Low budget motori.

Ne mislim da su kineski motori i skuteri smeće ali im je cijena zato i manja jer je kvaliteta 'upitnija' od renomiranih proizvođača. Vidim ima ovdje i zadovoljnih vlasnika 'kineza' pa je glupo generalizirati,ali osobno bi uvijek prije uzeo 5-10 godina starog Japanca nego za istu lovu 2-3 godine starog Kineza
 
markookram said:
slažem se , otpad nije smeće  :mrgreen:
Dobro si rekao.
Masina npr. zonga 250 krosa nije smece, ovjes i kotaci jesu.
 
Alera Dugi said:
Dobro si rekao.
Masina npr. zonga 250 krosa nije smece, ovjes i kotaci jesu.
da ima dobar ovjes i kocnice onda bi ga mogo i terat ... a onda bi i masina riknula ...  :mrgreen:
 
Kvaliteta=cijena...bilo kakav "low budget" je nista drugo nego prisilna situacija,nuzno zlo..kako za motor tako i za ostalo..
 
ivos11 said:
Kvaliteta=cijena...bilo kakav "low budget" je nista drugo nego prisilna situacija,nuzno zlo..kako za motor tako i za ostalo..

Totalna glupost. :palacdolje:

Netko kupi YBR 250, jer je procjenio da mu je to dovoljno, iako ima novaca za Panigale R. Niti je Yamaha ne kvalitetna, niti ju je kupio prisilno.
Jedino upitno je, dali je Ducati kvalitetan?  :mrgreen:
 
Ybr250 i nije bas low budget..pricamo ili o izganjanim kramama za parstotinjak eura ili kinezima..
 
ivos11 said:
Ybr250 i nije bas low budget..pricamo ili o izganjanim kramama za parstotinjak eura ili kinezima..

E jebi ga. YBR je low budget. Ovi iz osamdeset i neke, za parsto eura, su no budget odn. bacanje novaca.
Low budget podrazumjeva razumno raspolaganje sredstvima. Kupovina bilo čega, sa zadnjom lovom, zato jer bi se vozio, je strast.
Druga priča je, da svi znamo, da je strast bolja od razuma. :mrgreen:
 
Dodao bih na listu i sljedece motore koje sám susretao često u moto časopisima kao odlične motore za početnike i wiedereinsteigere, kao modele koji nude puno motora za malo novaca,
Pa tako;

Suzuki mali bandit (600,650)
Suzuki sv 650, sv 650s
Kawa z750
Kawa er6
Yamaha diversion (nekad)
Yamaha xj6 (sada)
Honda cb 500
Honda cbf 600

Od (kakti) čopera
Yamaha virago (mala)
Suzuki marauder
Yamaha dragstar 650


Ma ima toga dosta. To su stvarno motori koji su namjenjeni za ekonomičnu voznju od A do B, a moze se snjima vikendom i iz grada otići. Jes da nisu neki rasni i rijetki konji, ali vrijede svake kune. Nema ih baš po reklamama (u pauzi motoGP-a, jer im reklama netreba, a onda bi i bespotrebno postali skuplji)
 
milanche said:
Vidim ima ovdje i zadovoljnih vlasnika 'kineza' pa je glupo generalizirati

Kao što nas ima s različitim afinitetima i dubinama džepova, tako različito poimamo kvantitetu eksploatacije motora.
Meni osobno nije jasno zašto bi na 4500km mijenjao ulje, a kamoli da se nešto treba popravljati.
U dobroj sezoni to mi je trotjedna kilometraža (bez nekog 'putovanja').
Kako su ti kinezi jeftini i (meni) prihvatljivog izgleda, redovito pročitam o nečijim pozitivnim iskustvima, ali se gotovo redovito razočaram kad dođem do cifre prijeđene kilometraže.

milanche said:
,ali osobno bi uvijek prije uzeo 5-10 godina starog Japanca nego za istu lovu 2-3 godine starog Kineza
Ja bih radije uzeo 20-30 godina starog japanca nego 2-3 godine starog kineza. S kinezima nemam iskustva, ali sa starim japancima imam. Naravno da cijela teorija pada u vodu ako motor uzmeš od nekog tko nije bio spreman potrošiti lovu na održavanje.

davor_77 said:
Što se tiče definiranja low budget, mislim da je bitna cijena osiguranja. Naročito onima koji nemaju veliki bonus. Nekome će 250ccm biti granica, nekome 500ccm. Oni koji gledaju preko 500ccm, niti matematički niti razmišljanjem, ne spadaju u ekonomični segment tržišta. Sranje je što mnogi imaju doma motore tipa XT, Pegaso i sl. koji nisu skupi u eksploataciji, poslužili bi i za potrebu i za gušt, a relativno skupo ih je registrirat (naročito onome tko ne vozi puno).

Tako nekako, cijena registracije, redovitih i izvanrednih servisa, potrošnja. I učestalost (izvanrednih) servisa.
Znači treba uzeti sve u obzir i vidjeti koliko motor košta po prijeđenom kilometru (u nekom relativno duljem razdoblju).
Naravno uzeti u tu kalkulaciju i nabavnu cijenu motora.
 
clox said:
Tako nekako, cijena registracije, redovitih i izvanrednih servisa, potrošnja. I učestalost (izvanrednih) servisa.
Znači treba uzeti sve u obzir i vidjeti koliko motor košta po prijeđenom kilometru (u nekom relativno duljem razdoblju).
Naravno uzeti u tu kalkulaciju i nabavnu cijenu motora.

To je to. (y)

Nabavna cijena, registracija, gume, servisi, popravci, dodatna oprema... Minus ono što možeš dobit nazad, ako eventualno prodaš. Podjeliš na pređenu kilometražu i vidiš dali je low ili high (ovo procjenjuje svatko za sebe).
Jedina je patka, da moraš bit jako iskusan, da to sve izračunaš unaprijed. Tu postoje dva veća zajeba. Prvi, nepredviđeni troškovi. To izbjegavaš pametnim odabirom i pametnom upotrebom. Drugi, pređena kilometraža često ispadne puno manja od predviđene. Jebi ga, ne ispadne sve u životu, onako kako si planirao.

Puno mi je u ovoj mojoj teoriji, matematike i pametnoga, a to baš i ne ide s motorima. :mrgreen:
Zato brale, otvoriš njuškalo, pobrojiš se, i gas... :mrgreen:
 
clox said:
Tako nekako, cijena registracije, redovitih i izvanrednih servisa, potrošnja. I učestalost (izvanrednih) servisa.
Znači treba uzeti sve u obzir i vidjeti koliko motor košta po prijeđenom kilometru (u nekom relativno duljem razdoblju).
Naravno uzeti u tu kalkulaciju i nabavnu cijenu motora.

Kawasaki KLE  (y)
Neuništivi, virujte mi.
Motocikl u rangu Vlatke Pokos.
Ne traži ništa, a dao bi sve.
Jedini njegov problem što prodavatelji cijene nenormalno visoko.
Evo naprimjer je za svoga koji je preša 90 000 km tražim triest iljada.
Dakle 3kn/km.
Nije ni puno  :mrgreen:
 
Tržište rabljenih motora je ka i puno drugih stvari u RH u qurcu.
Za 1000 eurih se može naći jako dobrih motora, ali def. ne u HR.

 
nisu kinezi loši ali ja više volim kineskinje  :LOL: :LOL: