrgreen:
 
Rusty Chain said:
Pozdrav!

Nakon niza godina teskog odricanja i mukotrpne stednje, sa svojih 29 godina, napokon sam skupio dovoljno za svoj prvi motor. Odlucio sam se za polovnog ER6n-a. E sad, uz moj vizualni pregled i test voznju, definitivno bi htio motor otfurat kod servisera na pregled. Znam da rizik kod rabljenog motora postoji i unatoc pregledu u servisu, al jbg, nakon tolko godina stednje, htio bi taj rizik svesti na najvecu moguci mjeru. 

Citao sam i da nije zgoreg promijenit ulje i filter prije same kupovine i ponovno poslusat rad motora. Navodno ljudi trpaju razne aditive i masti da zgusnu ulje, kako bi prikrili ostecenja i lupkanja masine. Ili je to malo prevec paranoje?  :mrgreen:

Dakle kod koga bi bilo najbolje odvest kawca? Dvoumim se izmedju Markeza i Dude iz Mlake, za oboje sam citao dobre stvari, pa je pitanje samo cijene i dal se treba narucit i tko bi me mogao primit prije etc.

Svaki savjet je dobrodosao.
pa mjenjat ulje mi je vec malo u skladu sa mojim nickom...  :mrgreen: :shock: :LOL:
 
Nisam još vidio nijedan er6n da klapara iz mašine... Važno je da nije razbijan i bojan... Ako dobro izgleda, mislim da je jedan od najsigurnijih za kupnju.. Ne divlja se baš s tim motorima...
Kao što je Super Jura rekao, za njega važi :Kakav izvana-takav iznutra...
Nabaci koju sliku, da "stručnjaci" pogledaju  :wink:
 
KING RR said:
Promjenit ces ulje na  motoru kojeg ides gledat  :shock:    :lolcry:

jebes tu prskalicu, dodji do mene i uzmi prerenomiranu, promjeni ulje, lanac i lancanike, provozaj i slobodno odustani necu se ljutit, e da, usput mi uplati jedno 20 % kapare jos veceras  (y)




:mrgreen:

Evoga bacija je tunju,samo da je ješka dobra,pa da netko zagrize..... :mrgreen:
 
KING RR said:
Promjenit ces ulje na  motoru kojeg ides gledat  :shock:    :lolcry:

Ne ne..na motoru kojeg mislim uzet. Dakle od 3 kandidata odaberem koji mi se vizualno cini u najboljem stanju, zatim test voznja, ak je sve ok, vozim na pregled masine i ostalog kod servisera, i onda kao zadnja crta obrane dolazi promjena ulja. Cisto da mirno spavam kak Mate veli. A ulje bi ionako mijenjao. 

jebes tu prskalicu, dodji do mene i uzmi prerenomiranu, promjeni ulje, lanac i lancanike, provozaj i slobodno odustani necu se ljutit, e da, usput mi uplati jedno 20 % kapare jos veceras

Deal..ali kod tebe, prije test voznje, svakako jos promijenim i ulje u kocnicama, a za svaki slucaj i crijeva opletem ako jos nisu. Nema smisla da se ukaramboliram prije same kupovine ako ne koci!  :LOL:
 
Rusty Chain said:
Ne ne..na motoru kojeg mislim uzet. Dakle od 3 kandidata odaberem koji mi se vizualno cini u najboljem stanju, zatim test voznja, ak je sve ok, vozim na pregled masine i ostalog kod servisera, i onda kao zadnja crta obrane dolazi promjena ulja. Cisto da mirno spavam kak Mate veli. A ulje bi ionako mijenjao. 

Neznam dali sam dobro skužio. :misli:

Promjenio biš ulje (i filter) na motoru kojeg (vjerovatno) misliš kupiti, ali prije same kupovine? Znači prije nego je zaista tvoj?

Time želiš postići što točno? :misli: