Low budget motori.

ljacmi said:
Većina i jesu krame, al gle nekom je i to nedosanjani san i to je to.  (y) Iste stvari možeš naći svaki dan na svakom mjestu. Npr. volim skijat , al neznam kak da imam volju neidem na Sljeme jer mi je bezveze. Ak nemam za otić nekam na normalno skijalište niti neidem . Tak da bi se u svakom pogledu u svakoj točci života dalo o tome razglabat  (y)
bravo
ak nemam odličan ovjes , odlične kočnice , odlične gume meni se nije gušt vozit ... a koturati se ne želim  8)  (jbg. to je ipak samo za klince)

 
markookram said:
bravo
ak nemam odličan ovjes , odlične kočnice , odlične gume meni se nije gušt vozit ... a koturati se ne želim  8)  (jbg. to je ipak samo za klince)

Druga je stvar dali češ još nešto uložit, a svatko ko ima  malo pameti će najvjerojatnije uložit u gume , kočnice i neke glavne stvari. A onaj koji nema za takve stvari najvjerojatnije može imat visoke kriterije , ali ih nemože ispunit pa se ponekad zadovolji i sa prosijekom , ako ne i sa ispodprosjećnim. Sjetimo se samo mladosti. Išao bi i sa automatikom na kraj svijeta  (y).
 
Tema je preopsirna biker4life,zato sam i dao prijedlog da napravimo neku vrstu tablice, U tablicu bi isli motori niskih troskova odrzavanja kao sto si naveo yamahu i to je jedan primjer.Prvenstveno treba sluziti forumasima za lakse snalazenje pri izboru motocikla za sebe a da im opet ne zdere novcanik.Vidim tu par deckiju sto se javilo da mogu pomoc.Isto je bit teme da se MEDUSOBNO pomazemo (svaka pohvala deckima).Evo konkretno je forumas izjavio gdje se mogu naci oldtimer motori pa nekom ce i ta informacija pomoci.Ima mozda jos takvih gdje moze reci e tu i tu ti ima licitacija bit ce povoljno motora(znam da je rijetkost) ili imas tu i tu gdje banka prodaje motor itd.Jer kao sto je netko rekao bitno je da se kotrlja jer biker je i onaj na 1000ccm motoru i onaj na Vespi 200ccm...Roll on..Prijedloge, ideje,misljenja,iskustva pisite nikad neznate mozda nesavjesno pomazete nekom. .
 
duxx said:
Tema je preopsirna biker4life,zato sam i dao prijedlog da napravimo neku vrstu tablice, U tablicu bi isli motori niskih troskova odrzavanja kao sto si naveo yamahu i to je jedan primjer.Prvenstveno treba sluziti forumasima za lakse snalazenje pri izboru motocikla za sebe a da im opet ne zdere novcanik.Vidim tu par deckiju sto se javilo da mogu pomoc.Isto je bit teme da se MEDUSOBNO pomazemo (svaka pohvala deckima).Evo konkretno je forumas izjavio gdje se mogu naci oldtimer motori pa nekom ce i ta informacija pomoci.Ima mozda jos takvih gdje moze reci e tu i tu ti ima licitacija bit ce povoljno motora(znam da je rijetkost) ili imas tu i tu gdje banka prodaje motor itd.Jer kao sto je netko rekao bitno je da se kotrlja jer biker je i onaj na 1000ccm motoru i onaj na Vespi 200ccm...Roll on..Prijedloge, ideje,misljenja,iskustva pisite nikad neznate mozda nesavjesno pomazete nekom. .

Moje misljenje je da onaj tvoj prvi prijedlog sa cijenovnim razredima nije loš, tako da tko ima volje, može unutar određenih cijenovnih razreda predlagati motore. Poželjno bi bilo iz osobnog iskustva (nabavna cijena, km, troskovi odrzavanja - gume i servisi, troskovi osiguranja i rege, eventualne dorade, i par rečenica o modelu opčenito, itd.).

Predlažem fokusiranost na modele kojih ima dosta na nasim cestama i koju su dostupni i pristupačni na tržištu rabljenih, kao i dijelovi za iste (ER-5, ER6N, XT600, XT660R/X, itd. itd.).

