Kymco da li preporucujete?

imam kymca super 8 icu 125ccm i zadovoljan sam za sad kvaliteta plastike i nije najbolja ali ok je  :?
motor je solidan ide dobro 100 - 105 max potrošnja je solidna 4 l na 100 km jedina mana je mali rezevar od samo 5,5 litre  :embarassed:
 
Kymco DA :mrgreen: ali samo ako je dosta jeftiniji od drugih grupacija.pretjerali su sa cijenama novi do zla boga,bolje kupiti yamahu ili piaggio grupaciju za te pare.
Ima sam kymca 250 i što da kažem,bio je dobar jer sam ga uzeo za male pare,nije se kvario,zamjenski djelovi čak nešto skupljki nego kao kod ostali modela,manje ks naspram konkurencije,više troše skoro litru nego druge grupacije,loša završna izrada i loši materijali..
eto toliko..kymco da ali ne sa ovolikim cijenama..
 
jaki said:
Kymco DA :mrgreen: ali samo ako je dosta jeftiniji od drugih grupacija.pretjerali su sa cijenama novi do zla boga,bolje kupiti yamahu ili piaggio grupaciju za te pare.
Ima sam kymca 250 i što da kažem,bio je dobar jer sam ga uzeo za male pare,nije se kvario,zamjenski djelovi čak nešto skupljki nego kao kod ostali modela,manje ks naspram konkurencije,više troše skoro litru nego druge grupacije,loša završna izrada i loši materijali..
eto toliko..kymco da ali ne sa ovolikim cijenama..

Bez loših namjera, ali ovo više ne stoji. Ja kao aktivni "pratitelj" scene skutera jer ću dok skupim novce kupiti nešto, mogu reći da je Kymco u pravilu u vrhu, ako ne i vodeći. Kod većih skutera je po snazi i vodeći. Ne mislim sada na klase u kojoj je gp800 isl. Stvarno sam svašta već gledao i probao i doista je manje više sve odlično. Ne znam kakav je kymco bio prije. Ja sam imao agility City 125 i bio je ok. Rekao bih u okvirima klase. To je bio model iz 2008 godine. Kako je bilo prije ne znam. Recimo primjer je novi Kawasaki j300 koji je prepakirani downtown 300. A da ne govorim tko sve koristi kymcove motore. Tko ne vjeruje neka čita i strane časopise. Ima sjajan tekst u britanskom Twist&Go u kojemu razgovaraju sa jednim od vodećih ljudi u Kawasakiu, te njegovo mišljenje o Kymcu i kvaliteti.
 
Ja sam sa Kymco People S 50 prošao pola EU u 21 dan 5000 km bez ikakvog kvara. Pogledajte moj putopis tko nije. Mislim da to puno govori o Kymcu.

E da, nakon toga sam kupio Kymco Zing 125 sa skoro 40 000 km, i prošao sam već sa suprugom pola Domovine. Sve bez kvara.

Napravio sam mu nedavno polugeneralku. 460 kn dijelovi, ruke nula bodova jer imam smisla za mehaniku i to je jednostavan stroj.

A o Dinku Jakovljeviću, zastupniku Kymca i vlasniku Cro future ili Krk mota sve najbolje. Ja ljude gledam kroz prizmu bljutav - smeće - čovjek. Ovaj je čovjek, a to je meni dovoljno.
 
2008 je sestri ekipa iz motopulsa preporucila da ubode kymco super 9 cvaja 50ccm.  Jaši po njemu od proljeća do zime svake godine a koliko ja znam samo jednom je bio na izmjeni ulja  :mrgreen: i to bi bilo to kaj je vidio servisa  (y)
 
Vozim Xcitinga 250 karb., i bez obzira na to što je sporiji od konkurencije, za sada plaćam samo redovite servise i sve štima. Star je 8 godina, i stajao je kod prethodnog vlasnika 4 godine ispod verande (ljeto i zima). Troši mi oko 4 -4.5 litara, i ubuduće bi ponovo uzeo Kymca. Vozio sam prije toga Gilericu 50ccm, i imao neusporedivo više problema (i to sa karb. verzijom). Jedino što su mu kratki servisni intervali (2-3,5 tkm), no to i nije neki trošak.
 
biker4life said:
Ja se nisam rugao - ali i dalje imam isto mišljenje kao i onda. :neznam: :mrgreen:

Svakom svoje, a meni osobno japanac ili eventualno europljanim, ostalo me ne zanima. 8)
--ajde majke Ti reci jednog japanca ili europljannina a da nije 90 % Kina ili Taiwan ...daj molim te..

 
retriver said:
--ajde majke Ti reci jednog japanca ili europljannina a da nije 90 % Kina ili Taiwan ...daj molim te..

Koji si ti da sebi uzimaš za pravo meni spominjati majku? Si ti normalan, znaš normalno komunicirati?

Imaš gro modela koji se 100% rade primjerice u Japanu, a i svi rezervi dijelovi za njih. Dobro sam rekao prije par dana - da necu vise aktivno sudjelovati u raspravama, jer ovdje je zaista svatko najpametniji, i ljudi si svašta dopuštaju, vrijeđati druge, bezrazložno, i davati sebi na vrijednosti. Nažalost, bojim se da je forum slika društva u kojem živimo.
 