(y)
 
Dal mi autor teme može objasniti sta bi ovo trebalo značiti "ili kineska smetala na cesti(misleci na skart)" ?
 
Direktor said:
Ak nemaš para ne fantaziraš o motoru. Ko i većina nas da sad počne fantazirat o low budget ferarijima.

Ma nije ovo baš čista istina. Prije su ljudi više vozili motore (u sluzbu) jer je to bio jeftini prijevoz od sela do sluzbe u gradu. Kod Nas su vozili "dedeki" istočne krame (Java,čz,Mz, poneki BMW), dok na zapadu vlastite kreidlere,zuendape,NSU,BMW, a poslije i jeftine japanere...

Tih 70/80-tih godina je skoro svako (na selu ) imao vozačku za motor i za traktor. To je bila potreba i daleko jeftinije nego posjed auta.

Pogledal malo zemlje dalekog istoka, koliko motora imaju po cestama? I ovce i kokse i familiju Vize motorekima u grad na plac.

Dakako da niti naši selski sluzbenici onda, ni ovi jadni s dalekog istoka danas , ne voze R-ove, nego motor koji ih vozi od A do B za vrlo malo novaca. Studenti ( i ja kad sam bio, i mnogi koje poznam) isto voze motore. Vozio Sam hondu 125 jer mi je bio najjeftiniji i najbrzi način doći od kuće do faksa. Kolega jedan vozio malog Bandita....

Tak da teza, da je motor luksuz, samo u nekim glavama. Da, ako hoćeš motorom u slobodne dane turistički prijeći alpske prijevoje, ili na prvu sunčanu nedjelju pokazati svoj ponos negdje pred terasom punog kafića, onda da. Ali onda ima da košta, i benga i gume i rega i oklopi sjajni.
 
rex007 said:
Dal mi autor teme može objasniti sta bi ovo trebalo značiti "ili kineska smetala na cesti(misleci na skart)" ?

tu je mislio na one skutere sta ne idu preko 50km/h  :mrgreen:
 
Znao sam da ce se netko na to referirati, samo sam cekao.Naime rado cu da pojasnim moje subjektivno stajaliste prema motorima dalekoistocnog podrijetla.Vidis i sam da imas ajmo rec bolji i pouzdanijih i jednostavno skart(raspadajuci,kvarljivi i puni nedostataka motori).Evo npr Jinlun,Keeway,Zongshen,Qingqi su bolji (subjektivni dojam) sve ostalo nula bodova.
Ja isto znam da je prije kataklizme devedesetih kod nas svaka druga kuca imala motor ili moped, najcesce koristeni za odlazak na posao jeftinim prijevoznim sredstvom.
 
duxx said:
Znao sam da ce se netko na to referirati, samo sam cekao.Naime rado cu da pojasnim moje subjektivno stajaliste prema motorima dalekoistocnog podrijetla.Vidis i sam da imas ajmo rec bolji i pouzdanijih i jednostavno skart(raspadajuci,kvarljivi i puni nedostataka motori).Evo npr Jinlun,Keeway,Zongshen,Qingqi su bolji (subjektivni dojam) sve ostalo nula bodova.
Ja isto znam da je prije kataklizme devedesetih kod nas svaka druga kuca imala motor ili moped, najcesce koristeni za odlazak na posao jeftinim prijevoznim sredstvom.

moj zongsheng 200 ima 26 000 na satu a jos ide :mrgreen: ja sam ga kupio za 4k kn i napravio 8000km u zadnjih god i pol a napravit ce jos barem 8000km. A prije mene ga je imao ujak koji je napravio 12 000km i ako ces mi vjerovat nista se nije pokvarilo samo potrosni materijal tih 20 000km prije ga je imala neka cura. Tako da nije bas skart :021:

i par guma kosta 700kn(save mc7) rega 800kn i jos neke sitnice oko mašine i servis(ulje 60kn i svjećica 30kn) za manje od 2000kn je tip top za tih 8000km :mrgreen:
 