Punac ima Kymco Vitality 50 2T i s njim presao preko 33000 km, bez ikakvog problema. Samo redovni servis i peri deri ljeto zima.
 
Tvrle said:
2008 je sestri ekipa iz motopulsa preporucila da ubode kymco super 9 cvaja 50ccm.  Jaši po njemu od proljeća do zime svake godine a koliko ja znam samo jednom je bio na izmjeni ulja  :mrgreen: i to bi bilo to kaj je vidio servisa  (y)
izmjena ulja na 2t skuteru  :LOL:
 
biker4life said:
Koji si ti da sebi uzimaš za pravo meni spominjati majku? Si ti normalan, znaš normalno komunicirati?

Imaš gro modela koji se 100% rade primjerice u Japanu, a i svi rezervi dijelovi za njih. Dobro sam rekao prije par dana - da necu vise aktivno sudjelovati u raspravama, jer ovdje je zaista svatko najpametniji, i ljudi si svašta dopuštaju, vrijeđati druge, bezrazložno, i davati sebi na vrijednosti. Nažalost, bojim se da je forum slika društva u kojem živimo.
..a šta se odmah pjeniš..nisam imao lošu namjeru pogotovo nisam osobno mislio na tvoju Majku.mislimo sam u kontekstu da svi proizvode večinu dijelova u Kini najčešče i onda sklapaju u Japanu i Italiji i Španjolskoj,itd.itd.Osobno sam se razočarao kad sam na jednoj svojoj Aprili vidio da je više od 50 % dijelova porijeklom iz Kine.
Isto tako u Njemačkoj je zabilježen trenda da pojedine tvornice kontretno Stilh svu svoju proizvodnju vračaju u NJemačku.Možda se to prenese i dalje.Još jednom se ispričavam ako si me pogrešno shvtio,nije bila namjera i nisam takva osoba.
 
vidim da se ovdje spominje Kina. pa sta nije Kymco tajvanska firma? i ne, to NIJE isto. ;)
 
Kymco nema veze sa kineskim proizvodima, tko je samo jedanput sjeo na bilo kakav proizvod od te tajvanske marke zna o čemu govorim.

Meni su tajvanci i koreanci zlatna sredina.
 
Kymco je nekad cca prije 6-7 godina bio druga klasa, danas je par taljanskim firmama...

Sent from my LG-E975 using Tapatalk

 
Nekad je i koštao manje. Sad više ne.  :wink:

Imao sam xc250 i bio je ok. Ali nista fascinantno. Kvaliteta izrade bolja od piaggia, ozbiljniji materijali, a u konacnici mi je opet bio drazi beverly250.  Jedan disk naprijed, a kocio je bolje od dva na xc-u, ista snaga, a bolje je isao bev...

Uglavnom, kvaliteta ok, ali fali mu duse...

BTW, kad smo kod zemljopisa Tajvanci su isto Kinezi  :mrgreen:

Malo drugacijih svjetonazora, ali ipak Kinezi  :mrgreen:

 
retriver said:
..a šta se odmah pjeniš..nisam imao lošu namjeru pogotovo nisam osobno mislio na tvoju Majku.mislimo sam u kontekstu da svi proizvode večinu dijelova u Kini najčešče i onda sklapaju u Japanu i Italiji i Španjolskoj,itd.itd.Osobno sam se razočarao kad sam na jednoj svojoj Aprili vidio da je više od 50 % dijelova porijeklom iz Kine.
Isto tako u Njemačkoj je zabilježen trenda da pojedine tvornice kontretno Stilh svu svoju proizvodnju vračaju u NJemačku.Možda se to prenese i dalje.Još jednom se ispričavam ako si me pogrešno shvtio,nije bila namjera i nisam takva osoba.

Sve OK.

Konkretno - iz osobnog iskustva mogu reći da je svaki rezervni dio za primjerice moju R1 imao na sebi naznačen Japan kao zemlju proizvodnje. Meni osobno to znači, iako sam i sam svjestan da renomirane firme, bez obzira na zemlju proizvodnje, imaju kontrolu kvalitete na vrlo visokoj razini - pa tako i one koje proizvode u Kini.

Inače Yamaha ima tvornicu u Francuskoj gdje sklapa neke skutere, te motocikle srednje klase.

Kakva je situacija u skuter segmentu opčenito, pogotovo srednja klasa (cca. 250ccm) i ispod nebih komentirao jer više toliko ne pratim iste.

Lijep pozdrav.
 
Evo moje viđenje. Ja smatram da dio koji nije proizveden u domicilnoj državi nije kvalitetan kao onaj koji jest. Zašto? Pa, zbog nekakve logike da ne može ni biti jer kolika god kontrola bila ona ne može zamijeniti ljudski faktor. Ja sam osobno radio u stranim firmama gdje su bili manageri iz država gdje firma ima sjedište i to jednostavno nije isto kao i kad odeš u tu državu i vidiš kako je tamo to organizirano.

Da je bolje nego ostatak u državi - jest, ali opet ne kao original.
 
Moj x 500 pisalo zemlja porijekla KINA
inače samo pohvale