Ja isto imam Zongia, kao sto se u avataru vidi. Ja sam od onih koji nemaju da si priuste neku Yamahu, iako bi naravno volio. Ali svejedno uzivam u svom motoru, udoban je i vjerujem mu, Svugdje sam s njim bio i nikada me nije ostavio i sve je s lakoćom podnio. Nije to neka zvjer da ide 300 na sat, on realno ide 90km/h priiznajem, ali ja sam prezadovoljan. Nisam od onih koji se sprdaju na tuđi račun jer si netko nema za kupiti marku i nije pošteno ni od kolega koji imaju prestižne marke da se s nama sprdaju i mislim da taj komentar " škart " nije nimalo primjeren.
 
rex007 said:
Ja isto imam Zongia, kao sto se u avataru vidi. Ja sam od onih koji nemaju da si priuste neku Yamahu, iako bi naravno volio. Ali svejedno uzivam u svom motoru, udoban je i vjerujem mu, Svugdje sam s njim bio i nikada me nije ostavio i sve je s lakoćom podnio. Nije to neka zvjer da ide 300 na sat, on realno ide 90km/h priiznajem, ali ja sam prezadovoljan. Nisam od onih koji se sprdaju na tuđi račun jer si netko nema za kupiti marku i nije pošteno ni od kolega koji imaju prestižne marke da se s nama sprdaju i mislim da taj komentar " škart " nije nimalo primjeren.

Ja sam prije imao adly 300 quad i jbt vise para je islo na djelove nego na bengu :mrgreen: a s zongiem sam super zadovoljan jos da bi ima 20kwh vise a da trosi kao sada i kvari se kao sada  :0648: :0648:
 
Kao što je već navedeno, "low budget" je širok pojam i ovisi o tome koliko je za koga je low budget,nekome je 100E nekome 1000E..., neka moja preporuka je ER6N. ima ih po njuškalu već od 3000E pa naviše a dobije se dosta dobar motor pogotovo za nekog ko prelazi s 250. čak sam ga i ja htjeo uzet al je prevladala ljubav za zecom :LOL:
 
ziggysb said:

Potpuno suprotne tematike i koncepcija.Procitajte gore objasnjenje pojma "skart" objasnjeno detaljno i opsirno na sto se mislilo.Molio bih da citate s razumijevanjem jer ova tema nije otvorena s namjerom icijeg vrijedanja i omalozavanja.Naravno da je svako iskustvo i svaka pomoc u vidu savjeta dobrodosla.Stay in peace.
 
duxx said:
Znao sam da ce se netko na to referirati, samo sam cekao.Naime rado cu da pojasnim moje subjektivno stajaliste prema motorima dalekoistocnog podrijetla.Vidis i sam da imas ajmo rec bolji i pouzdanijih i jednostavno skart(raspadajuci,kvarljivi i puni nedostataka motori).Evo npr Jinlun,Keeway,Zongshen,Qingqi su bolji (subjektivni dojam) sve ostalo nula bodova.

Stajalište ti je jaaaako subjektivno. Moje subjektivno stajalište o dalekoistočnim je, da s ni jednom Yamahom nisam imao problema, nisu mi mrske ni Honde. Kawasaki i Suzuki također mogu proć.  :mrgreen:

Kad si već spomenuo kvarljive i pune nedostataka, imao sam lošu sreću s nekim prozvodima iz podnožja Alpi (AUT, SLO, ITA).  :mrgreen:


Što se tiče definiranja low budget, mislim da je bitna cijena osiguranja. Naročito onima koji nemaju veliki bonus. Nekome će 250ccm biti granica, nekome 500ccm. Oni koji gledaju preko 500ccm, niti matematički niti razmišljanjem, ne spadaju u ekonomični segment tržišta. Sranje je što mnogi imaju doma motore tipa XT, Pegaso i sl. koji nisu skupi u eksploataciji, poslužili bi i za potrebu i za gušt, a relativno skupo ih je registrirat (naročito onome tko ne vozi puno).
 
Low budget motocikl ima zadatak da istrese iz gaća one zadnje novce populacije sa low budgetom po tekucem racunu. Dakle radi se o investiciji  u kojoj se smijese samo serviseri , banke,aftermarket...
If you know what I mean..


I4S